İyi okumalaarr..............
"Namjoon senden hoşlanıyorum."
"Seokjin senden hoşlanıyorum."
İkisi de duyduğu şey ile şaşırıp kalmıştı. Aralarında bir sessizlik oluşmuştu. Ama bu sessizliği bozan Namjoon olmuştu.
"Jin sen ciddi misin? Oha çok heyecanlandım şu an."
Jin gülmeye başlamıştı. Namjoon'un bu hâli ona komik gelmişti.
"Hiç olmadığım kadar ciddiyim Namjoon. Bir süredir senden hoşlanıyorum. Ve açıkçası senden bir karşılık alacağımı düşünmüyordum."
"Şey aslında bende öyle. Yani senden karşılık alamam sanıyordum. Sen bir an hoşlanıyorum deyince rüyada mıyım acaba diye düşünmeden edemedim."
İkisi de gülmüştü. Bir süre öylece birbirlerini izlemiş ve daha fazla dayanamayıp sarılmışlardı. Geri çekildiklerinde açtıkları filmin bitmiş olduğunu gördüler.
Daha sonra ise televizyonu kapatıp odalarına gittiler.
🐾 🐾 🐾
Sabah Taehyung erken kalkmıştı. Ve sıkıldığı için üstüne atlayarak Yoongi'yi uyandırmıştı.
"Ya ne diye uyandırıyosun beni bu saatte? Sorunlu musun sen ya derdin ne?"
"Ama Yoongi~ ayıp oluyor sorunlu falan. Ben sadece birazcık azıcık erken kalkmışım tek kalmamak için uyandırdım seni. Kalk hadi kahvaltı hazırlayalım. Sonra herkesi uyandırırız."
Yoongi onu üstünden yere atmış ve yorganı kafasına kadar çekmişti. Taehyung kalkıp yorganı açmıştı.
"Ya manyak herif bi git sabah sabah ya. Sen gidip Jungkook'unu kaldırsana. Baş başa kahvaltı edersiniz hem."
"Yoongi 10 saniye içinde kalkmazsan kafandan aşağı soğuk su dökerek kaldırırım seni. 10.....9......8....."
Yoongi gözlerini açmış ve çatık kaşlarla Taehyung'a bakmıştı. Daha sonra söylene söylene yataktan kalkmıştı.
"Ya tamam iyisin hoşsun ama çok boşsun Tae. Bir uyutmadın ya. Zaten dün yorulduk hepimiz. Ne diye kaldırıyorsun yani? Hani bıraksan uykumu alınca zaten kalkıcam. Ne diye kaldırıp sinirlendiriyorsun beni?"
"Yoongi lütfen sus artık. Ya altı üstü saat 8'de üstüne atlayarak uyandırdım. Hayır ne var sanki bunda?"
Yoongi daha fazla konuşmamış ve banyoya ilerlemişti. Elini yüzünü yıkayıp çıktığı zaman ise koltukta uyuyan bir Taehyung bulmuştu.
"Ulan manyak madem uyuyacaksın ne diye beni uykumdan ediyorsun? Hayır yüzümü yıkadım birde uykum açıldı. Beyefendi yatmış kendi uyuyor şimdi."
Taehyung daha fazla numara yapamamış ve gülmeye başlamıştı.
"Ya canım Yoongiciğim alt tarafı bir şaka yaptım. Sen böyle her şeye söylenecek misin?"
Oturduğu yerden kalkmış ve Yoongi'nin arkasına geçip omuzlarından ittirerek mutfağa götürmüştü. İkili beraber herkes için kahvaltı hazırlamaya başlamışlardı. Yoongi bazenleri sıkılıp kaçmaya çalışsa bile Taehyung buna izin vermiyordu.
🐾 🐾 🐾
"Hadi herkes kalksın bakalım. Biricik, en sevdiğiniz arkadaşınız ve bir de Yoongi size kahvaltı hazırladı. Kalkma vakti hadi herkes kalksın."
Zorlu dakikalar sonunda ikisi Yoongi'nin sinirine ve kaçmaya çalışmalarına rağmen kahvaltıyı hazırlamıştı.
Taehyung bağırarak herkesi kaldırmaya çalışırken Yoongi gelmiş ve kafasına bir tane geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min krallığı / yoonmin
Novela Juvenil"Min Yoongi arkadaşı olmasını istediği Park Jimin'e tüm geleceğini adayacağını asla tahmin edememişti" Yan shipler Taekook Namjin Başlangıç ve bitiş tarihi 19.01.2022 07.03.2023