17.bolum

58 6 0
                                    

1AYSONRA

AYAZİN AGZİNDAN

1AYDİR HAYATİM CEHENNEM RESMEN.HAFİZAMİ KAYBETTİM.ADİMİ BİKE BİLMİYODUM.HARUN AMCA KAZA GECİRDİGİMİ DEDİ.ADİM BURAKMİS..KİZİ GİZEM SEVGİLİMMİS. EVİMİZ BİLE VAR BERABER. AMA İCİMDEN BİR HİS BEN BU DEGİLİM DİYOR. HER GECE RUYAMDA BİR KİZİ GORUYORUM.ARTİK DELİRMEK UZEREYİM O KİZ KİM BENİM NEYİM!? BEN KİMİM?!
BOGULUYOR GİBİYDİM ARABAYA BİNDİM ******** PARKİNA GİDİP YURUYUP NEFES ALMAK İSTİYORDUM..BELKİ HATİRLARDİM GECMİSİMİ BOYLECE..

OYKUNUN AGZİNDAN

AYAZLA FOTOGRAFLARİMİZA BAKİYORDUM..CANİM O KADAR YANİYORDUKİ..COK ACİ CEKİYORDUM..HİSSESİYİRDUM..O OLMEDİ..AMA KİMSEYE İNANDİRAMİYORDUM BUNU..KENDİMİ TOPARLADİM.BİRAZ DOLASMAK İSTEDİM KENDİME GELMEK İCİN. UMUDU ANNEMLERE BİRAKTİM. AYAZLA İLK TANİSTİGİMİZ PARKA GİTTİP..NEFES ALMAK İCİN..NEFES BİLE ALAMİYORDUM.CANİM O KADAR ACİYODU Kİ..
PARKTA YURUYORDUM..BİR ADAMLA CARPİSTİM KAZAYLA..BASİMİ KALDİRDİM..İNANAMİYİRDUM BU AYAZDİ ELİM TİTRİYORDU..BİSEY BİLE DİYEMEDİM.." AŞKİM YASİYORSUN!!! HAYATTASİN!! AMA NASİL!!! BEN BİLİYODUM YASADİGNİ BİLİYODUM HİSSEDİYORDUM.." DEYİP SEVİNCTEN CİGLİK ATTİP HEMEN SARİLDİM ONA.. O BANA SOGUK SOGUK BAKİYORDU..SANKİ ONUN HİCBİSEYİYMİSİM GİBİ..BİR AZ SONRA GOZLERİMİN İCİNE BAKARAK " SEN O KİZSİN RUYAMDA GORDUGUM KİZ.. SEN KİMSİN.." DEDİ
" AYAZ BENİ TANİMİYORMUSUN..BENİM SENİN OYKUNUM..KARİN.."
DEDİM TİTREK SESLE..
" BAK OYKU ADİMİN AYAZ OLDUGUNU BİLE BİLMİYORUM..HAFİZAMİ KAYBETTİM. HARUN AMCA BANA KAZA YAPİP HAFİZAMİ KAYBETTİGİMİ DEDİ..HATTA SEVGİLİMDE VARMİS GİZEM OFFFF BİLMİYORUM !!!"
DEDİ
" NE GİZEMİİ YAA SEVGİLİN FALAN DEGİL O BEN SENİN KARİNİM ALNADİNMİ!? HATTA Bİ OGLUMUZDA VAR UMUT. BANA İNANMAK ZORUNDASİ !!' DEDİM SİNİRLE..

" BİLMİYORUM..AMA İNANMAK İSTİYORUM OYKU.."
DEDİ BURUK SESLE..

O HERSEYİ UNUTMUSTU BİZİ UNUTMUSTU.. YASADİKLARİMİZ BİR MASALDİ..BU MASAL BİTEMEZDİ..YASADİGİMİZ CİLGİNLİKLAR GUZEL ANİLAR BUNLARİ AYAZ HATİRLAMALİYDİ.. BEN ONUNLA NE KİS,NE İLK BAHAR,NE YAZ,NEDE SON BAHAR YASADİM.BEN ONUNLA ASK MEVSİMİNİ YASADİM..BİZİMKİSİ SONSUZ VE ESSİZ BİR HİKAYE OLUCAKTİ..BİTEMEZDİ BİZİM HİKAYEMİZ..

https://youtu.be/Fa1LwAmCoh0

AŞK MEVSIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin