UZUN Bİ SUKUT COKTU ORTAYA VE HALA AYAZ CEVAP VEREMEYECEK KADAR SASİRMİSTİ.. BEN ARTİK ONUN VAZGECTİGİNİ, YA DA BASKA BİRİNE BU TEKLİFİ ETTİGİNİ
DUSUNUYORDUM.. BU YUZDEN HEMEN SORDUM
OYKU: SEYY EGER BASKA BİR KİZA SORDUNSA SORUN DEGİL NEYSE GORUSURUZ..AYAZ: NE.. YO.. YOK DEGİL SADECE SASİRDİM..
AYAZİN AGZİNDAN
BEN ONA ASİKTİM.. HATTA BU ONA YAPTİGİM O LAHNET OLASİ ANLASMA EVLİLİK TEKLİFİNİ UNUTMUSTUM.. AMA YİNEDE ONLA EVLENİCEKTİM.. BENDEN NEFRET EDEN AMA YİNEDE ASİK OLDUGUM BU KİZLA EVLENİCEKTİM.. ONA ASLA AMA ASLA BELLİ ETMEMELİYDİM CUNKİ BİZİMKİSİ Bİ ANLASMA EVLİLİYİ OLUCAKTİ..
OYKU: TAMAM..
AYAZ: GUZEL SEKER KİZ HADİ ARABAYA
OYKU: HI?(SASİRMİS SEKİLDE)
ANLASMA EVLİLİGİ TEKLİFİNİ KABUL EDERİM DEDİM BENİ KACİR DEMEDİM.AYAZ: HA ASLINDA GUZEL FİKİR YAA AMA MALESEF KACİRMAM BASİMA İS ACMAK İSTEMİYORUM SEKER KİZ SADECE ANNEM VE BABAMLA TANİŞTİRCAM SENİ
OYKU: TAMAM..
ARABAYA BİNDİK VE EVE GOTURDUM OYKUYU.. BABAM EVDEYDİ ANNEMDE.. YANLARİNA GİTTİK. OYKUNUN ELİNDEN TUTTUM..
AYAZ: ANNE BABA GELİNİNİZLE TANİSİN
ANNEM VE BABAM: NE!?
AYAZ: YAA NOLDU NİYE SASİRDİNİZ HANİ BABA DEMİSTİNYA HEMEN EVLEN DİYE İSYE EVLENİYORUM.. AŞKİM ANNEMLE BABAMLA TANİS OL
ANNEM: MERHABA KİZİM.. BUYURUN OTURUN COCUKLAR.
OYKU: MERHABA..
BABAM: VALLAHA NE DİYİM AYAZ SONUNDA AKLİN BAŞİNA GELDİ. GİZEMDEN SONRA BAYA Bİ DEGİSMİSTİN.. ESKİ AYAZ OLDUN SONUNDA
OYKU: GİZEM? (BU ZAMAN TELEFON CALAR) UZGUNUM BAKMAM GEREK COK AFEDERSİNİZ.
BABAM: AYAZ SOYLEMEDİNMİ KİZA GİZEMİ?
AYAZ: HAYİR BABA DEMEDİM OYKUNUN YANİNDA ONUN ADİNİ CEKME LUTFEN.
BABAM: TAMAM. COK İYİ KİZA BENZİYOR. İNSALLAH MUTLU OLURSUN OGLUM
ANNEM: İNSALLAH..
OYKU GELİR..
OYKU: SEYY COK OZUR DİLERİM MELEK TEYZE, MEHMET AMCA GİTMEM GEREK ACİL.
ANNEM,BABAM: TAMAM KİZİM ZATEN HEP GORUSUCEZ İNSALLAH
AYAZ: ASKİM HADİ CİKALİM SENİ EVE GOTURUYUM..
OYKU: TAMAM.. GORUSURUZ.
-------------------------------------------------OYKUNUN AGZİNDAN.
MEHMET AMCANİN GİZEM DİYE KİZDAM SONRA DEMESİ KAFAMİ KURCALİYODU VE DAYANAMADİM SORDUM
OYKU: AYAZ GİZEM KİM?
AYAZ: NOLDU KİSKANDİNMİ KARİCİM
OYKU: AYAZZ! NE KİSKANİCAM BE MERAK ETTİM.. VE BANA KARİCİM DEMEY KES. DOKUNMADA DEMİN ELİMİ TUTTUN.
AYAZ: TAMAM.. ROL İCABİ YAPMAK ZORUNDAYDİM..
OYKU: TAMAM.. ROL İCABİ YAP AMA FAZLA HADDİNİ AŞMA.
AYAZ: TAMAM..
OYKU: GİZEM KİM DEMEDİN
AYAZ: TAMAM.. ANLATİCAGİM.. ESKİ SEVGİLİM..
OYKU: PEKİ NEDEN AYRİLDİNİZ?
AYAZ: ALDATTİ BENİ.. HEMDE KARDESİM DEDİGİM ADAMLA.. OYKU KONUYU DEGİSTİRELİMMİ LUTFEN..
OYKU: TAMAM
ASLİNDA SİMDİ HERSEYİ ANLAMİSTİM.. MEHMET AMCA ONU DEMEK İSTİYORMUS MEGER.. UZULMUSTUM AYAZA.. İTİRAF ETMELİYİM ONA OLAN NEFRETİM BİRAZ GECMİSTİ.. BABAM HEP " HER KOTUNU KOTU YAPAN BİR HAYAT YARASİ VARDİR" DER HAKLİYMİS.. AYAZ DİNÇER O YUZDEN KOTULİGU SECMİSMİS MEGER..
EVE YAKİNLASTİK AYAZ BANA COK GARİP BAKİYORDU.. SANKİ ONUN GOZLERİ BİSEY DEMEK İSTİYORMUSTA DİYEMİYORMUS....
EVE GELDİM ANNEM FENA AZARLADİ NERDEYDİN DİYE E HAKLİYDİ SAAT GECTİ.. ONA SEBNEMLERDEYDİM DEYİP GECİSTİRDİM AMA ONA DA DEMEM GEREKTİ EVLENİCEGİMİ. NEYSE HEMEN CİKTİM ODAMA UYUDUM..
-----------------------------------------------------
SABAH KALKTİM.. EVLENZ GEC KALMİSTİM OKULA HEMEN HAZİRLANİP CİKTİM..
HOCA BAYA AZARLADİ..OKUL CİKİSİ İSE GİDİCEKTİM AMA SON KEZ.. AYRİLCAKTİM ORDAN.. CUNKU KİMSENİN AYAZ DİNCERİN KARİSİ GARSON DESİN İSTEMİYODUM.. EVET CALİSMAK KOTU BİSEY DEGİL AMA İNSANLAR BOYLE İSTE..
GİTTİM.. AYRİLDİM O YERDEN..AYAZ MSJ ATMİSDİ BANA " OYKU DİNCER.. YARİN NİKAHİMİZ VAR HEMEN YILDIRIM NİKAHİ KİYİCAZ.. BUGUN GELİNLİK PROVALARİN AR SENİ ALİCAM EVDEN SEVGİLERİMLE.. KOCAN AYAZ DİNCER
YAKİNDA EVLENİCEGİMİ BİLİYORDUM AMA YARUN Mİ!?
YAA HALA İNANAMİYORDUM ONLA EVLENİCEGİMİ.. OYKU DİNCER OLUCAKTİM..
HEMEN OTOBUSE ATLADİM EVE GİTTİM.. ANNEME SOYLEMEM GEREKTİ.. SOYLEDİMDE.. ONA ANLASMA EVLİLİGİ OLDUGUNU SOYLEMEDİM TABİ AMA SOYLEDİM GUYA BİR BİRİMİZE ASİGİZ BİRAN ONCE EVLENMELİYİZ FALAN FİLAN.. TABİ SASİRDİ NORMAL OLARAK.. AYAZ GELMİSTİ VE BWN ANNEMİN YANAGİNDAN OPUP ARABAYA BİNDİM ANNEM İNANAMAMİSTİ HALA..
AYAZ BENİ COK GUZEL GELİNLİK BUTİGİNE GOTURMUSTU.. TEK KELİMEYLE KUSURSUZDU GELİNLİKLER.. MELEK TEYZE GELMEMİSTİ DAHA AYAZ BİRAZDAN GELİCEGİNİ SOYLEDİ.. Bİ GELİNLİK GORDUM VE ASİK OLMUSTUM.. HEMEN GİYDİM.. AYAZİN KARSİSİNA CİKTİM..
OYKU: NASİLİM??AYAZ BANA COK YSKİNLASMİSTİ GOXLERİMİN İCİNE BAKTİ DAKİKALARCA..İTİRAF ETMELİYİM Kİ BİZ FENA KAPTİRMİSTİK BU EVLİLİK OYNUNUNA KENDİMİZİ.. BİLMİYORUM NEDEN AYAZLAYKEN KENDİMİ MUTLU HİSSEDİYORUM.. HEYY BİR DAKİKA BEN ONA ASİK FALAN DEGİLİM. OLMAM. OFF KİMİ KANDİRİYORUM KENDİMİ ONLA COK GARİP HİSSEDİYODUM.. ONDAN HOSLANİYODUM.. İSTE AYAX DİNCERİN TUZAGİNA DUSTUM HER KUZ GİBİ.. AMA KESİNLİKLE BUNU ONA BELLİ ETMEMELİYDİM.. BİZİMKİSİ Bİ ANLASMA EVLİLİYİYDİ BUNU UNUTMAMALİYDİM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MEVSIMI
RandomAşka inanmayan bir kizdi Oyku... Nefret ettiği birine aşik olacagini, basina geleceklerden habersiz olan...