Tajemnicza Istota #6

246 20 0
                                    

"Wystarczą dwie krople wody aby mnie ożywić" ?
Co to może znaczyć? Mam polać to zmutowane jajo dwiema kroplami wody i co? I nagle sie niby wykluje?! Pff.. nie wierze w to.
Nie wierzę ale sprawdzić mogę...
Zgodnie z "instrukcją" wylałam na jajko dwie krople wody.
Nagle cały mój dom przepełniło światło... Powoli obserwowałam jak z jaja wychodzi mały stworek.
Wyglądał jak jakąś mała jaszczura... Był cały niebieski. Miał piękne, duże zielone ślepka.

-"Kim ty do cholery jesteś?! A właściwie czym???-zapytałam

-"Jak to kim? Nie widzisz? Obrażasz moją dume... jestem smokiem! Nazywam się Spike, nie czytałaś kartki? Tak czy inaczej dzięki ze mnie ożywiłaś." -odpowiedział

-"Ale co ty tu robisz?"

-"Sprawa jest prosta... Moim zadaniem jest pomóc Ci odnaleźć twoje przeznaczenie"

Przeznaczenie.... Hmmm... Widmo które u mnie było coś o tym mówiło...

-"Przeznaczenie? Jak to??"

-"Już gdy się urodziłaś nie byłaś zwykłą dziewczyną... "

-"Nie owijaj tylko mów!"

-"Powinnaś znać prawdę... Masz niezwykłe moce... Dlatego tu jestem. Musze nauczyć cie ich używać. "

-"Pomóc? "

-"Demony uciekły z piekielnego więzienia i wtargneły do świata ludzi. Tylko ty możesz je znaleźć"

Na tym skończyła się moja konwersacja ze Spikeiem. Jeśli naprawdę mam te 'moce' to mogę też odnaleźć moją rodzine!


Spike przytulił się do mnie i zasneliśmy.

Hej :3 już kolejny rozdział :) mam nadzieje że akcja rozgrywana w tych opowiadaniach wam sie spodoba :)

Psychiczna DziewczynkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz