╰───────────────🥀
Merhabalar. Öncelikle, bu bir açıklama bölümü olacak.
Kısımlar:
1. Karakterler. (Rolleri vb.)
2. Seçimler. (Nasıl yapılır, interaktiflik nasıl sağlanacak vb.)
3. Uyarılar.1- Karakterler
Birinci olarak, tüm karakterler reşittir. Bazıları tam 18 yaşında, bazıları da daha büyüktür.
Hikayede y/n lise ikinci sınıftır, Levi da onun seçeneklerinden biri olacağı için o lise son sınıftır. Normalde onun da yaş aralığına göre bir öğretmen olması lazım ama ben şahsi olarak onu da koymak istedim, öğretmen-öğrenci ilişkilerini ise pek doğru bulmuyorum. Bu sebepten ötürü Levi da öğrencilerden biri olacak.
Yapacağınız küçük seçimler ve büyük seçimler olacak.
Küçük seçimler: Anlık bir karakterle kavga edebilirsiniz, o bölümde aranız bozulabilir. Genel olarak gelecekte gerçekleşecek etkinlikleri etkilemez. Bu yüzden büyük seçimler harici bazı ana karakterler harici diğerleri size karşı nötr davranır.
Büyük seçimler: Bunlar rotayı çizdiğiniz seçimlerdir. En fazla 1-2 tane olacak büyük seçimlerden. Çünkü bunlar, karakterlerle olan ilişkilerinizi ciddi anlamda etkileyecektir. Ayrıca büyük seçimler sonrası çizdiğiniz rota, hikayenin sonunu da etkiler.
2- Seçimler
Seçimlerin açıklamasını yukarıda verdim, şimdi olay seçimlerin nasıl gerçekleşeceğini anlatmakta.
Bir bölümün sonu, seçim sırasında gelir. Örneğin; Levi sizi bir yemeğe davet etti. Bu, küçük bir seçimdir. Özel şekilde büyük seçim-küçük seçim diye not düşmem genelde. Çünkü seçim zaten önemli olup olmadığını belli edecektir.
Bu teklifi kabul etmek/reddetmek için bölüm sonu şununla karşılaşmanız olasıdır;
-Kabul et✓ (X bölümüne gidiniz.)
-Reddet✗ (Y bölümüne gidiniz.)X ve Y tamamen örnek amaçlıdır, söyleyeyim dedim.
3- Uyarılar
Kitabımda homofobiklik, herhangi bir karaktere saldırı istemiyorum. Hiçbir karaktere karşı istemiyorum.
Mesela diyelim bir karakterle aranızı güzel tuttunuz ve büyük seçimde onu seçtiniz, fakat ondan hoşlanan kişiyle aranız bozuldu ve sürekli kavga ediyorsunuz.
Hiçbir karakteri kötü göstermem, herkesi olduğu kadar gösteririm. Mesela Mikasa durduk yere birilerine saldırmaz, onu sırf okuyucu Eren'i seçti diye ona hızlıca düşman etmem. Yapılan küçük seçimler de sonuç olarak Mikasa ile olan ilişkinizi etkiler. Veya Armin'i seçtiniz diye Eren sövmez.
Özellikle Ymir ve Historia ilişkisi her türlü rotada olacak ve bozulmayacak. Beğenmeyen çıkabilir. Fazla kaba fakat burası benim hesabım, okuduğunuz kitap benim kitabım ve ben nefret içeriği sevmem. Yani, kimseye saldırmayın.
Hepinizi seviyorum, iyi günler ve iyi okumalar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒓𝒆𝒆𝒔𝒐𝒎𝒆 ¦ AOT x reader
Fanfiction•.¸♡𝑻𝒉𝒓𝒆𝒆𝒔𝒐𝒎𝒆 ¦ AOT x reader♡¸.• 𝑬𝒓𝒆𝒏: y/n. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Endişeleniyorum, anlıyor musun? 𝑬𝒓𝒆𝒏: Cevap vermezsen bile seni seveceğim. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Bağımlılık yapıyorsun. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Yanındayken kafam çok iyi. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Bunu sabahın bir körü y...