Bölüm full 18+ okumak istemeyenler varsa geçebilir :)
Belimde Bi el hissetmem le hemen gözlerimi açtım Kaan yatağıma yatıp beni tek hamleyle kucağına aldığında uykumun verdiği sersemlikle kucağına oturup gözlerimi ovmaya başladım.
"Kaan napıyosun"
"üstüne atlamadığıka dua et"
"atla bide ölüyüm"
"yok kıyamam" diyip güldüğünde bende güldüm. Altımda hissettiğim sertlikle yutkunup nerde olduğumu fark ettim ve inmeye çalıştım.
Kaan beni kendiyle bütün yaptığında kaan'ın üzerinde yatıyordum.
Bacaklarımı kendime çektim. sadece göbeğinin üzerinde bedenim vardı. Kaan yavaş hareketlerle başımı kaldırıp dudağımı öptü.Sıra Bende miydi şimdi sabah ben onu uyandırdım ve alta olan bendim.
Şimdi o beni uyandırdı ve alta o var.
Bence dişil enerjimi burada kullanabilirim?Yada akrep burcu olduğumu gösterebilirim.
Bu kez onun öpmesine izin vermeyip ben öpmeye başladım onu,
Ellerim boynunda turlarken boynunu emdim ve ona sürtünmeye başladım
Elleri kalçamda gezerken üzerimdeki tişörtü çıkarttı. Sadece yarım atletle kaldığımda göğüs çatalımdan öpmeye başladı.Kendimi ona sürtmeye devam edip kumaş pantolonundan gayette belli olan erkekliğini okşamaya başladım.
Yatakta yanına yatıp onu okşadığımda elimin altındaki şey dahada sertleşip büyüdü.
Daha fazla dayanamayacak gibi olan Kaan üzerime çıkıp arka arkaya uzun öpücükler verdi bana pantolonunu çıkartırken içimdeki istek arttı. Şimdi sadece o beni değil bende onu istiyorum.
Benim pantolonumu çıkartığında bende onun tişörtünü çıkarttım.
Ben yarım atlet ve kilotla kalırken o sadece baxırla duruyordu.
Yarım atletimi çıkartıp sütyenimin arka kısmını açtı, elleri yavaşça bedenimi turlarken onu üzerime çekip sarıldım.
İkimizde olayın şehvetindeyken beni yatakta düz şekilde yatırıp kadınlığıma doğru eğildi.Sıcak nefesini oramda hissettiğimde içimden gelen çığlık isteğini bastırmaya çalıştım yukarı doğru öperek çıktığında artık boynumun hizasına gelmişti.
Gece değil ama gün yeni başlamıştı bizim için.
Benim onun sırtına attığım çizikler, onun kulağıma mırıldanmalarıyla başlamıştı.
Belki bir saat sonra pişman olucaktım ama değerdi.
Herşeyini kaybetmiş Bi kız, kızlığını kaybetse hiçbişey değişmezdi ki.
Belki hayatında birisini kazanmış olurdu.**
Bittiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN SEVDİĞİ 2'
RandomSeni seviyorum bilge' Peki ben.... Ona aşık numarası yapıp elinden kurtulmak isterken. Sanırım ona gerçekten aşık oldum. Kitabın ilk serisi @pilli_bebeq68 hesabında bulunmaktadır buradan 2. Seriye devam edilecektir.