*********1HAFTA SONRA******
ALARIM CALİYORDU AMA UYANMAK İSTEMİYORDUM. AYAZLA SARİLİP UYUMUSTUK.. AMA UYANMAM LAZİMDİ GEC KALİCAKTİM YOKSA ŞUNUN ŞURASİ NE KALMİŞKİ MEZUN OLMAMA. 1 HAFTA FALAN KALMİŞTİ. BEN UYANİP KAHVALTİYİ HAZİRLADİM USTUMU GİYDİM. AYAZİ UYANDİRMAYA CİKTİM YUKARİ. AYAZ COK TATLİ UYUMUŞTU.. OPTUM.. "3DEFA OPERSEN YALNİZ GOZLERİMİ ACARİM. 5DEFA OPERSEN KALKARİM." DEDİ GOZLERİ KAPALİ. ŞEBEK YAAA. 5DEFA OPTUM UYANDİ BENİ OPTU YATAGA İTDİ " "UYANMAK İSTEMİYORUM BEN YAA HADİ UYUYALİM KARICIM" DEDİ SURATİNİ ASARAK. HEMEN AYAGA KALKTİM "DELİMİSİN AŞKIM GİTMEZSEM OLDURUR BENİ MUDİR HEM GELİCEK HAFTA MEZUN OLUYORUM NASİLSA. HADİ KALK YAKIŞIKLIM TEMBELLİK ETME" DEYİP NERDİVENLERDEN İNDİM. AYAZDA İNDİ BİŞEYLER ATIŞTIRDIK ÇIKTIK.
OKULA GELDİM. SINAVIM VARDI COK KOTU ÇALIŞMIŞTIM. AYAZLA BERABERKEN O KADAR EYLENİYORUM Kİ HİC BİŞEYE VAKTİM OLMUYORDU. SİNAVİ VERDİM. BERBATTİ..
DERSİM BİTMİŞTİ NİHAYETT.
SİRKETE GİTTİM AYAZİN YANİNA. UFF GERİZEKALİ GİZEM ORDAYDİ. SAHTE GULUMSEMEYLE "MERHABA GİZEMCİM AYAZ ODASİNDAMİ" " EVET CANİM BENDE ONUN YANİNA GİDİYORDUM 1-2DOSYA GOSTERİCEKTİM. ODASİNA GİTTİK BEN HEMEN ONA GİCİKLİK OLSUN DİYE AYAZİ OPTUM " AŞKİM BUGUN DOLASALİMMİ HAVADA HARİKAA" DEDİM. " TABİİ GUZELLİK BEN SU DOSYAYİ İMZALAYİM GİDELİM" DEDİ
GİZEM TERS TERS BAKTİ BANA. İMZALADİ DOSYAYİ CİKTİK. İLK KEZ TANİŞTİGİMİZ O KUCUK PARKA GİTTİK. GERCEKTEN KİM BİLİRDİ "ASKA İNANMAYAN HIRCIN KİZİN AYAZ DİNCERLE EVLENİCEGİNE.." GEZDİK.. AYAZ BANA PAMUKŞEKER ALDİ. EYLENCELİ BİR GUN GECİRDİK BERABER.
EVE GELDİGİMİZDE SAAT 10 BUCUK FALANDI. AYAZ PİZZA SİPARİŞ ETTİ. GECE PEK YEMEK YEMEZDİM AMA AYAZ SAYESİNDE ALİŞKİN OLMUŞTUM GECELERİ BİSEY ATİŞTİRMAYA E BİRAZ KİLO
AMİSTİMDA. AYAZA BUNU SOYLERDİM "BENİ ŞİŞKO YAPİCAKSİN SONRA BEYENMİUECEKSİN BASKA KİZLARA KOSUCAKSİN" DİYE ODA " BEN SENİ GOBEKLİ HALİNLE BİLE SEVERİM AŞKİM YASLANİP DİŞLERİN DOKULENE KADAR BENİMSİN SEN!" DERDİ
ONU KAYBETMEKTEN O KADAR KORKUYORUMKİ... O BENİM NEFESİM OLDU ARTIK..
BU ARA BANAMİ OYLEGELİYORDU BİLMİYORUM AMA BENİ TAKİP EDEN BİRİ VARDİ GİBİ OKULDAN GELİRKEN,AYAZLA DOLASİRKEN, HATTA DEMİN AYAZLA KAPİYİ ACİL İCERİ GİRERKENDE ARKADA SAKLANİYORDU.. YUZUNU BELLİ ETMİYORDU YALNIZ.. AYAZA SOYLEMEDİM TELAŞLANMASIN DİYE AMA NE YALAN SOYLİYEYİM COK KORKUYORDUM O ADAM KİMDİ? NE İSTİYORDU BENDEN?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MEVSIMI
RandomAşka inanmayan bir kizdi Oyku... Nefret ettiği birine aşik olacagini, basina geleceklerden habersiz olan...