Bölüm Üç "AHU"

1.1K 91 16
                                    

#Kina-Wish I Was Better 

OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BEBEKLER:))


*******

BÖLÜM ÜÇ "AHU"

Ruhum hep yanında 

Bedenim senden uzak olsa da

Korkma her şey yolunda

Gökyüzüm siyah olsa da.

Ne Jupiter-Gökyüzüm Siyah Olsa Da



*


*


*


*

"Sabahki sorumun cevabını almaya Ahu. Ve ayrıca ayıp oluyor sen evine gelen herkesi böyle mi karşılıyorsun?" dedi sırıtan yüz ifadesiyle. Üstüne giydiği kıyafetleri değiştirmişti. Bugünkü toplantıda giydiği kıyafetler değildi. Üstüne siyah renk keten pantolon, siyah düz bir tişört ve beyaz spor ayakkabısıyla oldukça spor ama şık duruyordu. Bileğinde bugün taktığı saat vardı.

Elinde kahve fincanıyla siyah ve beyazla karışık döşediğim mutfakta geniş ada tezgahına yaslanmıştı. Sağ ayağını sol ayağının çaprazına koyarak kalçasını tezgaha yasladı. Yaptığı hareketlere ve elinde tuttuğu kahve fincanına sinirli ve sert bakış attım.

"Ne? Neden öyle bakıyorsun? Evine misafir gelmiş kahvesini bile kendisi yapıyor. Bence öyle bakacağına utanmalısın." dedi alayla. Sonrasında dilini damağına vurarak 'cık'ladı. "Hiç yakışmıyor senin gibi hanım hanımcık bir kadına Ahu." dedi alaylı kınayan bir ifadeyle. Yüzündeki yalandan oluşan ifadeye göz devirdim. Bana söylediği 'hanım hanımcık' ifadesinde ona biraz salakça bakmıştım. Hayır hanım hanımcık insan dediğin hanım kızı olur bende o tipte yoktu. 

"Of o kadar boş konuştun ki neden geldiğini hala anlatamadın." dedim sert bir tınıyla.

Yaslandığı tezgahta hafifçe arkasını dönerek tezgahın üzerinden görmediğim gazozu uzattı. Bir elindeki gazoza bir de ona baktım ters ters . Pars kaşlarını kaldırıp bakmaya devam edince kafamı 'ne var' manasında salladım. "Korkma içine ilaç atmadım. O evreye gelmedik henüz." dedi göz kırparak.

"Sadede gel!" dedim sert bir sesle.

"Ne kadar misafirperversin Ahucuğum ya gözlerim yaşardı." dedi gözlerini devirerek. Kalçasını yasladığı tezgahtan çekti bana doğru yürümeye başladı. "Ayrıca bugün yeterince kafein almadığın içinde bir agresiflik var sende." deyip yanımdan geçti. Söylediği şeyle kaşlarımı çattım çünkü söylediği şey harfi harfine doğruydu. Ve bu bilgiden beni uzun süredir tanıdığını anlayabiliyordum. Ortaklıkta tesadüf değil planlanmış bir şeydi.

VİCDANIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin