Y/n, başına pek fazla bela almamak istemesiyle birlikte, bir an önce bu evden gitmek istiyordu. Dün büyük bir aptallık yaparak tanımadığı bir adamın evinde kalması, onun macera dozunu almasına yetmişti.
"Üzgünüm, Levi. Gelebileceğimi sanmıyorum. Armin ile gitseniz olur mu?"
"Sorun olmaz."
Oğlan, son kurduğu cümledeki sertlik tonunu, daha önce hiçbir zaman yakalayamamıştı. Kızın bir yandan haklı da olduğunu biliyordu, sonuçta basit bir şekilde binemezdi bir yabancının arabasına. Ama bu düşünceyle beraber, sonuçta dün gece onun evinde kalmamış mıydı genç kız?
Fakat ne olursa olsun, kızın verdiği kararları yargılama hakkına sahip değildi. Kimse değildi gerçi, kızın kararlarına karışmak özgürlüğüne saldırı olurdu. Levi bunu istemezdi, asla ve asla istemezdi. Y/n onun yanında rahat olsun istiyordu, onun özgürlüğüne giremezdi.
Sadece kafasını sallamakla yetindi ve geri döndü, arabasına bindi. Daha fazla konuşmak istemiyordu, kızı rahatsız edeceği düşüncesi kaplamıştı içini.
Y/n ise kafasını dağıtmak istedi. Arkasını dönmek üzereyken, ensesinde hissettiği kavurucu nefesle hareketi kesildi. Kim olduğunu tahmin etmesi zor değildi, Levi ve Armin gitmişti bile. Mikasa böyle bir hareketi yapmazdı, geriye Eren kalıyordu.
"Eren?"
"Y/n."
"Sabahın bir köründe ne yapıyorsun?"
"Sabahın bir köründe başka bir erkekle konuşmanı kaldırabilecek gibi değildim."
"Seni ilgilendireceğini sanmam. Özgürlük için canını feda edebilecek olan kişi benimkini mi kısıtlıyor?"
"Kısıtlamıyorum, sadece güne onunla başlaman.. Üzdü."
"Onu tanımıyorum bile Eren. Eve bile sadece siz ikiniz için girdim."
"Başka bir sebebi olmadığına emin misin peki?"
"Adım kadar."
"Sevindim Y/n."
"Peki ya Mikasa ile aranız nasıl Eren? Ben yokken ikiniz Mikasa için mi kavga ettiniz yoksa?"
"Bu ne biçim bir soru?"
"Öylesine bir soru."
"Aranız düzeldi sanmıştım."
"Konu Mikasa'ya kızmam değil ki! Muazzam bir güzelliği var, hangi erkek onu istemez?"
"Ben Y/n.."
"Farklılığın neymiş?"
"Çünkü şu an tam karşımda duran mızmız kıza aşığım."
"O tren çoktan kaçtı Eren Bey."
"Belki de kaçan fırsatları kovalamayı seviyorumdur. Veya senin söyleyişinle trenleri."
"Başka bir söyleyişim daha var. Hiç gelmeyecek bir treni uzunca bir süredir bekliyorsun."
"Öyle mi?"
"Asla seninle bir daha olmayacağım."
"Hayat sürprizlerle doludur, Y/n. Eğer aptalın teki değilsen hangi konuda olursa olsun asla demezsin."
"Bana öğüt mü verdin sen şimdi?"
"Kesinlikle."
"Çok boş yaptın, başım şişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒓𝒆𝒆𝒔𝒐𝒎𝒆 ¦ AOT x reader
Fanfic•.¸♡𝑻𝒉𝒓𝒆𝒆𝒔𝒐𝒎𝒆 ¦ AOT x reader♡¸.• 𝑬𝒓𝒆𝒏: y/n. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Endişeleniyorum, anlıyor musun? 𝑬𝒓𝒆𝒏: Cevap vermezsen bile seni seveceğim. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Bağımlılık yapıyorsun. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Yanındayken kafam çok iyi. 𝑬𝒓𝒆𝒏: Bunu sabahın bir körü y...