Kadın, mutfaktan gelen güzel kokular eşliğinde gözlerini açtı. Hiç beklemeden hızlıca yataktan kalkıp banyoya geçti, yüzünü yıkayıp adımlarını mutfağa yöneltti.
Etrafa göz gezdirdikten sonra, masada oturan oğulları Sky ve Ocean'ı, sonra da tüm aileye kahvaltı hazırlayan eşi Armin'i gördü. Kulaklarına varan gülümsemesiyle önce iki oğlunu, sonra da eşini öptü.
"Hepinize günaydın!"
"Günaydın anne."
Sky'ın net cevabıyla gülümseyen Y/N, Ocean'ın daha gözlerini açamadığını gördü. Bu ona biraz Annie'yi hatırlatıyordu.
On yıl geçmişti. Levi gideli on yıl geçmişti. Ve Y/N geçmiş olan bu on yılı düşündükçe aklına gelen belli başlı bazı şeyler vardı.
Mikasa ve Eren beş yıl önce evlenmişti.
Annie ise bir yıl önce dünya turuna çıkmıştı.
Y/N ve Armin ise sekiz yıl önce evlenmişti.
Ve Levi..
Onunla ilgili hiçbir fikri yoktu. Umursadığı da söylenemezdi. O günahlarıyla, kusurlarıyla ve tüm pişmanlıklarıyla bir bütün olarak Armin'i seviyordu.
Ve en önemli olan şey ise tıpkı babasının istediği şekilde mutluydu ve yaşıyordu. Bu da belki tek dayanağıydı.
Armin, omleti alıp masaya koyarken gözlüklerini çıkarıp masanın kenarına koydu.
"Hepinize afiyet olsun."
Y/N, eşine tatlı bir gülümseme verip masasına oturdu. Sky, çatalındaki zeytini daha uyanamamış olan kardeşi Ocean'ın ağzına sokmaya çalışırken kendi kendine söyleniyordu. Gerek masadaki sarışın adam, gerek ise eşi için bu dünyadaki en şirin görüntü olabilirdi.
Y/N bunları düşünürken Annie'den bir mesaj geldi, ona bir fotoğraf göndermişti. Paris'ten, tam Eyfel kulesinin önünde. Fotoğrafı incelerken, kadının saçlarının uzadığını fark etti. Artık Annie'nin saçları beline geliyordu.
Üstüne güzel bir yaz elbisesi giymiş, saçlarını açık bırakmıştı ve hafif makyajıyla oldukça güzel görünüyordu.
Y/N: yakıyorsun.
Lovely🤍: su dök.
Y/N: ha ha ha, çok komiksiniz hanımefendi.
Lovely🤍: Geriye kalan Arlert'lar nasıl?
Y/N: Yemek yiyorlar.
Lovely🤍: sen niye yemiyorsun peki, Bayan Arlert?
Y/N: taş gibi bir karıya mesaj atmakla meşgulüm de.
Lovely🤍: Teveccühünüz.
Y/N: O tur bittiğinde ve buraya geldiğinde sana öyle sıkı sarılacağım ki nefes bile alamayacaksın.
L
ovely🤍: iple çekiyorum o günü güzelim.
Y/N, arkadaşının mesajına gülümseyip telefonunu kapattı. Eşi ise ona bakıyordu. "Kim yazdı sana hayatım?" Y/N gülümsedi. "Bizim gurbetçi fotoğraf gönderdi, onunla yazıştık." Bu sefer Armin de gülümsedi.
Artık endişelenecek hiçbir şey yoktu.
Herkes mutluydu.
Tek bilinmezlik Levi'ydı.
Ama o da artık insanların hatrından siliniyordu.
⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉
Selam gençlik! Açıkçası böyle bir kitapla yeterince boş yaptığımı düşünüyorum ve başka kitaplar yazmaya gidiyorum. Ve söylemesi, Anime Smut diye bir kitap çıkardım, isteyen gidip bakabilir.
Bu kitapla ilgili zaten düşüncelerim çok uzun değildi. Bir şeyler karalayıp bitiririm demiştim ve öyle de oldu. Yine de ortaya kötü bir şey çıkmadığını düşünüyorum. Yeni kitaplar için beklemede kalın, iyi günler dilerim! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒓𝒆𝒆𝒔𝒐𝒎𝒆 ¦ AOT x reader
Hayran Kurgu•.¸♡𝑻𝒉𝒓𝒆𝒆𝒔𝒐𝒎𝒆 ¦ AOT x reader♡¸.• 𝑬𝒓𝒆𝒏: y/n. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Endişeleniyorum, anlıyor musun? 𝑬𝒓𝒆𝒏: Cevap vermezsen bile seni seveceğim. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Bağımlılık yapıyorsun. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Yanındayken kafam çok iyi. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Bunu sabahın bir körü y...