ÖPEBİLİR MİYİM

461 37 9
                                    

Okuyanlar oy verebilir mi böyle olunca heves kalmıyo şimdiden teşekkürler <3

:)

Anlayabildiğim tek şey Kim Taehyung beni kıskanıyordu evet beni kıskanmıştı...

" hayır fark etmedim hem baksalarda sorun yok efendim "

" jungkook beni anlaman için hangi dili
kullanabilirim? "

Anlamıyorum cidden hiçbir şeyinş kıskandığından mı başka bir şey mi bilmiyorum.

" efendim bir dil kullanmanıza gerek yok anlamam için biraz daha açık olsanız yeter "

" giyme dedim giydin jungkook bunun neyine açık olayım "

" ah peki özür dilerim efendim "

Üstelemiyecektim.

" ilk günden beni sinir etmeyi başardın "

Sen aşşırı katı manyak herifin tekisin ben ne yaptım ya olk gondon bono sonor otmoyo boşordon sikim.

" siz herşeye sinirleniyorsunuz ben bir şey yapmıyorum "

" beni çok zorluyorsun "

Zorlasam ne olacak ki acep? Ben ne yapıcam tabi ki zorlıyacam.

" zorlarsam? "

Gözleri koyulaşmış bana bakıyordu ne yapmak istediğimi anlamaya çalışır gibi ssanırım bende ona öyle bakıyordum çünkü bende ne yapmak istediğini anlamaya çalışıyordum.

" seni öperim jungkook "

Oha bunu beklemiyordum ciddi miydi yoksa benle taşak mı geçiyordu.

" bunu yapamazsınız "

" seni bu kadar emin kılan ne? "

" eminim yapamıycaksınız çünkü ben istemiyorum ve buna hakkınız yok "

İfadesiz bakışlarının yerini sinir kapladı oysaki yanlış bir şey dememiştim cidden buna hakkı yoktu.
Bir solukta dibimde bitti ve saçımı tutup yüzüne yakınlaştırdı şerefsiz saçlarımı yolucak kadar çekiyordu.

" buna hakkım yok mu? Biraz fazla yanılıyorsun üzgünüm "

Dudaklarıma bakarak konuştuğunda içimdeki titrek his neydendi anlayamamıştım.

" hakkınız yok ve lütfen saçımı bırakın acıtıyorsunuz her çalışanınıza böyle misiniz siz? "

" yok sadece tavşan yüzlülere böyleyim "

" efendim acaba siz benimle taşak mı geçiyorsunuz? "

" dudakların dudaklarımın yakınındayken fazla öpülesi jungkook "

Bu adam beni duymuyor mu dağlar taşları sikim bir iş için girdiğim hale bakın.

" beni artık bırakır mısınız? "

" seni öpebilir miyim? "

Hay amına koyim delirticek bu adam beni hem neden heycanlandım ki şu an ben evet karşımda seksi, yakışıklı, bir adam var ama heycanlanmam kesinlikle bundan değil.

" bırakın beni çok fazla ileri gidiy- "

Sözümü kesen dudaklarıydı beni öpmüştü evet öpüyordu şu an ama ben put gibi durmuş dudaklarıma tapılmasının keyfini çıkarıyordum. Dudaklarının hissi çok güzeldi beni sakinleçtirmek adına hafif hafif emiyordu , saçımdaki eli gevşemiş yerini okşamaya bırakmıştı ve bende yapmamam gereken şeyi yaptım karşılık verdim benim karşılık vermem ile daha derinleşmeye başlayan öpüşmemiz kim taehyung'un çekilmesiyle son bulmuştu.

" o pantolu giy ve işinin başına dön hemen! "

Sikeyim pantolonu amk öpüşmenin ortasında pontolonu giy deyip çıkmak da ne? Sik gibi kalmıştım arkasından bu 3 günde ne yaşadım ne yaşıyorum anlayamıyorum çokta düşünmiycektim. Pantolonu giyip iş başına geçmiştim benim ardımdan odasından çıkan bay kim hızlı bir şekilde cafeden çıkmıştı yüzüme bile bakmadan sanırım hala sinirliydi.

........

Saat 10 a gelmişti işim bitmişti eve gitmek için soyunma odasına gidip üstümü değiştirip çıkıp gitmiştim. Yarın bay kim'den hesap soracaktım hemen yarın olmasını istiyordum.

FIRST GLANCE || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin