ACIYOR

307 13 2
                                    

Yolda savsak savsak yürüyordum, ağlamıyordum yüzümde tek bir ifade bile yoktu artık ben yoktum Jeon Jungkook artık yok ruhsuzlaştım asıl ölümümü şimdi yaşıyordum...

~~~~~~~

Eve varmıştım inanın hiçbit şey hissetmiyordum gram bile, düşünmüyordum da o kadar ki ruhsuz olmuştum.
Olan şeyleri değiştiremem ama şu andan itibaren bu hayatı değiştirebilirim buna mecburum daha çok kötüye gitmeme izin veremem eski Jeon Jungkook öldü yeni Jeon Jungkook gelmekte...

Dünyada benim için neler var bulacağım bu gece amaç edineceğim ve her şeyi unutacağım onun adını bile unutacağım gerekirse kendi adımı da.

Yalnız kaldığımda daha iyi olacağım ve ben sokağa çıkıyorum, yaşayamadığım çılgın hayatımı yaşayacağım kimse beni engellemesine izin vermiyeceğim Kim Taehyung'un bile.

Bir bara doğru adımlıyordum yanlış yollara gireceğim buna mecbur bırakıldım.
Eminimki taehyung yine de peşimi bırakmayacak gireceğim tüm iş yerlerini bana kapattıracaktı ama buna karışamayacağından eminim çünkü bu bambaşka bir şey idi.

İçeri girdim herkes herkesle iğrenç gözüküyordu ama buna alışacaktım. İçeri girip bende atıldım dans edenlerin arasına bugün tek amacım birinin altına girmek paramı bu şekilde kazanıcaktım.

Deli gibi dans etmeye başladım içimdekilerini dışarıya atıyordum sert sert dans ediyordum kimseyi umursamadan ve arkamda el hissetim arkamı dönüp baktığımda kurbanımı bulmanın sevinci vardı çünkü aç gözlerle kalçama bakıyordu.
Arkamı tekrar dönüm ona sürttüm midem bulanıyordu ama sıkıyordum kendimi içimden alışacalsın jungkook alışacaksın diyip duruyordum.

Birden beni kucağına alınca şaşırdım zorla gülümsedim ona ve dudağıma yaklaştı öpücekti taehyung'un izlerini silecekti kötü hissediyorum lanet olsun çok kötü hissediyorum onu ölesiye dövüp gittim nasıldı şu an acaba bundan abnane ama of jungkook o seni düşünmedi aileni çevreni hayatını aldı sende düşünme.
Önümdeki adam geri çekildiğim için çatık kaşlarla bakıyordu ona istediğini vermezsem istediğimi alamazdım.

"Bu gece sana vücudumu teslim ederim karşılığında beni memnun edecek miktar istiyorum"

"Hay hay efendim istediğin miktarı veririm yeter ki şu kalçalarının tadına bakabileyim"

Çapkın çapkın bakıyordu ah bunla nasıl başa çıkacağım nasıl.

"Hım o zaman seninim bu gece"

Hızla dudağıma atılırken tekrar geri çekildim, bedenimi alsa bile dudağımdan öpmesine izin vermiyecektim.

"Öpüşme olmadan"

"Garip ama bana uyar"

Ben hala kucağındayken aralardan sıyrılıp bir odaya götürdü.
Yatağın üzerine bırakıp sabırsızca tişortümü çıkardı ve kemerimi açıp iç çamaşırım pantolonumla fırlattı ardından kendi kemerini açıp baksırıyla indirdi midem tekrar bulandı istemiyordum hiç hiç istemiyordum ama çaresizdim.
Dudağını göğüs ucuma koyup başını yalayıp emmeye başladı hiç bir zevk alamıyordum almak için alttan ona sürtünüyordum ama nafileydi.
Elini aletime atınca hafif bir inleme bıraktım ellerim saçlarını buldu ve çekiştirdim zevkten mi yoksa başka bir şeyden mi bilmiyordum.
Aletimi eliyle çekiştirdikten sonra dudağını koyup ağzına aldı ağzıyla işlemini yapmaya devam ederken ellerini kalçama koyup avuçluyordu.

Lanet olsun sonlara doğru geldiğimi hissediyordum geleceğimi anladığı için ağzından çıkarıp eliyke tekrar git gel yaptı en sonunda dayanamayıp gelmiştim eline.

FIRST GLANCE || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin