BİRAZDAN POLİS GELDİ." KAPİYİ ACİN!!" DİYE BAGİRDİM. KAPİNİ ACTİLAR. OZAN PİSLİGİ KACMİSTİ . AYAZ... YERDE..KANLAR İCİNDİ YATİYORDU.. O AN NEFES ALAMADİM SANKİ..GOZLERİM KARALDİ BAYİLDİM..
GOZUMU ACTİGİMDA HASTANEDEYDİM. SEBNEM VE ZEYNEPTE BASİMDAYDİ. SON ARAMALARDA ONLARİN NUMARASİ VARDİ POLİS ARAMİS ONLARİ. " AYAZ.. AYAZ NERDE!!" DEDİ BAGİRDİM.
SEBNEM: BEBEYİM SAKİİN OL AYAZİ AMELİYATA ALDİLAR İYİ OLUCAK İNSALLAH ALLAHTAN KURSUN SİYRİLMİS.
ZEYNEP: EVET HAYATİM SAKİM OL SANA BİSEY OLUCAK DİYE COK KORKTUK
O AN KİMSE YOKTU GOZUMDE BİTEK AYAZİ DUSUNUYORDUM. AGLAMAYA BASLADİM. " AYAZİN YANİNA GOTURUN BENİ" DİYE BAGİRİYORDUM. UYUTUCU İYNE VURDULAR BANA DOKTORLAR...
RUYA GORDUM.. AYAZLA İKİMİZİ BANA " ASKİM UZULME İYİYİM BEN" DEDİ OPTU BENİ. SONRA UYANDİM. ZEYNEP VE SEBNEM UYUMUSTULAR GİTTİM. BİR DOKTORA AYAZİN NERDE OLDUGUNU SORDUM " AMELİYATDAN SİMDİ CİKTİ YOGUN BAKİMDA HANİMEFENDİ GİREMEZSİNİZ" DEDİ BEN ODASİNDA KAPİNİN CAMİNDAN BAKTİM ONA.. YASADİKLARİMİZ ONLA GECİRDİGİNİZ ANLAR GELDİ AKLİMA. O BENİM HERSEUİM OLMUSTU BİR KAC AYDA. SAATİN NADİL GECTİGİNİ BİLMEDİM. SABAH SEBNEM YANİMA GELDİ " OYKU HADİ KALK BEBEYİM AYAZ İYİ BAK UZME KENDİNİ BİSEYLER YİYELİM BAYİLİCAKSİN"
BEN YORGUN BAKİSLARLA" AYAZ BU HALDEYKEN BEN BİSEY YİYEMEM SEBNEM" "HADİ KALKİYORUZ BENİ KORKUTUYORSU ! ZEYNEP GİTTİ FATİHLE GELİCEK BİRKAC SAATE BANA OYKUNU GELİNCE İYİ GORMEK İSTİYORUZ DEDİ SİMDİ KALK!" DEYİP ZORLA ASAGİ İNDİRDİ KAFETALYAYA
ZORLA BİR KAHVE İCİRDE BİLDİ BANA BEN HEMEN KOSTUM DOKTORUN YANİNA " LUTFEN AYAZİN YANİNA GİREYİM NOLUR İZİN VERİN" DEDİM. ODA " TAMAM OYKU HANİM SADECE 5 DK. USTUNE BİSEER GİYDİRDİLER. AYAZ MİKROP KAPMASİN DİYE. GİRDİM ODAYA. ONA DOKUNDUM " AYAZİN NOLUUR BENİ BİRAKMA BEN SENSİZ YASAYAMAM"DEDİM OPTUM DUDAGİNDAN. PARMAGİNİ KİPİRDATDİ. İNANAMİYORDUM. SEVİNCTEN KOSTUM DOKTORA SOYLEDİM. AYAZİ KONTROL ETTİ " TEBRİK EDERİN OYKU HANİM KOCANİZİN DURUMU İYİ BİR KAC GUNE GOZLERİ ACİLİR" DEDİ. İNANAMİYORUM ASKİMİZ ONU KURTARDİ OPUCUGUN SANKİ İYLESTİRMİSTİ ONU. TAMAM KOMİK KİMSE İNANMAZDİ BUNA AMA BU OLMUSTU.. AYAZ İYİLESİCEKTİ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MEVSIMI
RandomAşka inanmayan bir kizdi Oyku... Nefret ettiği birine aşik olacagini, basina geleceklerden habersiz olan...