KISKANÇLIK

367 23 2
                                    

Beni seviyor mu? Bana aşık mı? Ben seviyor muyum? Ben aşık mıyım? Neden böyle şeyler söyleyip benim zihnimide karıştırıyor ki.
"Benden daha fazla uzak olma artık dayanacak gücüm kalmadı" bir kaç günde tanıdığı birine bunu demek fazla değil miydi ve ayrıda değildik bedenen bu belirsizlikler beni bir çıkmaza sürüklüyor.
Kim Taehyung sen kimsin, kimsin?

"İşimin başına dönmem gerek efendim"

"Hayır hayır biraz daha kal"

"Siz bu konuda katısınız işime dönmem gerek"

"Siktir et işi bu anı bozma"

Sarılıyorduk kaç dakika geçti bilmiyorum pekte önemi yoktu. Sarılışı o kadar naifti ki bi o kadar da sert uzun yıllardır kaybettiği değerli eşyasını bulmuş kollarına alıp hasret giderirken bir daha kaybetmemek için sıkı sıkı sarıyor gibiydi sanki içim sızladı.

"Bu gece sizle kalabilirim"

Kafasını kaldırıp garip garip bakmaya başladı.
Çok mu ileri gittim bunu demek için. Çabuk öğrenmek istiyorum gizli olan her şeyi ama bu kadarda aceleci olmamalıyım.

"Kal bunu inanki çok istiyorum"

Bu gece baya zor ve uzun olucağı kesindi. Tae nin kollarından çıkıp işime dönmüştüm yine dalıp dalıp gidiyordum.

İki genç erkek ücret ödemeye gelirken gözleri gözlerime o kadar iğrenç ve arzuyla bakıyodu ki anlamamak aptallık olurdu.
Uzattığı kartı makineye koyup ödemeleri halletim ama gitmeyip aynıki yerlerinden bana bakıyorlardı.

"Adın ne senin?"

Ananın amı amk siktirip gidin sizle uğraşamam demek geliyordu içimden ama kavga çıksın istemedim.

"Jeon Jungkook"

"Imm yüzün kadar güzel ismin var, şey diycektim jungook bu akşam takılalım mı?"

"Yok istemez.!"

"Neden eğlenirdik"

Niyetleri belli oldu pis köpeklerin.

"Size istemiyorum dedim uzatmayın"

Elini masanın üstünden saçlarıma geldi ve kendimi geri çektim.

"Senin gibi güzelliği bırakcağım kadar salak olduğumu düşünme sakın"

Tam cevap vericektim ki veremedim...

"Senin çükünü koparıp ağzına veremeyeceğimi düşünme sakın"

Kim Taehyung kafamı ona çevirdim herkesin içinde nasıl bu hareketi sergiler.

"Oo Kim Taehyung senden beklerim."

"Beklemelisin zaten sakın bir daha buraya adımınızı atmayın sakın şimdi siktirip gidin"

"Ah anladım senin sikini yalamayı bıraktığımız için mi bu tavırlar merak etme hala en iyi siki olan sensin kıskanma"

Bu ne aptalca konuşmaydı böyle sikini mi yalattı bu pis köpeklere inanamıyorum.
Bay Kim bu sözüyle çok sinirlenmiş gözüküyordu sanırım ondan daha sinirli biri daha vardı o da bendim yumruk yaptığım elimi derimi soyar gibi sıkıyordum ve bu yumruğu yüzlerine geçirmemek için bir nedenim yoktu. Hızla onlara doğru yürürken bay Kim beni tuttu ve o iki adamın kolundan tutup çöp gibi dışarı attı.

"Sizin gibi arsız sürtükler bir daha buraya gelse böyle kolay çıkamaz"

Herkesi bugün kapalıyız deyip dışarıya attı çalışanlarla birlikte , tabi ben hariç şu an ikimiz yanlızdık ve onla konuşmak dahi istemiyordum.

"Jungkook"

"Ne var?"

"Sesini yükseltme bana"

"Siktir git taehyung"

"Arkadaşın değilim senim jungkook ve dinle beni"

"Kusura bakmayın sikinizi nasıl yalattığınızı dinlemek istemiyorum."

Aptal herif kim bilir ne kadar kişiyi altına alıp sikini yalattırmıştı. Bi dakka buna neden sinirlendim ki ben ah tanrım iyi değilim.

"Jungkook sanki sen hiç yapmadın kaç yaşına geldik ihtiyaçlarımız tabiki oluyor"

"Konuştukça iğrençleşiyorsun"

"Seninle tartışmak istemiyorum odama geçelim"

"Gidicem ben"

Gözleri endişe, korku, ve hüzün kapladı ona bu gece onda kalacağımı söylemiştim çünkü.

"Ama sen bana bugün burda kala-"

"Evet söyledim ama şimdi vazgeçtim"

Sinirle yanımda soldu boynumdan tutarak hızla yüzüne yaklaştırdı hayır bu kadar yakın olmak iyi değildi.

"Ben senin oyuncağın değilim jungkook kalıcaksın bugün aksini duymak istemiyorum ve bu olay neden bu kadar zoruna gitti söylesene"

Bunu kendime bile itiraf edemiyorken sana nasıl derim ki evet sanırım seni kıskandım başka açıklaması yok bu kalp sızımın kıskandım işte ama sana diyecek cesaretim var mı hayır.

Onun ağlarına düşersem kurtulamayacağımı biliyordum o ağlardan kendimi korudum doğrusu çalıştım ama meğerse ben o ağa çoktan takılıp düşmüştüm...

FIRST GLANCE || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin