İyi okumalaar..........
Yazarın ağzından
Yoongi ve Jimin mektup işini Jin ve Jungkook'a sormuşlardı. İkisi de bunu kabul etmişti. Yeni evlerindeki tüm işleri bittiği zaman dördü odasına çekilmiş ve yazmaya başlamışlardı.
Jimin, Jin ve Jungkook bir saat içinde yazmayı bitirmiş ve odadan çıkmışlardı ama Yoongi hâlâ başlayamıyordu. Kafasını ellerinin arasına almış duruyordu. Düşünürken biri kapısına tıklatınca kafasını kaldırıp oraya bakmıştı.
"Yoongi gelebilir miyim sevgilim?"
Jimin sevgilim dediği için Yoongi yine heyecanlanmıştı ama bunu sadece buruk bir tebessümle dışarı yansıtmıştı.
"Gelebilirsin tabii ki sevgilim. Sormana gerek yok."
Yoongi'nin onayıyla Jimin içeri girmişti. Yoongi'nin yanına geldiği zaman ise önündeki boş kağıdı gördü.
"Sevgilim biz yazmayı bitirdik. Yarın sabah götürüp vermeyi düşünüyoruz ama bugün yazmak istemezsen daha geç götürebiliriz."
"Hayır hayır. Şimdi yazmaya başlarım. Birazdan biter."
Jimin gülümseyip kafa sallamıştı. Tam odadan çıkacaktı ki Yoongi bileğinden tutmuş ve kendine çekerek sarılmıştı.
"Sevgilim yanımda kalsan olmaz mı?"
Jimin ise bu dediğini kabul edip karşılık vermişti. Ayrıldıkları zaman ise yatağa oturmuş ve Yoongi'nin yazmasını beklemişti.
Yoongi düşünmeyi bırakıp yazmaya başlamıştı.
"Sevgili Min ailesi
Çok küçükken hissettim sevgisizliğinizi. Küçücük yaşımda yüzleştim bununla. Ama hep bir umudum vardı içimde. Belki bir gün severler. Belki bir gün sarılıp saçımı okşarlar. Hep bu hayallerle büyüdüm. Ama siz beni hep görmezden geldiniz. Sizden sevgi bekleyen tarafıma hep gözlerinizi kapattınız. Zaten bir yaştan sonra bende beklemeyi bıraktım. Sevmediğiniz gibi başkalarının sevmesinede izin vermediniz. Birkaç tane arkadaşım olsaydı belki onlar sevebilirdi ama siz buna da karşı çıktınız. Birçok prens gelip gidiyordu sarayımıza benim yaşımda ama tek kelime dahi konuşturmadınız. Sırf akademik eğitimim ve sikik prenslik eğitimi yüzünden yıllarca boğuldum ben. Sürekli benimle ilgilenip beni nasıl ihmal edebildiniz aklım almıyor cidden. Yıllar sonra bir arkadaş bulmuştum. Onu da sikik düşüncelerinizle yollayıp yine tek bıraktınız beni. Onlarca kişisinin arasında ailemin yanında olmama rağmen yalnızlığa mahkum ettiniz beni. Sadece kraliyet soyumuzu devam ettirecek olan piyondum ben sizin gözünüzde. Bunun ötesine geçemedim. Asla oğlunuz olamadım sizin. Sonra sizi tamamen kaybettim. Cinsel yönelimim yüzünden tamamen gittiniz. Ne bir umudum kalmıştı ne de içimde size karşı bir sevgi kırıntısı. Ama teşekkür etmem gerek. Sayenizde 5 tane çok yakın arkadaşım ve mükemmel bi sevgilim oldu. Şimdi beni merak dahi etmiyosunuzdur adım gibi eminim. Hatta sevinmişsinizdir kurtulduğunuz için. Hissettiklerimi bilin istiyorum. Siz bunları okurken ben beni gerçekten seven insanlarla gülüp eğleniyor olucam. Umrunuzda olmayacaktır ama son kez annem ve babammışsınız gibi davranıp oğlunuz olarak bunları yazıyorum. Kendinize iyi bakın ya da bakmayın asla umrumda değilsiniz. Ama bilin ki ben size inat çok mutlu olucam. Hem de çok.
Yoongi"
Yoongi mektubu bitirmiş ve katlayıp zarfa koymuştu. Daha sonra kalkmış ve yatakta oturan Jimin'in yanına gitmişti.
"Jimin eski ailemin sana dediği ve yaptığı onca şeye rağmen hâlâ benimle olduğun için çok teşekkür ederim. İyi ki hayatıma girdin sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min krallığı / yoonmin
Teen Fiction"Min Yoongi arkadaşı olmasını istediği Park Jimin'e tüm geleceğini adayacağını asla tahmin edememişti" Yan shipler Taekook Namjin Başlangıç ve bitiş tarihi 19.01.2022 07.03.2023