Odasına varmıştık koltuğuna oturmuş çekmeceden aldığı kağıdı bana uzatarak konuştu.
" al imzala ve işe başla "
Bu neydi böyle yani konuşmayacak mıydı sormuyacak mıydı hemen işe mi alacaktı hiç bir sikim anlamadım.
" bu kadar mı, nasıl olduğumu sormayacak mısın?"
Keskin bakışları kağıttan gözlerime çıktı.
" hayır buna gerek duymuyorum "
" ama garson ba- "
Sözümü kesip konuştu.
" evet en iyi olanı seçmeye çalışıyoruz günümüzdeki olayları biliyorsun herşey olabiliyor "
" evet efendim biliyorum ama siz görüşme yapmadan işe alıyorsunuz ne kadar güveniyorsunuz? "
" senin gibi masum yüzlü biri en fazla ne yapabilir? "
Ah evet doğru yapacağım birşey olmaz ama garip yine de hemen işe almak da ne böyle.
" o zaman her masum yüzlü insanı işe mi alıyorsunuz?"
Kaşlarını çattı bu kadar sorgulamamı beklemiyordu sanırım.
" hiçbir iş bulamıyorsun bulduklarında seni almıyor işe ihtiyacın var ve seni sorgulamadan işe alıyorum neyin sorgusu bu ?"
Ne? Nerden biliyordu bunu oysaki yeni görüyorum burayı ve onu, gerginleştim.
" siz, siz nerden biliyorsunuz peki?"
Yüzü değişik hale büründü anlamıyorum bakışlarını, söylediklerini anlayamıyorum.
" şşey öyle görünüyor halinden "
Ne bu böyle yüzümden masumluğumu, halimden işe ihtiyacım olduğunu anlıyor garip çok garip ya da sadece benim kuruntum.
" ah peki daha fazla sorgulamak istemiyorum teşekkür ederim "
" güzel, adın ne? "
" Jeon Jungkook "
" Kim Taehyung "
" tanıştığıma memnun oldum bay kim. "
" bende jungkook "
El sıkışmıştık imzayı atıp çıkıcaktım ki o tok sesiyle beni durdu.
" jungkook "
" efendim "
" ne yapacağın hakkında bir şey sormayacak mısın? "
" ah doğru efendim "
Yan koltuğa oturup ona bakmaya başladım.
" öncelikle jungkook yapacağın çok şey yok sadece senden tek istediğim işinin boyutu ne olursa olsun işine iyi odaklanmak , yaptığım her iş benim için ayrı önem taşıyor dikkat ve odağın işinde olucak, yapacağın şeye gelirsek kasiyerlik aslında işe bakılırsa hafif ama aslında zordur bu tip büyük yerlerde.
Sadece sıkıntı çıkmasın yeter sabah 8 gibi gelir akşam 10 gibi çıkarsın "Tek seferde cümlesini bitirmişti bende gözümü ayırmadan onu dikkatlice dinliyordum.
" anladım en iyi şekilde yapmaya çalışacağım "
" çalışma jeon yap "
" ama efendim önceden kasiyerlik yapmadım pek iş geçmişim de yok "
" biliyorum "
Biliyor musun?herşeyi de biliyor halimden anlamış olmalı heralde yine.
" yani bu yüzden elimden geleni yapmaya çalışağım "
" çok zor olan bir şeyde değil jeon yardım ederler sana yapabileceğinden eminin dediğim gibi sadece odak "
Odak delisi falan mı odak odak pff.
" peki efendim "
" çıkabilirsin yarın görüşmek üzere "
" görüşürüz bay kim "
Gülümsemişti cenneti sunar gibi gülüşünde takılı kalmıştım sonra kendime gelerek bende gülümseyip odadan çıkmıştım.
.......
Eve gelmiştim tabi benim değimimle evi andıran bir yerde yaşıyordum ama alıştım artık buna.
Yatağıma uzandım bugün olanları onu yani bay kim'i düşündüm o çok güzeldi fazla güzeldi hayallerimin ötesindeydi...
Bölüm sonuuuuu
Umarım güzel olmuştur :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST GLANCE || Taekook
FanfictionLiseli yıllarında karşılaştığı genç çocuk nefesini keseceği kadar güzeldi. Bu güzellik onun olması için hayatını ondan çaldı... Yıllardır seni takip eden bir sapığınım jungook. . . . Same - tae Uke - kook