İyi okumalaarSonunda birbirlerine kavuşuyor bebeklerim 🥺🥺
............
Yoongi
"Yoongi ben sana karşı bir şeyler hissediyorum....... Kıskanıyorum sizi...... Sevdiğim insan gözümün önünde başkasını severken benim kalbim acıyo...... Ama son zamanlarda sizi böyle gördükçe sadece canım acıyo Yoongi."
Şaşırmış kalmıştım. Tepki gösteremiyordum. Resmen Jimin beni seviyordu. Bir dakika ne? Benim Taehyung'u sevdiğimi sanıyo. Siktir ya. Kafamı iki yana sallayıp kendime gelmiştim.
Tam Jimin'in tekrar gözleri dolmaya başlarken sıkıca ona sarılmıştım. Daha sonra kulağına fısıldamıştım.
"Jimin ben Taehyung'u değil seni seviyorum. Uzun bir süredir seni seviyorum. Bunu kabullenmek zor oldu çünkü yakın arkadaşım olmuştun ama senden deli gibi hoşlandığımı asla inkar edemedim. Ben kimseyi değil seni seviyorum minik civciv."
Jimin karşılık vermiş ve bana sıkıca sarılmıştı. Bir süre daha sarıldıktan sonra geri çekilmiştik. Jimin yanağıma bir öpücük kondurup koşarak odadan çıkmıştı.
Heyecanım biraz geçtikten sonra bende peşinden çıkmıştım. Salona girdiğim zaman Jimin yüzü kızarmış bir şekilde koltukta oturuyordu.
Ona göz kırpıp bahçeye çıkmıştım. Daha sonra Taehyung'unda gülerek geldiğini görmüştüm.
"Jimin beni seviyomuş. Sevgili olduk sanırım. Heyecandan ölecektim yemin ederim. Yanağımı öptü kaçtı çok tatlıydı."
Heyecandan bir anda konuşmaya başlayıp hemen anlatmaya başlamıştım.
"Bizi kıskanıyomuş. Benim seni sevdiğimi sanmış. O yüzden son zamanlarda canı sıkkınmış. Sarılarak ağladı içim gitti orda. Ama sonra güldü ya. Huzur doldum böyle."
Taehyung benden fırsat bulup konuşamıyordu bir türlü.
"Uzun zamandır seviyodum zaten onu. Ama asla açılamam diye düşünmüştüm. İlk arkadaşımdı o benim. İnkansız geliyodu yani. Ama o bana itiraf etti ya böyle kalbim yerinden çıkacaktı resmen. Tae inanabiliyo musun sevg-"
"Yoongi nefes al arada bir. Çok sevindim senin adına. Belliydi zaten birbirinizi sevdiğiniz. Bakışlarınızdan anlamıştım. Ama sen anlatmak istemezsin belki diye sormaya çekindim."
"Aaa Tae~ bakışlar demişken. Jungkook'un içine düştün resmen. Uykuluydu farketmedi seni ama ben farkettim. İtirazda kabul etmem. Hoşlanıyor musun Jungkook'tan yoksa~"
Taehyung gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu. Sanırım onunla uğraşmak için güzel bir konu bulmuştum.
"Şşş Yoongi yok öyle bir şey unut bunu. Bakmadım hayır yanlış görmüşsün. Ne hoşlanması aaa yok öyle bir şey be."
Panik olmuştu ve bu benim düşüncemi doğrulamıştı. Bu haline gülmeye başlamıştım. Hiç beklemediğim bir anda gelip kafama geçirmişti.
"Ya ne vuruyosun be. Hoşlanıyosun işte. Bal gibi de hoşlanıyosun. Saklayamazsın benden."
"Tamam kabul ediyorum birazcık hoşlanıyo olabilirim. Ama bak birazcık. Şu kadarcık bak."
Ve o da bunu kabul ettiğine göre sıra Jungkook'un ağzını yoklamaktaydı.
Bunu bir ara Jimin ile konuşmamız lazımdı. Ama şimdi karşımda yanakları kızaran bir Taehyung olduğu için onun yanaklarını mıncıracaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min krallığı / yoonmin
Ficção Adolescente"Min Yoongi arkadaşı olmasını istediği Park Jimin'e tüm geleceğini adayacağını asla tahmin edememişti" Yan shipler Taekook Namjin Başlangıç ve bitiş tarihi 19.01.2022 07.03.2023