Ariana Grande - Good is a women
Kitabı düzenlemeye aldığım için yeniden yayınlıyorum.
Artık düzenli bölüm gelecek.
Aksilik olmazsa da yarın 1. bölüm gelecek.1. BÖLÜM KARANLIK
Yarın görüşmek üzere lavanta tarlalarım 💖🫂✨
***
Hızlı nefeslerimiz birbirine karışırken üstüme daha çok yerleşti. Üstümüzde hiç bir şey yoktu. Onu fazlasıyla hissediyordum. Hızlı bir şekilde nefes alışını sus çizgimde hissediyordum. Dudaklarımız birbirine değiyordu.
Üstümde o varken hissettiğim duygular çok çok fazlasıyla güzeldi! Bir kere dudağıma küçük bir buse kondurdu. Sonra çeneme, sonra boğazıma, sonra boynuma derken göğüslerime gelmişti. Dudakları sağ göğsüme değdiği an kendimi tutamayıp inledim. İnlediğimi görünce ağzı sağ göğsümdeyken kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Sırıttığını hissediyordum sağ göğsüme değen dudakları gerilmişti. Gözleri gözlerimdeyken göğsüme işkence çektiriyordu. Ve yaptığı her harekette inlemem çok hoşunu gidiyordu. Aramızdaki göz teması hiç kesilmiyordu. Sol göğsüme de aynı işkenceyi çektirirken hala göz temasımızı koruyorduk.
Sol göğsümle işini bitirdikten sonra kafasını kaldırıp kulağını kalbime yasladı. Kalp atışlarım her zaman ona huzur veriyordu. Bunu hem ben fark ediyordum hem de kendisi bunu sürekli tekrar ediyordu.
Bir kaç dakika boyunca kulağı kalbime yaslı kaldı. Kafasını hafifçe göğsüme sürtüp gözlerini bana çevirdi. Yüzünde çok güzel bir gülümseme vardı. Ve bakışları! Ah o bakışlar her zaman mı bu kadar güzel olurdu. Gözleri bana değdiği an herkese despot olan adamın bakışları aşık aşık oluyordu.
"Şu kalp atışların var ya Ahu'm her sana dokunduğumda hızlanıyor ve ortaya çok güzel bir melodi çıkıyor. Ve bu melodi o kadar huzur verici ki ben heykel yaparken bile bu kadar çok huzur bulmuyorum be güzel bebeğim." dedi bana hayran hayran bakarken. Çok ciddiyim şu an onu içime sokma şansım olsa tam kalbimin ortasına sokardım.
"Senin kendinden haberin yok herhalde canımın parçası. Seni var ya içime sokma şansım olsa keşke." dedim ona aşık aşık bakarken. Aramızdaki bağ çok kuvvetliydi. Hiç kopmasını istemediğim bağ.
Kafasını göğsümde kaldırıp hızla dudaklarıma kapandı. Öyle hızla saldırmıştı ki dişlerimiz bir birine çarpmıştı. Üst dudağını hızla kavrayıp emmeye başladım. O da aynı şekilde benim alt dudağımı emiyordu.
Dudağını ısırdığımda ağzıma bir metalik tat geldi. Hızla dudaklarından ayrıldım. Sanırım biraz fazla ısırmıştım. Ben alt dudağımı ısırırken, o da olayın şaşkınlığıyla üst dudağını yaladı.
"Kanattın Ahu'm. Kurban olduğum az yavaş ısır da balım." dedi Pars. Gerçekten set ısırmıştım.
"Özür dilerim hayatım heyecandan." dedim sesimi masum tutmaya çalışırken.
"Alalım heyacanını gülüm o zaman."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCDANIN GÖLGESİNDE
Dla nastolatków"Şu kalp atışların var ya ahu bakışlım her sana dokunduğumda hızlanıyor ve ortaya çok güzel bir melodi çıkıyor. Ve bu melodi o kadar huzur verici ki ben heykel yaparken bile bu kadar çok huzur bulmuyorum be güzel bebeğim." dedi bana hayran hayran ba...