BU ARA ACAYİP MİDEM BULANİYORDU. KESİN HASTA OLUCAM. AYAZ GOZLERİNİ ACMAYA BASLAMİSTİ. HATTA GUN GECTİKCE DAHADA İYİ OLUYORDU. BANA " SEN BENİ İYİLESTİRDİN MELEYİM..BENİM DOKTORA İLACA FALAN İHTİYACİM YOK. SEN VARSİN YA" DİYORDU.. ONU O KADAR COK SEVİYORUMKİ..
FATİH,SELİM,ZEYNEP VE SEBNEM ZİYARETE GELMİSLERDİ BUGUN. BASİM DONDU BAYİLİCAK GİBİ OLDUM BİRDEN. " KAN SEKERİM DUSMUSTUR " DEDİM AMA HEM COCUKLAR HEMDE AYAZ İSRAR ETDİ DOKTORUN YANİNA GİTMEK İCİN. KİZLARLA DOKTORUN ODASİNA GİTTİK. " KAN SEKERİM DUSMUS DEMİ" DEDİM BASİMİ CEVİREREK. " HAYİR TEBRİK EDERİM OYKU HANİM HAMİLESİNİZ" DEDİ DOKTOR BANA BAKİP GULUMSEYEREK. DONUP KALMİSTİM RESMEN. KİZLAR CİGLİK ATDİLAR " NEE SUPEERR"
ZEYNEP: TEYZE OLUCAM OYKU HATTA COCUKLARİMİZ AYNİ YASTA OLUCAKLAR HEMEN HEMEN
SEBNEM: BUNU HEMEN TWEET ATMALİYİM
BEN İNANAMAMİSTİM HALA.. ANNE OLUCAKTİM..AYAZ VE BENİM BİR PARCAM..BU EŞSİZ BİR HİS..
AMA AYAZA EVİMİZDE VERİCEKTİM BU HABERİ KİZLARLA ANLASTİK KİMSE HENUZ BİSEY BİLMEYECEK DİYE. AYAZA " KAN SEKERİM DUSMUS" DEDİM.
*******1 HAFTA SONRA******
AYAZ TABURCU OLUYORDU BUGUN. NİHAYET EVİMİZE DONUCEKTİK.. DOKTOR AKSAM TABURCU OLUCAGİNİ SOLEMİSTİ BEN AYAZ UYURKEN OYLEN EVE GİTTİM. SUPER YEMEKLER YAPTİM MUMLAR FALAN KOYDUM . COK GUZEL SUSLEDİM EVİ.AYAZA GUZEL HABETİ BU AKSAM VERİCEKTİM. DUS ALDİM. AKSAM 6 BUCUKDU CİKTİM. HASTANEYE DONDUM. AYAZ UYANMİSTİ " AŞKİM NERDEYDİN HADİ GİDELİM. BU HASTANEDE BİRAZDA DURURSAM KAFAYİ YİYCEM DEDİ" BANA UZGUN UZGUN BAKARAK. " AYY KİYAMAM SANA BİTANEM. SEYY BEN ASAGİDAYDİM HAVA ALİYKDUM OLESİNE " DEYİP OPTUM ONU..
SONRA ASAGİ İNDİK.. NİHAYET KURTULUYORDUK BURDAN. ARABAYİ BEN KULLANDİM..AYAZ İYİLESMİSTİ AMA YİNEDE İCİM RAHAT ETMİYORDU.
EVE GELDİK AYAZ SOFRAYİ GORUNCE " WOW OYKU DİNCER BU SOFRANİN HALİDE NE KUSURSUUUZ. EV DESEN NE DESEM BİLEMEDİM." DEYİP BANA SARİLDİ.. " DUNYANİN EN SANSLİ ADAMİYİM BEN" DEYİP FİSİLDADİ KULAGİMA.. " SANA BİSEY OLUCAK DİYE COK KORKUYORDUM AYAZ" DEDİM ONUN GOZLERİNİN İCİNE BAKARAK.." BUNDAN SONRA HEP MUTLU OLUCAGİZ. NE O OZAN PİSLİGİ NEDE BİR BASKASİ BİZİ AYİRAMAZ" DEDİ. BEN ARTİK GUZEL HABERİ VERMEK İSTİYORDUM. SOFRAYA OTURDUK AYAZ COK ACİKMİSTİ. HEMEN DALDİ YEMEGE
O AN " BEN HAMİLEYİM ASKİM" SOZU CİKTİ AGZİMDAN. AYAZİN AGZİNDA YEMEK VARDİ. OKSURMEYE BASLADİ. " NEEE!!!!" DEDİ İNANAMAMİSTİ HALA. "EVET BEN HAMİLEYİM.. DUNYANİN EN YAKİSİKLİ TATLİ BABASİ OLUCAKSİNİZ AYAZ DİNCER" DEYİP AYAGA KALKTİM. YANİMA GELDİ DONMUSTU RESMEN " RUYADAMİYİM BEN YOK KESİN BEN OLDUM" OPTU BENİ " RUYA DEYİLMİS" SEVİNCTEN BENİ KUCAGİNA KALDİRDİ. ZOR İNDİM COCUGA BİSEY OLCAK DİYE " BAK OYKU BUNDAN SONRA ELİNİ SİCAK SUDAN SOGUK SUYA ELİNİ VURMAYACAKSİN. GEREKİRSE BEN YAPİCAM" DEDİ MUTLU GULUMSEMEYLE. BANA SİMSİKİ SARİLDİ..O GECE GERCEK MUTLULUGU YASİYORDUK BİZ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MEVSIMI
RandomAşka inanmayan bir kizdi Oyku... Nefret ettiği birine aşik olacagini, basina geleceklerden habersiz olan...