5.bolum

85 6 2
                                    

KAYİN VALİDEM GELDİ.. AYAZA KİZDİ " AYY OGLUM NE İSİN VAR BURDA GELİNLİYİ DUGUNDEN ONCE GORMEK UGURSUZLUK GETİRİR BİLMİYORMUSUN" DEDİ SONRA BANA BAKARAK
"COK GUZELSİN KİZİM" DEDİ " TESEKKUR EDERİM MELEK TEYZE" DEDİM.. BANA " ANNE DE KİZİM NE O OLE TEYZE FALAN" COK TATLİ BİRİYDİ GERCEKTEN..
GELİNLİGİ ALDİK. KAYİN VALİDEM BANA " KİZİM YARİN 8 GİBİ AYAZ SENİ ALİR EVE GELİRSİN HERSEY BİZ YAPİCAZ ANNENİDE ALİRSİN KARDESİNİDE E YARİN BUYUK GUN" DEYİP COK TATLİ GULUMSEDİ "TAMAM" DEDİM BENDE..
AYAZ BENİ GOTURDU EVE..
---------------------------------------------------
SABAH ZAR ZOR UYANDİM CUNKİ DUN GECE HEYCANDAN UYUYAMAMİSTİM..
AYAZİ ARADİM BİZİ ALSİN DİYE. AYAZ ANNEMLE TANİSTİ HEMDE. ASLİNDA COK KOMİK DEGİLMİ ANNEM DAMADİYLA DUYUN GUNU TANİSİYORDU..
İSTE GELDİK EVE.. HEMEN KUAFOR SACİMİ MAKYAJİMİ YAPTİ GELİNLİYİMİDE GİYDİM.. AYAZDA KOSTUMUNU GİYMİS BANA GULUMSUYORDU.. YAKİNLASTİ VE " COK GUZELSİN MELEYİM.. " BEN " MELEYİM?" ODA "KUSURA BAKMA OYKU.. " DEDİ ASLİNDA HOSUMA GİTMİSTİ AMA TABİ BELLİ ETMEDİM NEYSE AYAZ ELİMDEN TUTTU YURUDUK..BAYA MİSAFİRDE VARDİ.. NİKAH MEMURUDA GELMİSTİ.
NİKAH MEMURU SORDU" SİZ OYKU ACAR AYAZ DİNCERİ ESİNİZ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ?" BENDE HEYACAN DOLU SESLE " EVET" AYNİ SORUYU AYAZADA SORDU VE TABİ O SEBEKLİK YAPTİ VE DEDİ: " TABİKİDE ONU ESİM OLARAK KABUL ETMİYORUM.. YANİ SADECE EDİM OLARAK KABUL TEMİYORUM BEN ONU HAYAT ARKADASİM.. YASAMA SEBEBİM OLARAK KABUL EDİYORUM!" DEDİ COK TATLİYDİ AMA YAA.. BEN AYAZA NASİL AŞİK OLDUGUMU HALA ANLAYAMAMİSTİM..HALA İNANAMİYORUM ARTİK OYKU DİNÇER OLUCAKTİM.. O BENİM KOCAMDİ..

AŞK MEVSIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin