9.bolum

69 8 0
                                    

2SAAT SONRA AYAZ GELMİŞTİ. UYUYA KALMIŞTIM KOLTUKTA. AMA UYANDİM O GELİNCE. AYAZ BANA BAKİP GULUMSEYEREK "UYANDİRDİM COK OZUR DİLERİM HADİ CIK YUKARİDA UYU GUZELLİK" BENDE SİNİRLE " SEN KENDİNİ NE SANİYORSUN !! SAAT KAC OLDU ARADİM O SURTUK CİKTİ.. HANİ METRESLERİNDEN OLAN O KİZ. YA BEN DEGİSTİN SANDİM GERİZEKALİ GİBİ DEGİSTİGİNİ SANDİM!! "
AYAZ SASKİN HALDE " NE DİYORSUN SEN OYKU! O KUZ BENİM İŞ ARKADAŞİM GİZEM BEN ONEMLİ TOPLANTİDAYDİM O BAKMİŞ TELEFONA"
"BEN ARTİK SANA İNANAMİYORUM AYAZ. BU HAFTA İCİNDE BU EVLİLİK OYUNU BİTİCEK. ANNENLERLE HERKESLE KONUSUCAZ.. SEN YOLUNA BEN YOLUMA.." DEYİP ODAMA CİKTİM.
SABAH PİJAMAYLA AŞAGİ İNDİM OKULA GİTMİYECEKTİM CUNKİ GERCEKTENDE KOTU HİSSEDİYORDUM KENDİMİ.. AYAZ UYANMİSTİ HEMEN YANİMA GELDİ ELİMİ TUTTU " OYKUU NOLUR BENİ DİNLE İNAN YAA BEN ASLA OYLE YAPMAM! SENİ SEVİYORUM ANLA ARTİK ANLA! SENİNLE EVLENDİGİM GUN BEN DEGİŞTİM! SEN BENİM GECE KARANLİKTA FARKETTİGİM GUNEŞİMSİN OYKU.. NOLUR BEN SENİ KAYBETMEK İSTEMİYORUM." AYAZİN BU DEDİKLERİNE İNANMAK İSTİYORDUM AMA " BEN DUN GECE SOYLEYECEGİMK SOYLEDİM AYAZ" DEDİM GOZLERİMİ KACİRARAK.. AYAZ SİNİRLE CİKTİ EVDEN.. BENDE DOLAPDAKİ ABUR CUBURLARİ CİKARDİM SİNİRDEN YEDİM. BİR KAC SAAT SONRA AYAZ GELDİ YALNİZ DEGİLDİ O SURTUKLE GELMİŞTİ. AYAZ" BANA İNANMİYORSAN GİZEME İNAN ANLAT GİZEM GERCEKLERİ" DEDİ SİNİRLE. GİZEM " OYKU AYAZ ESKİ SEVGİLİM DOGRU BUNU SANA SOYLEMELİYİM HAKKİN BUNU BİLMEN.." DEDİ. YAA GERİZEKALİYA BAKYA NE DİYOR. " AYAZ BUNLARİ DEMESİ İCİN Mİ GETİRDİN BUNU!!" DEDİM SİNİRLE!.
"YAA KİZİ Bİ DİNLEE"
GİZEM " OYKU YALNİS ANLADİN BİZ SADECE İS ARKADASİYİZ. SEN ARADİGİNDADA AYAZ TOPLANTİDAYDİ O YUZDEN BEN ACTİM TELEFONU YEMİN EDERİM DOGRU SOYLUYORUM" DEDİ VE GİTTİ HEMEN. AYAZ " SİMDİ İSTER BANA GUVEN İSTER GUVENME OYKU" DEDİ UZGUN BAKİSLARLA.. BELLİYDİ AYAZ COK UZULMUSTU.. BEN KENDİMİ TUTAMADİM " SANA GUVENMEK İSTİYORUM AYAZ.." DEDİM SARİLDİM.. ODA BANA SIMSIKI SARILDI..

AŞK MEVSIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin