البارات الواحد والعشرين ♥️

45 10 2
                                    

انا بعتذر جدا على تأخير البارات الا كان معاده امبارح بس والله مكنش عندي نت ولسه شاحنه حالا..
متنسوش النجمة يا حلوين ✨ ♥️

صٌلَوِأّ عٌلَيِّ أّلَحٌبِيِّبِ أّلَمَصٌطّفِّيِّ {صٌلَيِّ أّلَلَهِ عٌلَيِّهِ وَِّسلَمَ }🦋💙
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
رجع الجميع لذلك المنزل الذين وضعوا فيه البنات... كان سامر طليت الوقت يضم اليه معشوقته... دخلوا إلى المنزل..
آلاء كانت متكتفه فى سامر كأنها هيهرب منها ولكن عندما رأتها ديما لم تستطع التحمل كل هذا و وقعت مغشى عليها..

آلاء بصدمة : ديما....

ليحملها مراد ويضعها بالغرفة وتقوم مى بفخصها... خرجت مى إليهم بعدما انهت الفحص...

مى باطمئنان : متخفوش يا جماعة ديما كويسة هى بس الصدمة أثرت عليها... بصراحة يا طنط آلاء ديما دايما كانت بتحكيلى عن اوجاعها وكل الا فى قلبها وهى فعلا كانت مجروحة جدا من غياب حضرتك فالم رجعتى وشافتك قدامها مستحملتش الصدمة...

مراد بتسأول  : بس هى كويسة صح...

مى بمقاطعة : متقلقش هى بخير بس عقلها صدق لكن اعطوا فرصة لقلبها يصدق كمان..

سامر : شكرا يا مى يابنتى تعبناكى معانا...

مى : حضرتك بتقول ايه يا اونكل دايما اكتر من اخت ليا والله.. المهم خلبكوا منها..

سامر وهو ينظر لمراد : احجز تذاكر للكل لازم نرجع مصر كلنا وكمان مليكة لازم نغير اسمها..

آلاء بمقاطعة : مفيش داعى نغير اسمها يا سامر...

سامر بمقاطعة : بتقولي ايه يا آلاء ازاى هنسيب اسم بنتنا مربوط باسم الحقير الا اسمه جون دا..

آلاء بتهدئة : اهدى يا  قلبي... جون سجل مليكة على اسمك بس محدش يعرف كدا غيرنا بس في نفس الوقت عمل ورق مزور لمليكة باسمه علشان لو اكتشفت الحقيقة ولا كدا يقدر يخلص منها ودا كان سبب تانى خلنى اخبى عنها..

عبدالرحمن بتفكير : طيب ما احنا عاوزين الورق الا يثبت ان هى مليكة سامر مش مليكة ج...

سامر بمقاطعة وغضب : اوووع تكملها يا عبدالرحمن ولا هيحصل منى تصرف مش هيعجبك... انت فاهم..

عبدالرحمن باسف : اسف يا خالو والله مش قصدي حاجة ان اقصد نثبت هوايتها الحقيقية...

آلاء لسامر : حبيييي هو مش قصده حاجة... وكمان متقلقوش الورق دا كان معايا وعطيطه لمليكة فاليوم الا هى كانت جاية تقبلكم فيه وتحكيلك الحقيقة ساعة ضرب النار الا حصل..

مليكة بتأكيد : الورق معايا متقلقوش...

استافقت فى ذلك الوقت لتذهب إليها آلاء بلهفة كبيرة وتضمها بشدة...

آلاء بدموع : حبيبة قلب امك... اهدي يا قلبي خوفتنى عليكى اوووي يا دمدوم...

ديما بدموع : ماما انتى هنا بجد صح.. ومش هتسبينى تانى مش كدا

تضحية من أجل الحب الجزء التانى.. الكاتبة ايمان شوقى حيث تعيش القصص. اكتشف الآن