AYAZİN AGZİNDAN
OYKU " GORUCEKSİN HERSEY GUZEL OLUCAK BİZİ HATİRLİYACAKSİN " DEDİ
BEN BUNA İNANMAK İSTİYORDUM. BANA EVİN ADRESİNİ DEDİ KAPİNİN ANAHTARİNİ VERDİ " BENDE OGLUMUZU ANNEMLERDEN ALİL GELİYORUM" DEDİ ARABAYA BİNDİM.EVE GİTTİM.ACTİM KAPİYİ İCERİ GİRDİM.. BİZİM EVİMİZDİ..BİRAZDAN OYKU GELDİ. " İSTE AYAZ BİZ GELDİK OGLUMUZ UMUT." DEDİ GULUMSEDİ. " GERCİ HATİRLAMİYORUM AMA SENİN BABANİM OGLUM" DEDİM KUCAGİMA ALDİM..GOZUMUN ONUNE GELDİ BİRANDA UMUTUN DOGDUGU GUN ONU KUCAGİMA ALİSİM.. OYKU BANA " KUSURSUZ VE HARİKA BABA OLUCAKSİN DEMİSTİ " OYKU HATİRLİYORUM UMUTUN DOGDUGU GUN ONU KUCAGİMA ALİSİM OGUN GELDİ AKLİMA "
OYKU SEVİNCTEN GOZLERİ ISİLDİYORDU.." GORUCEKSİN HATİRLAYACAKSIN.COK MUTLU OLUCAK AYAZ ESKİSİ GİBİ" BANA GULUMSEDİ.. SONRA
" BEN UMUDU YATİRAYİM UYKUSU VAR UYUMAMİS SABAHTAN BERİ
" DEYİP UMUTU ODASİNA CİKARDİ..BEN DE DUVARDAKİ RESİMLERİMİZE BAKTİM..NE KADARDA MUTLUYMUSUZ.. AMA DUSUNUYORDUM DA HARUN AMCA KİM PEKİ NİYE YALAN SOYLEDİ BANA GİZEM BENİM SEVGİLİM DEGİLKİ..
BU SORUYADA CEVAP TAPİCAM ELBET..
OYKU: FOTOGRAFLARİMİZAMİ BAKİYORSUN.. HATİRLAMAMAN OYLE CANİMİ YAKİYORKİ AYAZ. BİZİM NASİL TANİSTİGMİZİ,EVLENMEMİZİ,CİLGİNLİKLARİMİZİ,YASADİGİMİZ TUM GUZEL SEYLERİ HATİRLAMAMAN CANİMİ ACİTİYOR..BANA O KADAR GUZEL BAKİYORDUKİ OYKU GOZLERİNE BAKİNCA KAYBOLUYODUMKİ SANKİ.
" NOLUR AYAZ BİZİM HİKAYEMİZİ HATİRLA BİZİ UNUTMA " DEYİP AGLAYARAK BANA SARİLDİ.BENDE ONA SARİLDİM..O AN BİSEY OLDU..
ONA SAHTE EVLİLİK TEKLİFİ ETTİGİMİ,EVLENDİGİMİZİ,SONRA BİR BİRMİZE ASİK OLMAGİMİZ VE YASADİGİMİZ EYLENCELİ GUNLER AKLİMA GELDİ..FİLM GİBİ GECTİ GOZUMUN OLANLAR..DOGRU HERSEYİ HATİRLAMİYORDUM.AMA BİZİ HATİRLİYORDUM..
" OYKU HATİRLİYORUM..BİZİ HATİRLİYORUM..COK TUAF VE BELKİ KOMİK GELİCEK SANA AMA SANA SARİLİNCA HATİRLADİM" DEDİM MUTLULUKTAN GUKUNSEYEREK..
" BİLİYORDUM AŞKİM BİZİ UNUTMİUCAGİNİ BİLİYORDUM" DEDİ GOZLERİMİN İCİNE BAKARAK. OPTUM ONU.. HERSEY ESKİSİ GİBİ OLUCAKTİ..ASK MEVSİMİMİZİ YASİYCAKTİK YİNE..MUTLU OLUCAKTİK..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MEVSIMI
RandomAşka inanmayan bir kizdi Oyku... Nefret ettiği birine aşik olacagini, basina geleceklerden habersiz olan...