...
Gözlerimi araladım üstümde nedenini bilmediğim bir ağırlık vardı, bu bedenimden mi yoksa son iki üç günde yaşadığım yoğun aksiyonlar yüzünden mi bilmiyorum.
Kalkıp rutin işlerimi yaptım giyinip çıktım.
Hava çok sıcaktı yürüyerek gittiğim için eminim varana dek terliyecektim ve bunun olmasını istemiyorum.Dediğim gibide olmuştu terlemiştim lanet.
Kimseye görünmeden direkt soyunma odasına girip kapıyı ardımdan kaparttım. Dün giydiğim taehyung'u deli ettiğim pantolonu tekrar giymek istiyordum sebebini bilmiyorum ama giymek istiyorum velakin dün yaşananlar aklıma doldukça vazgeçtim.Üstümü değiştirip masa başına geçtim bugün sakindi diğer günlerin aksine gerçi sabah sabah kimse de gelmez ama burası normal cafe değil oyun yerleri ve arkasında gecelik bi kaç oda olduğunu dün fark etmiştim Kim Taehyung'a ait olan herşey değişik bir garipti.
" hey jungkook naber? "
" oh taehyun iyiyim senden? "
" iyiyim bende şey diyecektim bugün arkadaşlarla maç yapıyoruzda bizim kadromuzda 1 kişi eksik eğer istiyorsan sen gelebilir misin? "
" ben pek anlamam ki ama , hatta doğru olmak gerekirse çok fazla da oynamışlığım yok "
" sorun değil eksiklerini biz kapatrız yeterki sayı tam olsun "
" tamam o zaman "
Anlamadığım bir şekilde boynuma atlayıp sarıldı anın verdiği şaşkınlıkla öyle kaldım.
" çok teşekkürler kook "
" ne demek "
Hala bana sarılı duruyordu ve rahatsızlanmıştım gözümü devirirken bi kaç metre uzağımdaki taehyung'u görmemle gerilmiştim yine ve yine delici bakışlarıyla bana bakıyordu.
Biraz daha gözünü dikip baktıktan sonra yaklaşıp taehyun'un kolunu tutup sarılı bedenimden uzaklaştırdı." iş sırasında bu hareketleri görmek istemiyorum "
Ama sen yapınca sıkıntı yok dimi aptal adam.
" özür dileriz efendim "
" özür dilemene gerek yok taehyun eğer istemiyorsa bunu önce kendine söylemesi gerek "
Taehyun şaşırmış gözlerle bana baktı bunu dememi beklemiyordu tabi ama içimde tutamazdım.
Tek kelime etmeden tekrar bileğimi tutup aynı sahneyi tekrarladı sürekliyerek odasına götürdü kapıyı ardından kapattı." kelimelerine dikkat et jungkook özellikle çalışanlarımın yanında lakin bir dahakinde bu kadar sakin olmam bilesin "
Aman aman çok korktum.
" doğru olan şeyleri söyledim "
" hah doğru olan ne söyler misin? "
" sarılmamızdan rahatsız oldun ve iş yerinde böyle davranmamızı istemedin ama sen dün beni öptün "
" sana hatırlatmam gerekiyor mu bilmiyorum ama ben buranın sahibiyim çalışan değilim istediğimi yaparım ve seni öperken karşılık veren sen değilmişsin gibi bu ne cürret "
Al jungkook şimdi ne diyceksin adama pardon dudaklarınızın hissi çok güzeldi dayanamadım falan mı ve hesap vericektin sözde.
" o an aklım yerinde değildi istemediğim bir şekilde oldu ve lütfen tekrarı olmasın "
" aklın nerdeydiki yerinde değildi jungkook kendini kandırma etkilendin "
" yok daha neler efendim "
" şu an seninle tatlı muhabbetimizi bölmek istemezdim ama işlerim var odamdan çık! "
Şeytan diyor inadına çıkma bu ne ya çıkmış düzgün söylese çıkmıyacam sanki.
" sırf çalışanlarınız diye emir kipleri kullanamazsınız "
Sıkıntılı iç çekip yanıma yaklaştı gözleri gözlerimin içine bakıyordu ve bu garip hissetiriyordu.
" derdin ne senin nasıl bu kadar cesaretlisin bir daha uyarmıyacam jungkook sözlerine dikkat et "
" derdim sizin üstünlük taslayıp bana karşı bu tavırlarınız "
" ne var tavırlarımda "
Daha da yaklaşıp elini yüzüme koyup avuçladı.
" işte işte şu hareketleriniz, söylediklerinize bakılırsa benden nefret ediyorsunuz ama hareketlerinizle bana yaklaşıyorsunuz "
" yakınlaşmam hoşuna gitmiyor mu? "
Eliyle yüzümü okşamaya başladı.
" gitmiyor efendim ve buna son verebilir misiniz? "
Kırgınlık yüzünü kapladı sanki yada ne bilim ben öyle anladım. Elini yüzümden çekti.
" iyi hoşlandığını düşünmüştüm bi an ama önemli değil emin ol rahat bırakıcam işine dönebilirsin "
Bu neydi şimdi bu hissetiğim hisde ne böyle neden beni rahat bırakması canımı sıktı ah deliriyorum galiba...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST GLANCE || Taekook
FanficLiseli yıllarında karşılaştığı genç çocuk nefesini keseceği kadar güzeldi. Bu güzellik onun olması için hayatını ondan çaldı... Yıllardır seni takip eden bir sapığınım jungook. . . . Same - tae Uke - kook