Kaan beni kendi yatağına yatırıp üzerimsekigömleği çıkarttı.
Altıma üzerinde kedi olan eşofmanı o giydirmek için eteğimi belini tuttuğunda yerimden doğrulup konuştum."ben giyerim ver sen bana"
Sağ omzumu parmaklarıyla nazikçe itip yerime yatırdı.
"ben giydiririm" diyip eteği çıkartmadan eşofmanı giydirdi daha sonra eteği çıkartıp battaniyeyi üzerime örttü.
"Kaan uykum gitti ki"
"hmm o zaman işimize devam edelim"
"yada gitmemiş" diyip sevimlice sırıttım.
"şirkete gidip geliyorum ben tamamı güzelim"
Hemen yataktan fırlayıp kollarımı boynuna doladım.
"bende geliyimm"
"üstünü çıkarttın artık bekleyemem şimdi acelem var daha sonra"
"Kaan iki dakika sürmez noolurr"
"elleri belimi sararken çeneme minik bir öpücük koyup konuştu,
Güzel kızım benim daha sonra bitanem şimdi evde kal olur mu?"
Onu kendimden uzaklaştırıp yatağa attım kendimi."iyi gelmiyorum"
"off of inatçı kız kalk hazırlan hadi beş dakikan var geldin geldin yoksa kalırsın burda "
"tamamm" diyip hemen yerdeki eteği elime aldım Kaan da çıkmıştı odadan.
Yada şimdi orda mini giyen çalışanlar vardır bu etek olmaz.Bol paça güzel Bi pantolon alıp giyindim gömleğin uçlarını göbeğimi hizasında bağladım beyaz conversemi giyip dolabın kapağındaki rengini dahi bilmediğim ruju alıp aşağı indim araba binip saçımı açtım ve yukarıdan güzel Bi topuz yapıp yanlardan pelçem bıraktım. Dikiz aynasını kendime doğru çevirip dudağıma gül kurusu renginde olan ruju sürüp aynayı düzelttim.
Kaan üzerime eğilip boynumda durakladı, içine derin Bi nefes çekip öptüğünde ensesinden tutup onu kendime daha çok çektim.
Ellerini belime yerleştirip beni kucağına aldı."Kaan araba kullanıcaksın"
"bişey olmaz"
"acelen var?"
"sikimde bile değil"
Gülerek dudaklarına masum olmayan Bi öpücük koydum. Elleri gömleğimi içinde gezerken crobun içine girdi göğsümü sıvazlarken bende boynunu öpüyordum.
"hadi eve gidelim" dedi nefes nefese.
"hayır Kaan" diye mızmızlandım.
Beni omzuna yatırıp arabayı çalıştırdı.
O yolda ilerlerken ben onu çıldırtmak için sürekli kucağında hareket ediyordum.
Ses çıkartmıyordu eve gelince ağzıma tükürmesse iyi.
Şirket olduğunu anladığım yerin otoparkında girerken kucağından indim ve koltukta yerime geçtim.
Kaan arabayı park edip bana döndü.
"gece ödiceksin bunun bedelini"
"ben mi dedim beni kucağına al" diyip sırıttım.
Arabadan indiğinde bende inip peşine takıldım.
"inşallah burda mini giyen Bi asistan yoktur"
"var"
"ne var"?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN SEVDİĞİ 2'
RandomSeni seviyorum bilge' Peki ben.... Ona aşık numarası yapıp elinden kurtulmak isterken. Sanırım ona gerçekten aşık oldum. Kitabın ilk serisi @pilli_bebeq68 hesabında bulunmaktadır buradan 2. Seriye devam edilecektir.