Bölüm Yedi "KARABATAK"

851 71 34
                                    

Medya - Ahu Dila Arslanoğlu

#Teoman - Ruhun Sarışın

Medyadaki şarkı Pars'ın Ahu Dila'ya ithaf ettiği şarkı olsun. Tam Ahu Dila'lık bir şarkı.

Herkese Selam Kozalaklarım. 

Bomba gibi bir bölümle geldim.

OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

Herkese iyi okumalar.


*******

BÖLÜM YEDİ "KARABATAK"

Büyüdükçe bütün neşem kaçtı.

Canfeza-Suç




*


*


*


*

Pars gözlerini gözlerime dikmiş derin bir şekilde bana bakıyordu. Mavi gözlerinin içi gülüyordu. Oturduğu koltukta biraz daha kalkılıp daha rahat üstüme eğildi. Artık dudak dudağaydık. Tam olarak dudakları dudaklarıma değiyordu.

"Bir soru sordum cevap vermeyecek misin?" dedi Pars dudaklarını dudaklarım üstünde oynatarak. Gözlerimi dudaklarından çekip gözlerine baktım. Kaşları havada sorduğu sorunun cevabını bekliyordu. "Nefes al Ahu bakışlı, nefes al." dedi dudaklarımın üzerindeki dudakları. Nefesimi tuttuğumu o söylediğinde fark etmemiştim. Zaten farkındaydım. Ama ister istemez derin bir şekilde nefesimi dudaklarımın üzerindeki dudaklarına verdim. Bunu yapmamla Pars'ın göz kapaklarının kapanması bir olmuştu. 

"Espriden ve şakadan anlar mısın bilmem ama beni çıldırtmaktan iyi anlıyorsun." dedim fısıldayıp bende dudaklarımı bilerek dudaklarına sürterek. Bunu söylememle gözlerini açıp bana yine derin bir şekilde bakmaya başladı. Sonra sağ kavisli kaşını havaya kaldırıp sol gözünü kıstı. 

"Ne konuda çıldırtmak?" dedi ciddi ama alaylı bir şekilde. Oyun oynamaya çalışıyordu. Ve bunu fazlasıyla başarıyordu. Ben de onun gibi bir kaşımı kaldırıp diğer gözümü neredeyse kapatacak şekilde kıstım. 

"Oyun mu oynuyorsun hayatım?" dedim fısıldayarak. Dudaklarımız fazlasıyla birbirine değiyordu ama sadece değiyordu. Pars dilini çıkartıp alt dudağını yalarken dilinin ıslaklığı benim dudaklarıma değmişti. Gözlerimi kapatarak derin bir nefes aldım. Bunu bilerek yapmıştı. Resmen dilini dudaklarıma bilerek değdirmişti. 'Ahu Dila'da da libido tavan!' 

"Hayatın yesin seni." dedi Pars dudaklarında sahici bir tebessüm oluştururken. "Oyun oynamıyorum, ama eğer ki oynuyorsam da senin benden daha çok hoşuna gidiyor bundan senin bakışların kadar eminim." dedi ve devam etti. "Ve benden etkilendiğini bu kadar belli etme, hoşuma gidiyor." dedi fısıldayarak. 

"Hayatım değil misin? İster etkilenirim ister etkilenmem sana ne?" dedim gözlerimi  belertip kafamı hafiften iki yana sallayıp. Sallamaz olaydım. Kafamı sallamamla hem burunlarımız hem de dudaklarımız da birbirine sürtünmüştü. Pars bu hareketimle sanki daha da yaklaşabilirmiş gibi biraz daha yaklaşmıştı. 

VİCDANIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin