YENİ ULKE..YENİ SEHİR..YENİ HAYAT. KOCAM OGLUM VE BEN YALNİZ. NE Mİ DİYORUM? NEW YORKA TASİNDİK SELİM VE SEBNEMLERLE KOMSUYUK HATTA BURDA. ZEYNEP VE FATİHİ,AİLEMİZİ COK OZLİYECEGİZ AMA DİNCER DİRKETİNİN BİRİDE BURADA AYAZ BU SİRKETİN BATMASİNA İZİN VEREMEZDİ.
SABAH UYUYA KALMİSTİK UYANDİGİMİZDA UCAGA GEC KALİYORDUK NERDEYSE.
İLK BEN UYANDİM VE TELASLA " ASKİM KALK GEC KALİCAZ UCAGA HADİİ" DEYİP AYAZİ UYANDİRDİM.APAR TOPAR HAZİRLANDİK ARABAYA BİNDİK.KOSTUK HAVALİMANİN NEYSEKİ YETİSMİSTİK.. UCAGA BİNDİK
AYAZ: YENİ HAYATİMİZA HAZİRMİSİN ASKİM?
DEDİ GULUMSRYEREK.
" EVET..AMA NE BİLİM BİRAZ GARİPİM.." DEDİM COK SAKİN SES TONUYLA.. " NİYE?" DEDİ SASİRMİS HALDE AYAZ.
" BİZ TANİSTİGİMİZ YERDEN ANİLARİMİZLA DOLU YERDEN UZAKLASİYORUZ.SEVDİKLERİMİZDEN UZAK HEMDE TANİMADİGİMİZ BİR ULKEDE YASİYACAGİZ.NE YASAYACAGMİZİ BİLMEDEN NE BİLİM KORKUYORUM" DEDİM ONUN GOZLERİNE BAKARAK.
AYAZ: BAK ASKİM SEN YANİMDA OLDUGUN SURECE ORASİ DUNYANİN EN GUZEL YERİ OLCAK BENİM İCİN. HEM BOSUNA TELASLANİYORSUN BAK HERSEY GUZEL OLUCAK İNAN.." DEYİP DUDAGİMDAN OPTU. BASİMİ OMUZUNA YASLADİM UYUDUM..
BİR KAC SAAT SONRA UCAK İNDİ.. ARTİK NEW YORKTAYDİK. UMUT COK SEVMİSTİ GULUCUKLER ATİYORDU ETRAFA.
SOFOR BİZİ BEKLİYORDU DİSARDA BİNDİK ARABAYA..COK GUZEL BİR YERDİ NEW YORK.. BUYULUYORDU İNSANİ.. " GEZMEK İSTERMİSİN SEHRİ DOGRU BİR GUNLE GEZMEK MUMKUN DEGİL AMA BİR İKİ SOKAK GEZMEK İSTERSİN BELKİ" DEDİ ELİMİ TUTARAK AYAZ.
" YOK COK YORGUNUM UYUMUSTUM UCAKTA AMA YİNE YORGUNUM EVE GİDİP UYUYALİM BERABER.YARİN GEZERİZ." DEDİM. ODA " TAMAM MELEYİM" DEDİ.
EVE GELDİK.EVDE COOK GUZELDİ. İCERİ GİRDİK KAPİYİ ACARKEN İCERİDE SELİM SEBNEM VE BASKA YENİ KOMSULARİMİZ YUKSEK SESLE " WELCOME TO NEW YORK GUYS" DEDİLER YUKSEK SESLE. AYAZLA BİR BİRİMİZE BAKARAK " HOSBULDUK" DEDİK. YENİ KOMSULARİMİZLA TANİSTİK. SELİM VE SEBNEMİDE OZLEMİSDİK. COK GUZEL SUSLEMİSLERDİ EVİMİZİ PARTİ YAPTİK.UMUT YORGİNDU HEMEN UYUDU YATİRTDİK ONU.3 SAAT BOYUNCA SONRA " SİZ YORGUNSUNUZDUR BİZ GİDELİM" DEYİP GİTTİLER.
ONLAR GİTTİLER. EVİN TERASİ COK GUZELDİ TERASTAN NEW YORKUN KUSURSUZ MANZARASİ GOZUKUYORDU. BEN TERASA CİKTİM MANZARAYA BAKARAK " BİZ GELDİK NEW YORK HADİ MUTLU ET BİZİ TUM OMRUMUZCE' DEYİP BAGİRDİM AYAZ GELDİ BELİME DOLADİ KOLLARİNİ. BOYNUMDAN OPTU.." HERSEY SENİNLE GUZEL OLUCAK ASKİM..HEP MUTLU OLUCAGİZ" DEDİ KULAGİMA FİSİLDAYARAK..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MEVSIMI
RandomAşka inanmayan bir kizdi Oyku... Nefret ettiği birine aşik olacagini, basina geleceklerden habersiz olan...