2.bölüm

109 7 0
                                    

Ayaz Dinçer bana "benimle evlenirmisin" dedi. Bunu kime soylersem guler dalga gecerdi kesinlikle..
OYKU: sen ne sacmaliyorsun ya ?! Sapik misin nesin !!
AYAZ: seyy bakin hanimefendi ilk once dinleyin beni lutfen..
OYKU: bi sapigi mi dinliycem yani?
AYAZ: off ne sapigi kizim. çatdik yaa oturun lutfen.
OYKU: tamam hadi ne soylersen soyle.
AYAZ: Ben Ayaz Dinçer beni taniyosundur kesin zaten tum kizlar iyi bilir beni
OYKU: Bende Barbara Palvin sen beni taniyor musun!? Nerden taniycam seni ya !? Anlat artik!
AYAZ: tamam tamam kizma anlatiyorum.. Babam Mehmet Dincer bana evlenmemi soyledi.. yoksa tum elimdekileri herseyi alıcakmiş benden.

OYKU: evde kalicagindan emin adam tabi o yuzden ole biseye mecbur kaldi.

AYAZ: ha ha cok komik. Ole deyil. Anlaticam. Babam eger kisa bi surede aşik olup evlenmezsem. Elimdeki herseyi alicak. Soyadimi bile herseyimi.
OYKU : peki bunun benle ilgisi ne?!
AYAZ : iste karim ol diyorum. Sadece rol icabı..
OYKU: Baska kizmi yoktu da beni buldun.
AYAZ : baksana etrafta yaninda erkek olmayan bi sen varsinn
OYKU : nerden biliyorsun?
AYAZ : sevgilinmi var?
OYKU : evet.. ben gidiyorum.. hatta sevgilimle bulusucagim..

O an hemen ayaga kalktim ve uzaklaştim ordan.. zaten hep beni bulur boyle seyler.. hemen eve gitdim. Cunki cok sinirliydim bu uyuz adamla karsilastigim icin.
Eve geldim..
Annem: kizim neredeydin sen kac saatdir.
OYKU: ya ole dolasiyordum annecim. Neyse ben uyucam biraz halsizim..
Annem: ama erken degilmi hem yemek yeseydin
OYKU : yok annecim ben biseyler yedim disarda ac degilim.

Hemen odama ciktim.. Uyudum..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ayaz Dinçer'le evleniyorum uzerimde cok guzek bi gelinlik var. Onun uzerindede şik bi kostüm.. hersey bembeyazdi.. ellerimden tuttum yakinlaştik.. tam opuşecektik..
O an telefonum caldi uyandim hemen.. Arayan Şebnemdi
OYKU : efendim Sebnem ne var.
SEBNEM: ayy sanada gunaydin aşqış.
OYKU : ozur dilerim. Kabus goruyordum. Sinirlendim o yuzde biran.
SEBNEM: tamam panpa . Biz diyoruzki bugun pazar Selim ben sen Zeynep Fatih her zaman gitdigimiz kafede bulusalim ne dersin.
OYKU : ben sap gibi her zamanki gibi yaninizda olcam yani. Benu napcaksiniz yaa siz takilin sevgililerinizle.
SEBNEM: olmaz gelceksin. Hatta 1-2saat sonra kafede ol hadi optum byeee
Off Sebnem yaa..
Mutfaga girdim biseyler atistirdim. Annem herzamanki gibi temizliye gitmisdi Emirde cocuklarla football oynuyordu buyuk ihtimalle. Hazirlanip ciktim bende. Kafeye geldigimde Fatih yoktu bitek. Sebnen, Selim, Zeynep gelmisti..
SEBNEM: AA HOSGELDIN PANPA

ZEYNEP: HOSGELDIN CANIM

SELIM: HOSGELDIN OYKU

OYKU : HOSBULDUM.. FATIH NEREDE ZEYNEP HASTA FALAN MI?

ZEYNEP: YOK CANIM. GELICEK SIMDI.. HA BAK GELDILER.

OYKU : GELDILER DERKEN
?
Arkami dondum. Fatih ve yaninda.. Olamaz oydu Ayaz Dinçer... offfff bu adamin ne işi vardi burda.. belliki oda beni gordugune cok şaşırmışdi..

FATIH: SELAMM. ARKADASLAR AYAZ I TANIYORSUNUZ DIMI.

SEBNEM, SELIM, OYKU, AŞKIM?

SEBNEM, SELIM:EVET MERAHABAA

ZEYNEP : SELAM AYAZCIM

AYAZ: SE SELAM..

FATIH: AAA OYKU SIZ TANISMIYODUNUZ DIMI.. AYAZ KANKA BU OYKU. OYKU BUDA AYAZ

AYAZ: ASLINDA BIZ TANISIYORDUK KANKA.

OYKU : TANISMIYORDUK!

AYAZ : TANISIYORDUUUK TANISIYORDUUUK

OYKU : OFF TANISMIYORDUK!

AŞK MEVSIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin