عاملين ايه وحشتوني والله يارب تكونوا بخير ❤️
متنسوش النجمة يا حلوين ♥️ ♥️
البارات الثامن والعشرين ♥️
تضحية من أجل الحب الجزء التانى ♥️صلوا على الحبيب المصطفى صلى الله عليه وسلم 🦋 💙
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~مر الشهرين على الجميع... اخيرا مراد وليليان خلصوا تجهيزات فرحهم...
ديما لسه مجنونة ومطلعه عين سليم ومش راضية تعمل خطوبة دلوقتي لحد ما قرب ينفجر..
مليكة بعد ما فكرت كتير فى ارتباطها هى وجاسر.. رفضت واتمنتله يلقى حد يحبه من قلبه بس هى مش هتقدر تحبه لأنها شيفه صديق وأخ فقط..
وإسلام اخيرا إقدر يقنع مى وعائلتها بارتباطهم و قرارو يعملوا الخطوبة قريب..
وحمزة قرر مع العيلة بعد ما مريم تخلص امتحانات هيخطبها ومع رفض الجميع وافقوا امام اصراره...
واخيرا وافقت لينا على طلب رحيم وقرارو يعملوا الخطوبة يوم فرح مراد وليليان وكمان معاهم محمد و وعد الا كانت مصرة خطوبتها مع حمزة اخوها بس مقدرتش تقنع محمد طبعا لانه مستعجل جدا..
ام زياد ونور... زياد انتقم من أكرم على الآذى الا سببه لنور وخليه يندم واعتذر من نور بس نور مقدرتش تسمحه.. وطبعا وافقت نور علي طلب زواج زياد بعد ما اعترفت بحبها له...
كان الجميع يعمل... نعم فاليوم هو حنة ليليان ومراد.. التي ستقام كالعادة بفيلا سامر.. كان جميع الشباب يهتمون بالتجهيزات ويتأكدون من عدم وجود شئ ناقص..
بينما فى الاعلى كان الفتيات متجمعه فى غرفة ديما يضحكون ويمرحون يستمتعون بالوقت...
نرجع تاني عند الشباب خلصوا التجهيزات وجهزوا نفسهم واستقبلوا الضيوف...
سامر : مراد.. مراد تعالى
مراد : نعم يا بابا..
سامر : الضيوف كلهم اتغدوا.. ولا لسه حد..
مراد بابتسامة : لا الكل اتغدى الحمدلله متقلقش والله..
زياد بتساؤل : صح يا مراد عزمت سيف ولا نسيت..
مراد : اكيد طبعا عزمته.. بس معرفش هيقدر يجى ولا لا..
زياد بتنهد : يارب يجي.. لان...
مراد باستغراب : لان ايه..؟
زياد بتردد : هقولك بس اوووعى تقول لحد... بص ياسيدي انا قررت اعمل مفاجأة لنور واخطبها النهاردة وبكرا ان شاء الله نكتب الكتاب.. بس ياريت سيف يجي انا بصراحة كلمته واكدت عليه بس قولت أسألك بردوا...
مراد بفرحة : مبروووك يا برنس.. وان نشاء الله هيجي..
روح من خلفهم الصيع الا قعدين يلفوا ويهزروا وسيبين الترتيبات..
أنت تقرأ
تضحية من أجل الحب الجزء التانى.. الكاتبة ايمان شوقى
Misteri / Thrillerعندما يقع الإنسان فى الحب يحس بمتلاكه للحياة ولكن عندما يقع بالعشق لا يرى امه سوى العشق ولكن ماذا سيحدث اذا خسر الإنسان من عشقه طيلت حياته لا أحدا يعلم ما يخبئه له القدر.....؟