ازيكم عاملين ايه وحشتوني والله ❤️ اولا انا مبسوطة جدا جدا لأن الرواية بفضل ربنا وبفضلكم جابت الف مشاهدة ودا حاجة شجعتنى انى اكلم غير كلام كتير اتقلى بجد بشكر ربنا من قلبى هطلب طلب صغير منكم فضلا وليس امرا ادعولى الايام دى كتير جدا لانى محتاجة دعواتكم ومتسواس نجمتي يا حبايب قلبي ❤️
صلوا على الحبيب المصطفى صلى الله عليه وسلم 🦋💙
#بقلم ايمووووووو 🦋💙
كان الجميع يتبادل أطراف الحديث ولكنهم صمتوا جميعا حينا سمعوا صوت زياد يصرخ بأعلى صوته.. ليركض الجميع تجاه الصوت ولكنهم تصنموا حينما وصلوا وشل الجميع عن الحركة لتصرخ روح باسمه :زيااااااااااااد.......
صرخت روح باسم زياد لتوقظ الجميع من صدمته ويحاولون التصرف لإنقاذ ذلك الطفل من براثن هذا الملثم الذى يمسك بيه...
سامر بغموض : اهدى وسيب الولد... اوووعى تلمسه انت فاهم..
مالك بغضب : قسما بالله يا حيوان لو لمست شعره من ابنى لكون دفنك حى.
مراد باستغراب : ازاى دخل والحراسه دى كلها موجودة..
مروان بتفكير : بعدين نعرف نعرف اهم حاجة ننقذ زياد من ايده..
الملثم بغضب : كفاية انتم مش شايفين انى ممكن اقلته دلوقتى..
مالك بغضب : أخرس قسما بربى اقتلك..
الملثم بغضب : لا يا مالك بيه انت الا هتخرس انا قولت ابدأ بيك انت الاول وبعدين يجى دور الحلوين ولاد صقر بيه... وحياة عذاب السنين دى كلها هخليكم تبكوا دم...
آلاء بمقاطعة وغضب : وقسما بالا خلقنى لو لمست زياد او حتى قربت من ولادى لاحرقك انت فاهمممممم يا حقير..
الملثم بسخرية : ياسلام بجد برافوووو يا صقر بيه قطتك الصغيرة شكلها بتعض...
آلاء بمقاطعة : وحياتك وبتخربش كمان وممكن تأكله بسنانها اى حقير يفكر بس يأذى ولادها...
روح بدموع : بترجاك سيب ابنى... وحياة أغلى حد فى حياتك سيب زياد بالله عليك..
الملثم بغضب : حد غالى... جوزك وصاحبه خسرونى اكتر حد غالى فى حياتى...
ليستغل سامر فرصة انشغال ذلك الملثم ويوقع منه السكين وياخد زياد... ولكن ذلك الحقير اخرج مسدسه ووجه باتجاه سامر...
لتصرخ الاء باسمه بأعلى صوت... سامررررررررر..مراد بغضب : واقسم بالله لو منزلت الزفت ده لهقتلك يا حيوان..
الملثم بسخرية : ايه ده الصقر الصغير مضايق على الصقر الكبير لا والله وانت بقا يا مفعوص يا صغير هتقتلنى لا بجد خوفت أمشى يا ولا من وشى..
الملثم بتفكير فى نفسه انا لو فضلت مش هقدر انتقم منهم لازم أمشى دلوقتى والضريبة الجاية هتكون اقووووى بس الصبر هتشوفوا... وفى ثوانى طلع من جيبه ماده غربيه خلت المكان كله دخان واختفى..
أنت تقرأ
تضحية من أجل الحب الجزء التانى.. الكاتبة ايمان شوقى
Mistério / Suspenseعندما يقع الإنسان فى الحب يحس بمتلاكه للحياة ولكن عندما يقع بالعشق لا يرى امه سوى العشق ولكن ماذا سيحدث اذا خسر الإنسان من عشقه طيلت حياته لا أحدا يعلم ما يخبئه له القدر.....؟