#Lana Del Rey- Dark Paradise
KEYİFLİ OKUMALAR.
*******
BÖLÜM BİR "KARANLIK"
Kediler ve şarkılar bize yeterli değil, sana ben gerek.
Yaşlı Amca-Kediler ve Şarkılar
**
*
*
"Dila hadi güzelim ama." diye kırkıncı defa seslenen Cihangir'e göz devirdim.
"Patlama be geliyorum işte." diye bağırdım. Ama hala yatakta sırt üstü uzanmış bir şekilde tavanı izliyordum. Uzun kahverengi dalgalı saçlarım kırmızı çarşafla süslenmiş olan yastığımı dağılmıştı. Kalkmam gerekiyordu ama çok uykum vardı. Ve eğer biraz daha kalkmazsam Cihangir abiciğim gelip beni öldürebilirdi. Çünkü bugün büroya gitmemiz lazımdı.
Ben lanet olsun ki Ankara Hukuk fakültesinden mezun olmuş ama stajımı tamamlayamamış olan bir öğrenciydim.
Ve yine lanet olsun ki bugün büroya gidip stajımın son gününü yapacaktım. Ve bu lanet bölümden çok sıkılmıştım.
Artık mezun olma zamanıydı.
Evet fazlasıyla başarılı bir öğrenci olabilirdim ama ben bu rutini sevmiyordum. Hep aynı şeyler önümüze geliyordu boşanan çiftler, miras için kavga eden kardeşler, cinayetler ve ben yaklaşık bir yıldır aksiyondan uzaktım bu yüzden çok daralmıştım.
Koridordan gelen ayak sesleri ve bu ayak seslerine eşlik eden ıslık sesi ile kafamı kapıya çevirdim. Kapı kulpunun aşağıya inmesiyle eş zamanlı olarak kapı da aralanmıştı. Kafasını kapıdan uzatan Cihangir abim ile yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Abim ise hemen kapının karşısında olan yatakta beni görünce onun da yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
Kapıyı tam açarak içeriye girdi. Üstünde mavi renk üstüne tam oturan bir gömlek ile lacivert kısa paça kumaş bir pantolon vardı. Altına da beyaz renk spor ayakkabı giymişti. Kapıyı yavaşça eliyle ittirerek duvara çarptı durdurdu. Bir eli hala kapının kulpundayken kapının pervazına da omuzunu yasladı.
"Oooo hala yataktasın sen. Seni üniversiteden mezun edeceğiz diye bir sene uzak tuttuk seni işlerden ama bakıyorum hiç yaramamış sana." dedi abim eğlenen bir ifadeyle. Yüzündeki gülümseme sırıtışa dönmüştü. Ve ne yazık ki dedikleri doğruydu. Gözlerimi devirip yatakta doğruldum ve ayaklarımı yataktan sarkıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCDANIN GÖLGESİNDE
Teen Fiction"Şu kalp atışların var ya ahu bakışlım her sana dokunduğumda hızlanıyor ve ortaya çok güzel bir melodi çıkıyor. Ve bu melodi o kadar huzur verici ki ben heykel yaparken bile bu kadar çok huzur bulmuyorum be güzel bebeğim." dedi bana hayran hayran ba...