Přidal jsem trochu do kroku, ať jsem tam včas. Nakonec jsem tam přišel trochu dřív, chvíli jsem tam čekal. Ale ani ne za 5 minut. Jsem viděl jak v dálce jde Monika.
„Tak ahoj" řekla hned co se více přiblížila
„Čau" odpověděl jsem. Měla na sobě uplé modré džíny a černou crop top mikinu.
„Moc ti to sluší" řekl jsem s úsměvem
„Jé moc děkuju" trochu se začervenala.E- „Tak kam půjdeme, máš něco vymyšlené?"
M- „No vlastně mám"
E- „Tak říkej! Určitě to bude zajímavé"
M- „No jestli zajímavé to nevím ale přemýšlela jsem že bychom mohli na tu pouť co tu tenhle víkend je"
E- „Jo že mě to nenapadlo"
M- „Tak chceš?"
E- „ Jo jasně, jdeme"Od divadla to bylo asi 20 minut. Cestou jsme si povídali o všem možném, vlastně si to ani už moc nepamatuji. Když jsme tam došli, zaplatili jsme vstup. 3 stovky celkem dráhy, ale teď můžeme na všechno jednou zdarma!
„Hele!! Půjdeme do strašidelného domu!?" Vyhrkla Monika.
„Noo slyšel jsem že není moc strašidelný" odpověděl jsem.
Moje slova, ale asi nebyla nějak důležitá. Protože mě už táhla do vnitř.
Asi v půlce sklamaně řekla „ Ale notakkk!! Čekala jsem to lepší!!"
„No vidíš sám jsem to ří- ježíši marja, do prdele!!
„Hahaaha" Monika namístě málem doslova umřela smíchy. „Hej! To není směšný!" Vykřikl jsem.
„Slyšel jsem že to není strašidelné bla bla bla, naknec jseš tu ty ten co se bál" řekla do mě.Vyšli jsme ven. Doslova jsem cítil jak mám rudé tváře. Bylo mi trapně. Teď jsem podle ní ten co se boji pojebaného strašidelného domu pro malý děti.
M- „Týjo jseš rudej jak rajče haha"
E- „Jo je mi ehm trochu teplo"
M- „Fakt? Spíš si myslím že se stydíš hele"
E- „ Bere vážně je mi tep-"
M- „ je to celkem roztomilé"
E- „c-cozě? Ehm fakt?
M- „Jo"V jednu sekundu jsme na sebe jen tak zírali a v tu druhou jsme se najednou líbali. Nechápu jak se to stalo.
Po zbytek dne jsem ještě chodili po atrakcích. Mám ten den v úplné mlze a to jsem byl střízlivější než kdy před tím.Potom jsme se jen rozloučily a já šel domů. Došel jsem do pokoje. Sedl si ke stolu a jen přemýšlel o tom co se dneska stalo. Potkal jsem někoho koho vážně miluju.
Oficiálně chodím s Monikou Minnete jednou z nejhezčích holek z města.
Buzz....buzz hm kdo mi píše?
Marley mi odepsal....
ČTEŠ
PROČ TO VIDÍM AŽ TEĎ...
RomanceMarley a Eliot jsou nejlepší kamarádi už od školky. Vždy se brali jako kamarádi a nic více. Tak proč má Marley tak podivné myšlenky které nikdy před tím neměl?