39"

432 23 3
                                    

Omletler masaya koyup çayın altını kapattım ve masaya koydum.

Yukarı çıkıp odama girdim, sehpanın üzerindeki telefonu elime aldım şifreli olan telefonuydu bu. Yan taraftan kamerayı açıp sehpaya yerleştirdim.

Kapının hizasına gelip içimden üçe kadar saydım ve yatağımda uyuyan kaan'ın üzerine atladım.

Bi an şaşkınlıkla noluyo lan diye bağırsada ayıkması uzun sürmedi.
Ben kahkaha atıp kalkmaya çalışırken beni tek hamleyle altına alıp üzerimden bana bakmaya başladı.

"rüya değil deme"

"değil"

"eminmisin? Ben değilim de "

"eminim Kaan kalk hadi omletler soğudu"

"emin olmak istiyorum"

"nası yan-" dudaklarınızı birleştirdiğinde yaptığım tek şey gözlerimi kapatmak oldu.
Ellerimi başımın üzerinden tutup yatakla arasına sıkıştırdı.

Öpüşünü derinleştirirken kendini hafiften bana sürtüyordu.
Hoşuma gidiyordu evet ama yapamazdık. Buna hazır değildik çünkü.

Dudağımı ısırmasıyla hafifçe inledim boynuma sıcak nefesini vererek konuştu
"karşılık ver" ye emir verir esine fısıldamasıyla vicudum bu komutu bekliyormuş gibi dudaklarım ona karşılık vermeye başladı. Tişörtümü sıyırıp omzumu açığa çıkartıp öpmeye başladı.

"Kaan devam etme" diye bilim nefes nefese.

"neden" dedi masumca üzerimden doğrulurken.

"çok- şey yani hazır değilim"

Tekrar üzerime eğilip dudaklarıma masum bir öpücük kondurdu ve kalktı.

Odadan çıkarken arkasından çıkıp omzuna dokundum.
"kızdın mı?"
Gülerek belime sarıldı.

"hayır tabikide. Bi anlık şaşkınlıkla oldu senden beklemediğim şeyler yaptın"

"olur öyle şeyler" diyip aşağı indim merdivenlerin başından          'acele et' diye bağırdım.

"sayende uğraşmam gereken Bi şey var gelirim beş dakikaya" diye cevap verdiğinde olduğum yerde kaldım.
Elimi yıkayıp elimdeki duyu yüzüme sürdüm.

Ne yapmıştım az önce? Video açık kaldı!

Koşup yukarı çıktım ve videoyu kapattım.

İzlemek istesemde ekran kilitlendi ve tekrar açamadım.
Ben sadece atlama kısmını çekmek istemiştim sonra unuttum ve o şey yerinide çekti.
Silmem lazım o videoyu şifresi ne bunun...

Telefonu eski yerine koyup aşağı indim ve ikimize çay koydum.

Kaan geldiğinde yemeye başladık.
Masadan kalkarken alnımı öpüp konuştu,
"eline sağlık bebeğim sen bırak serpil toplayacak"

"o kim?"

"bu gün başlicak işe" dediğinde tekrar masadan başımı kaldırmadan "tamam" dedim.

"bişey mi oldu sabahki enerjin yok"

"yok hayır, sen niye takım giydin gidicekmisin"

"işlere bakıp gelicem çok uzun sürmez"

"tamam" dedim cebini kontrol etti ve yukarı çıkmaya başladı.
Neden evde unutmuyo ki o telefonu.

Çıkarken bende yanında kapıya kadar ilerledim. Belimden tutup beni kendine çektiğinde gülümseyip yanağını öptüm.

Bir anda kaç yıllık sevgili gibi olmuştuk. Normal değildi tabi, ama şu an bana iyi gelebilecek tek şey buydu.
Dudağımın kenarına küçük Bi öpücük koyup çıktı evden. Odaya gidip yatağıma atladım. Yastığıma sarılıp gözlerimi kapattım.
Gecenin köyünde uyanıp zırladığım için şu an çok uykum var...

Kaan'dan devam "

İş yerine gelip valeye anahtarı verdim ve içeri girdim.
Sekreterim buse yanımda benimle birlikte yürüyerek ben yokken olanları anlatırken asansöre bindik.

" neden o şirkete hâla ödeme yapıyoruz buse?"

" sizin ödemeyi kesin demenizi bekliyorduk efendim"

"sana bu işi ben yokken benim yerimde dur diye vermedim mi?"

"öyle efendim hemen geri çekeriz parayı henüz yatmadı para hesaba"

"Tamam " diyerek odama girdim dosyaları incelerken kapı çaldı ve içeri Burak girdi.

Ayağa kalkıp onunla selamlaştım.

"hallettin mi şu işi."

"ettim ettim baya gerildim ama bilge'yi öyle görünce"

"iyi mi şu an toparlayamaz herhalde baya"

"toparladı yada rol yapıyor. Sabah benim üzerime zıplayarak uyandırdı beni kahvaltı falan hazırlamış"

"ciddi mi.. Vay anasını be demek sana aşık olmak için böyle bişey yaşaması lazımmış"

"neyse gel şu şirket işine bakalım Bi "  diyip cebimden iş telefonunu çıkarttım şifreyi açtım.

Burak" resimleri attım" dediğinde galerime girdim. Sadece düz Bi ekran olan videoya girip izlemeye başladım.

Bilge ekranda belirdiğnde hemen telefonu göğsüme yaslayıp burak'a baktım kendi telefonuyla ilgileniyordu. Sandalyeyi yan çevirip konuştum.

"geç oturana niye ayakta bekliyosun."

Burak gülümseyip masanın karşısındaki koltuğa oturdu ve telefonla ilgilenmeye devam etti.

Videoyu baştan açıp izlemeye başladım.
Kamerayı açıp önce el sallayıp sonra kapıya doğru ilerledi

Biraz bekledikten sonra üzerime atlayıp gülmeye başladı.
Videonun sesini 1 de dinlediğim için iyice yaklaştırdım telefonu kendime.

En sonunda kapıdan çıkıyoruz ve o omzuma dokunuyor.
Kızıp kızmadığımı sorduğunda tekrar gülümsedim.

O aşağı bende kendi odamdaki banyoya ilerliyoruz.

2-3 dakika geçtiğinde bilge koşarak odaya girip videoyu kapatıyor.

"Kaan? Neye gülüyorsun kanka telefonuda dibine sokmuşun."

"bişey yok ya" diyip videoyu wp den kendime atıp bu telefondan sildim.

Deli kız hangi telefondan çektiğine baksaydı keşke.

Burak'ın attığı resimlere bakıp hakkında konuşmaya başladık.

**

Aslında o videoyu toplantıda açtırıcaktım ama rezil etmek istemedim sjjsjsjs

MAFYANIN SEVDİĞİ 2'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin