MUTLULUK

281 19 1
                                    


Kahkaha attı o kadar o kadar güzel gülüyordu ki cenneti sunar gibi bakmayı asla bıkmayacağım görüntüydü bu ve bende bir yemin ettim o an Kim Taehyung'un tüm gülüşlerinin sebebi sadece ben olacaktım...

~~~~~~~

Beraber biraz uzanıp filim izledikten sonra üstümü değiştirmek için evime gelmiştim huzurlu ve mutluydum evet taehyung'un yaptığı şey güzel değildi hiç güzel değildi ama bunu düşünecek kadar güçlü değildim yaşanmış ve bitmişti sonuçta bende onu kırmıştım.
Üstümü değiştirip tekrar dışarı çıktım bugün iş yoktu ve biraz dışarda dolaşmak istemiştim.
Bundan 1 hafta öncesi buralardan umutsuz bitik halde dolaşıyordum şimdi ise umudumu, huzurumu bulmuştum sanki.
Yüreğimden yükselen dualar taehyung'la cevap bulmuştu.

Yol boyunca düşünüp durdum neden kalbim sana bu kadar tutuldu?
Neden sana karşı bu kadar arzu doluyum?
Neden seni kollarımda güvenli kılmak istiyorum?
Neden göz yaşlarını içmek, yerine cennet gülüşünü sabitlemek istiyorum taehyung?

Bu nasıl bir etki nasıl bu kadar kısa sürede etkiledin beni belkide eskiden olan yaşanmışlıklar beni sana bu denli çekti.
Yaşanan kötü olayları atıp mutlu olmak istiyorum niye neden sorularını aklımdan çıkarmak istiyorum sadece sadece taehyung'la mutlu olmak istiyorum.

~~~~~~~~~~~

Sahilde güzel hava almış evime gelip hemen uyumuştum bu aralar fazla aksiyon yaşıyodum bedenim hemen yenik düşüyordu uykuya.

Sabah gözlerimi araladım yatakta bir sağa bir sola kıvranarak esnettim kendimi iyice dinlenmiştim kalkıp  günlük olarak elimi yüzümü yıkayıp ufak kahvaltıdan sonra hazırlanmaya koyuldum bugün ayrı bi bakım yapmak istedim daha güzel görünmek için dar mavi kot pantolonum ve üstüne beyaz tişort deri ceketimi giyip şapkamı takmıştım klas ve cool duruyordum son kez aynadan kendime bakıp çıkmıştım.

Cafeye geldiğim gibi taehyung'un odasına gittim üstümü değiştirmeden önce beni böyle görsün istedim kapıyı çalmadan girdim koltukta başını geri atıp oturmuştu üstünde yorgunluk var gibiydi kafasını sinirle kapıyı çalmadan kim girdi diye bakarken beni görmüş bakışları anında yumuşamıştı baştan aşağı süzmüştü arzu dolu gözlerle.
Ona doğru adımlarken o da kalkıp kollarını açmıştı sarılmamı bekliyordu ama ben onu şaşırtacak bir şey yapmıştım belinden tutup dudaklarını öpmüştüm şaşırdığı için karşılık vermedi bende geri çektim.

"Günaydın sevgilim"

"Günaydın sevgilim"

Ona sevgilim demek ağzımdan çıkan en güzel şeydi sanki.

"Çok güzel görünüyorsun"

"Beğendin mi senin için hazırlandım"

"Seni şu an yatağa atmamak için zor duruyorum jungkook zaten çok güzeldin böyle nefesimi kesecek kadar iyi olmuşsun"

"Amacımda oydu, neyse sen uyumamış gibi gözüküyorsun"

"Evet uyuyamadım bu gece"

Belliydi gözlerinden halinden ne kadar yorgun ve uyumamış olması neden uyumamıştı ki.

"Neden peki sorun mu var?"

"Ah hayır bi kaç belge falan önemli değil boşver bunu şimdi"

"Peki sen öyle diyor isen"

Gülümsedim o da gülümsedi dayanamayıp dişlerinden gülüşünden öptüm geri çekilecekken bırakmadı bu sefer beni öpmeye başladı bu son iki günde favori aktivem taehyung'u öpmekti.

"Dudakların hissi insanı çıldırtacak derecede güzel jungkook"

"Peki ya senin, seninki beni ertiyor tae"

Dudağı kıvrıldı anlımı öpüp benden uzaklaştı.

"Bu kadar yeter iş başına"

"Tae sevgilinim artık ona göre"

"Bak sen sevgilim olsanda bir çalışanımsın hadi bakim işine"

Sözünü dinleyip yanağından öpüp çıkmıştım iş kıyafetlerimi giyip masanın başına döndüm.

"Jungkook"

Yanıma gelen taehyun'a baktım kesin o gün olanlar için bir şeyler sorucaktı.

"Efendim"

"O gün senle bay Kim ne yaptınız sana mı kızdı?"

Tam tahmin ettiğim gibi bi gözüme sevimli bir de itici geliyordu ama şu an ne diyeceğimi bilmiyordum.

"Hayır taehyun öyle birşey olmadı sadece müşterilerinin bana olan davranışından özür diledi bende kabul edip evime döndüm"

"Hım peki yarın sabahı neden açmadı?"

"Taehyun  bunu ben nerden bilebilirim ikimizde çalışanız bana neden soruyorsun?"

"Ah özür dilerim fazla meraklıyım"

"Önemli değil"

"Peki iyi çalışmalar"

"Sana da"

Yanımdan ayrıldıktan sonra diğer garsonlardan biri yanıma geldi bu da mı soru sorucaktı bela mıdır nedir arkadaş.

"Merhaba jungkook ben Enwo"

"Merhaba beni biliyorsun zaten memnuun oldum"

"Bende, taehyun'la ne konuşuyordun?"

Sabır sabır cidden bu ne be böyle ya.

"O gün sonrasında ne olduğunu sordu"

"Anladım tam beklediğim şeydi"

"Bu ne demek yani?"

"Şu demek taehyun bay Kim'e aşık ve siz ikinizden baya şüpheleniyor o gün çıktıktan sonra baya sinirli duruyordu."

Aşık mıydı şşş sakin olmalıyım nede olsa taehyung bana aşık sorun yok sorun yok...

"Ne şüphelenmesi bu?"

"Sevgili olup olmamanız"

"Öyle birşey yok Enwo"

"Peki gideyim ben o zaman"

"Görüşürüz"

"Görüşürüz"

Bu neydi böyle neden hiç fark etmemiştim aşık olduğunu adama bak şu andan itibari kıl oldum neyse ki Kim Taehyung bana aşık bana sadece bana...

FIRST GLANCE || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin