6.bolum

75 6 0
                                    

DUYUN NİHAYET BİTİYORDU.. TAMAM COK EYLENCELİYDİ AMA YORULMUSTUM AYRİCA GELİNLİK COK RAHATSİZ EDİCİYDİ.
SİRA CİCEYİ ATMAYA GELDİ. ARKAMİ DONUP FİRLATTİM CİCEGİ. SEBNEM YAKALAMİSTİ. BEN COK AYAKTA DURMADİM ANNEMLERLE VİDALASİP ARABAYA BİNDİM AYAZ BALAYİMİZA GOTURUYORDU BENİ.. DUSUNUYORDUM ACABA EVLİLİGİNİZ GİBİ BALAYİMİZDA SAHTEMİ DİYE..
AYAZIN YUZU BUGUN GUKUYORDU.. HEMDE DUGUN BİTMİSTİ MEHMET ABİDE YOK NİYE GULUMSESİNKİ EVLİLİGİMİZ SAHTE VE BANA AŞİK DEGİL İNSAN SEVDİGİYLE EVLENİNCE MUTLU OLUR SONUCTA. DAYANAMADİM SORDUN " GULUMSUYORSUN.. SANA YAKİŞİYOR AYAZ.. AMA NEDEN GULUNSEDİİNİ COZEMEDİM HENUZ" O " BİLMEM MUTLUYUM BUGUN.."
BENDE HEMEN "SANKİ EVLİLİGİMİZ GERCEKTİ GİBİ.." O SUSTU..
AYAZ BENİ COK GUZEL Bİ YERE GETİRMİSTİ.. EVİN ETRAFİ YESİLLİK VE EV KENDİSİ NİR SARAYDİ.. ARABADAN DUSTUK BANA BAKARAK " İSTE OYKU DİNCER EVİMİZ" DEDİ AYAZ.. BENİN HOSUMA GELMİSTİ "EVİMİZ" SOZU.. AMA TABİ BELLİ ETMEDEN "EVİN AYAZ EVİN.." DEDİM..
AYAZ KOTU OLMUS GİBİYDİ BUNU DEDİYİME.. EVE GİRDİK EVİN İCİDE EN AZ DIŞI KADAR KUSURSUZDU..
BEN AYAZA "ODAM NEREDE CİKİP USTUMU DEGİSTİRİP DUS ALİP UYUYCAM HEMEN. DEDİM..
ODA " NE UYUMASİ GUZELLİK.AYAGİM ACİYOR". "PEKİ BUNDAN BANA NE DEDİM SİNİRLE?" "VALLA NİKAH MASASİNDA VE DANS EDERKEN AYAGİMİ KIRAN SENDİN OYKU" DEDİ AYAZ İMAALİ GULUMSEYEREK
"NE YAPAYİM YİKAYİP MASAJ Mİ YAPAYİM AYAGİNAA."
"FENA OLMAZDI AMA SANA KIYAMAM" DEDİ
BEN AYAZA SİNİRLE " UFF AYAZZZ" DEYİP ODAMİ ARADİM Bİ ODA BULDUM. HEMEN SOYUNDUM GELİNLİGİ DUŞ ALİP UYUDUM"
AKŞAM SU İCMEYE KALKTIM AYAZ KOLTUKTA UYUMUŞTU.. COK TATLİ UYUYODU..
ODAMA CİKTİM UYUDUM YİNE
SABAH BİRİNİN BENİ OPMEDİYLE UYANDİM.. AYAZ DUDAGİMDAN OPMUŞTU BENİ.. HEMEN UYANDİM VE AYAZA KIZDIM " NE YAPIYORSUN" DİYE .. AYAZ " COK COK OZUR DİLERİM.. LUTFEN BENİ AFFET DEDİ CIKTI ODADAN.. ASLİNDA COK GARİP OLDUM ACAYİP HEYCANLANMIŞTIM.. KALBİMİN SESİNİ AÇIKCA DUYUYORDUM..
AŞAĞA İNDİM.. AYAZ HARİKA BİR KAHVALTİ HAZİRLAMIŞTI BANA.. COK ACIKMIŞTIM HEMEN OTURDUM SOFRAYA AUAZ ELİNDE TAVAYLA GELİUYORDU "SUCUK SEVERMİSİN KARICIM" DEDİ
BENDE "BAYILIRIM" DEDİM GULUMSEYEREK..
AKLİMA BİŞEY GELDİ.. AYAZLA KONUŞACAKTIM. BENİ NİYE OPTUGUNU BANA KARŞI BİSEYMİ HİSSEDİYOR DİYE DUSUNUYORDUM.. BU EVLİLİK OYUNU MU YOKSA GERCEK EVLİLİK MİYDİ CUNKİ GERCEK KARI KOCA GİBİYDİK..

AŞK MEVSIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin