4.část (Marley) Najdu tu ztracenou lásku k tobě

24 0 0
                                    

...Páteční večer u Marlyho...

Po cestě k Tess jsem si říkal, že všechno bude v pohodě. Strávím bezva večer s mojí holkou. Bude to fajn!

Zazvonil jsem na Tessy dům, vyšla její mamka. „Jé ahoj Marley, Tessa už jde."
V sekundě přiběhla. Měla na sobě modré šaty a přes to koženou bundu.
„Ahoj!" Vyhrkla.
„Čau" odpověděl jsem.
Dost trapné snažit se o konverzaci před její mámou.
„Tak jdeme?" Zeptal jsem se.
„Jo můžeme" odpověděla.
Tessy mamka nám pak ještě zemavala a řekla ať je do půl jedenácté doma.
Pak jsme už šli, chytla mě za ruku a zeptala se v kolik nám jede vlak.
„Za dvacet minut, ještě že bydlíš dost blízko k nádraží."
„Jo běžet by se mi nechtělo"
Oba jsme se zasmáli.
Koupili jsme jízdenky a už jsme seděli ve vlaku.
Dneska nám teda nešlo si moc podívat. Ale musím nějak začít konverzaci ať po zbytek večera není ticho.

M- „Tak co těšíš se do kina?"
T- „Jako na film?"
M- „No já co jiného?"
T- „Nevím třeba na cucání u toho"
M- „ "cucání"? Co to je za název?"
T- „ No, jak by jsi tomu říkal ty? Líbání?"
M- „ No asi jo"
T- „ Proč ale vůbec řešíme jak tomu říkat! Co ty na to ?"
M- „Ja nevím nechtěla jsi vidět ten film?"
T-„ V poho uvidíme ho i přes to"
M-„ Jo ale všichni se na nás budou dívat"
T- „ Ježíš Marley co s tebou je ? Před měsícem by jsi to byl ty co by to navrhnul."
M-„ No asi mi to teď nepřijde uplne dobrý nápad"
Tessa už neodpověděla...

Vlak zastavil, Tessa se zvedla a šla k dveřím, následoval jsem jí.
Celou cestu do kina nic neřekla.
Já se ani nesnažil něco říct. Potřeboval jsem si v hlavě, všechno srovnat.

„Koupíme si společného popcorn?" Řekla.
Bylo mi o trochu lépe, když na mě zase promluvila.
„Jo! Můžeme."
Tess ho koupila a šlo jsem do sálu.

T-„Jaký máme sedadla?"
M-„12 a 13."
T-„Jo už to mám!"
M-„Vybral jsem pěkný místa co?"
T-„Jo, navíc koukej jak je tu málo lidí a to to za méně jak 5 minut začne."

Věděl jsem kam tou větou smiřuje. Takže jsem na to nic neřekl.
Ještě přišli tak 2 lidí než se světla začli zhasínat. Tessa mě vzala za ruku. A film začal. Asi jednu třetinu filmu to bylo vážně dobré. Smáli jsme se, jedli popcorn a fakt jsem se bavil. Jsem rád že Tess pochopila že nemám náladu na to s ní nic mít dneska večer. Ale po třetině filmu se to změnilo. Více se ke mně přítulila. To mi přišlo v pohodě, asi chce být víc blízko. Pak jsem ale ucítil jak se zdaluje od mojí ruky a míří s ní jinam. Až jsem cítil že se mě dotýká.. no vy víte kde. Můj mozek mi pořád říkal „ Tohle si máš užívat, uvolní se." Ale cítil jsem se úplně stejně jako jako odpoledne ve školních šatnách. Prostě to nešlo.
Vzal jsem její ruku a odstrčil jsem jí.
T- „Co to s tebou je?"
M-„ Se mnou? Podívej se co děláš ty!"
T- „ Já? Já nedělám nic špatně. To tobě je najednou všechno nepříjemné! Už měsíc se mi skoro vyhýbaš!"
M- „ Tess nekřič tak"
T-„ Skoro mi nepíšeš a furt jseš s tím debilnim Eliotem! Dokonce na něj o hodinách koukáš jak nějakej zabouchlej teplouš!"

A bylo to. Celý sál na nás koukal.
Jen jsem tam seděl a nevěděl co mám dělat. Ja- jak to Tessa mohla říct? Vypadá to tak snad? Ne chci být neviditelný, chci umřít, chci cokoli jiného než být teď tady!

„Marley to jako vážně? Je to pravda?!" Zakřičela snad ještě víc než křičela před tím.
„Ne,Ne,Ne!! Není nic nechápeš j-ja nejsem gay ne!"
Tou největší rychlostí jako to snad šlo jsem se zvednul a utíkal pryč. Vběhl na záchody, zamkl se v kabině a sedl na zem.
Dneska jsem chtěl všechno urovnat do normálu, znova obnovit lásku mezi mnou a Tess, kterou jsem déle jak měsíc necitil. A jak to jen dopadlo! Ty debile...


PROČ TO VIDÍM AŽ TEĎ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat