Nornlar

27 9 18
                                    

"Noldu? Git hadi."

"Şaka heralde bu."

-
"Sabah çalışmaya başlayacaksın. Çalışmazsan yemek yok."

Omuz silktim. Açlığa dayanabilirdim. Çalışmazsam beni atmaktan başka çaresi kalmayacaktı. Ama ingiltereye nasıl dönecektim? Buradaki adamlara bir şeyler vaad etsem gidebilir miydim? Bilmiyordum.

Şimdilik dediklerini yapsa mıydım?

Hayır! Kölelik yapacak halim yok!

Yani şatodan uzaklaşmam da rüya gibi hem de direkt ülke değiştirmiştim, kitaplardan bildiğim kadar Northgard'ı biliyordum buraları biraz görmek... özgürlüğün tadını çıkarabilmek eğlenceli olurdu.

Özgür müydüm? Bilmiyordum ama artık ölmek de koymuyordu.

Oflayıp uzandım, bütün gece düşünüp durdum, bu olanların hala rüya olma ihtimali var mıydı diye düşünürken dikişlerim sızladı. Gayet de gerçekti.
Nasıl mümkün olabiliyordu?

"KÖLE UYAN"

"Uyanığım zaten."

"KÖLEEE!"

"UYANIĞIM!"

"HE KALK HADİ, HER ŞEYIN YERINI GOSTERMEM LAZIM!"

Oflaya puflaya yataktan kalktim. Başka adam mı yoktu da bu gösteriyordu sanki? Sabah sabah kafa bırakmamıştı. Tamam elinde değil, istemeden yapıyor ama bunu kontrol edebilirdi.

"ŞUNLARI GİY! DONACAKSIN"

"Ne bu paçavralar? Giyemem ben bunları. İpek elbise istiyorum."

"NE?! ABLACIM SESLI KONUŞURSAN!"

Sesine o kadar gıcık oluyordum ki elimden gelse kulağına üfler müfler açılmasını sağlardım. Doğuştan mı böyleydi, sonradan mı olmuştu? Elinde olmadığı için ne kadar üzülsem de ağzına vurma isteğim hala çok yüksekti.

"BAĞIRMA!" diye bağırdım.

"TAMAM! HADİ ŞUNLARI GİY DE GEL!"

"Giyemem bunları ben. Kokuyordur bunlar."

"Senin götün kokuyordur. Şerefsiz seni. Çok oluyorsun ha, bizim kültürümüz lan bu."

Duraksadım, bi gariplik vardı

"DUYUYOR MUSUN BENİ?"

Bi anda omuzları sıçradı ve bana bakıp kaşlarını çattı, "Ne bağırıyorsun be?!" diye dişlerinin arasından tısladı.

"Ne?"

Kulağı bi anda duymaya mı başlamıştı yoksa baştan beri rol mü kesiyordu anlayamamıştım. O da şaşkınlıkla bana baktı.

"Oha. Fısıldasana bi bana"

"ⁿᵉ ᵈᶦʸᶦᵐ? ᵏᵃᶠᵃⁿ ᶜᵒᵏ ᵇᵘʸᵘᵏ"

"Senin kafan çok büyük! Tipe bak!.... OHA! oHa! Duyuyorum! Nasıl? Nasıl yaptın bunu? Sen sahiden cadı mısın?!?!?!?!?"

"Ben bişe yapmadım."

"Seni keptına söyliyim de gör sen."

"SÖYLEME! BEKLE! BEN BİŞE YAPMADIM!"

Bi anda önümde beyaz saçlı gözleri bağlı bir kadın belirdi

"Yaptın." dediği an yanında iki kadın daha belirdi. Şokla hepsine baktım.

"Ne?"

"Sen nesin?" dedi yüzü açık, kızıl saçlı olan ve beni baştan aşağı süzdü "bu giyinme tarzı nedir böyle? Kuzeyli değilsin."

Tanrı mı yoksa Şeytan mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin