Ayazla konuşucaktım niye beni optun diye tam söyliyecektimki Ayazın telefonu çaldı..
Fatih ariyordu.. Ayaza hepimiz buluşalım akşam ********* restoranda diyordu Ayazda "oğlum bi baş başa bırakmiycaksınız ha" deyip bana goz kırptı bende gulerek " yaa ayazz sacmalamaa" dedim. Ayaz telefonu kapatip bana " buluşalim mi çocuklarla gerci sana sormadim ama sirun olmaz dimi guzellik? " "hayir gidelim "
********akşam********
Ben daha ustumu giymemiştim pijamayla koltukta oturup çizgi film izliyordum. Evet çizgi film ben 21 yaşli bir çocugum.. Ayaz merdivenlerden inerek " sen daha ustunu giymedinmi hadi çıkıyoruuz. 1dk cizgi flimmi o dedi alayci gulumsemeyle.. " ne varr" dedim sinirli halde.."hic.. Sadece gun gectikce daha farklı guzel yonlerini keşf ediyorum.." odama çıktım.. Cok guzel bi elbise vardi dolapta onu giydim.. Makyaj falan yaptim merdivenlerden indim. Ayaz bana bakti sanki donmuştu..ben " hadi çıkalim" dedim.. Ayaz titrek sesle " ço.. Çok guzelsin" "tesekkur ederim e hadi çıkalim.." dedim.. Neyse çıktık..
Restoran harikaydı cocuklar gelmisti bile.. Tum gece boyunca konuştuk şakalaştık falan eylenceliydi ne yalan söyleyim.. Gecenin sonunda Zeynep bize bi haber vericekti aslinda suprizdi Zeynep Fatihin elini tutarak " hamileyim" dedi buuu superr bi haberdi cok mutlu olmuştuk yeni bebek geliyordu.. Teyze olucaktim..
Fatih Ayaz ve bana bakarak " ee darısı başınıza " dedi.. Ayaz bana bakarak " evet insAllah " dedi.. Ayaz da bana aşıkti galiba.. Cunki hissediyordum..
Eve geldik saatte baya gecti 3: 35 di.. Uykum vardı ama sorucaktım cunki merak ediyordum.. Ben ayaza bakarak " ayaz biz gercekten evli deyiliz.. Hatta bi kac aylik evcilik oyunu oyniycaz peki niye gercek kocammiş gibi davranıyorsun? Dedim.. O bana yakınlaşti ve " inan oyku kendime engel olmaya caliştim her defasinda bu bir gercek evlilik degil dedim.. Ama sana aşıgim buna engel olamıyorum.. Sen beni sevmesende sana aşığım dedi..
Benim elimi tuttu.. Optu.. Engel olamadım kendime bende karşılık verdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MEVSIMI
RandomAşka inanmayan bir kizdi Oyku... Nefret ettiği birine aşik olacagini, basina geleceklerden habersiz olan...