1.Bölüm ►Sizlere Ömür

23.5K 820 104
                                    

Boğucu havaya inat nefes almaya çalıştım . Zaten nefes alma alanım azdı , daha da fazla zorlayamazdım . Kolumdaki sertlikler tahmin ettiğim şey değilse sıçmıştım . Omuzumda hissetiğim el ile tekrardan yürütülmeye zorlanmıştım . O eli alıp munasip bir tarafa sokmak vardı ama sabırlı olmalıydım , öbür türlü eğlencesi kaçardı . Vücuduma yediğim keskin soğuk ile arabadaki fazla sıcaklık ile , uykulu olmaya başlayan gözlerim açılmıştı . Kendime getirmişti beni . Adımlarımı , zar zor düzene sokarak sürüklendiğim yere doğru düzgün götürülmeye uyum sağladım . Asıl uyumu ben size güzel sağlardım da , neyse .

" Acele edin" diye gürlemenin ardından , beni eğer kimler çekiştiriyorsa hızlanmıştı . Soğuk tenime etkisi yavaş yavaş azalınca ve ayağımın altındaki yumuşak toprak alan sert alana dönüşünce anlamıştım . Kulağımdaki gizli kulaklığa doğru fısıldadım ,

" я нахожусь в , взял приманку " ( İçerdeyim , yemi yuttular )

" Kes sesini , yoksa ben keserim " diye gürledi sol yanımdaki adam . Tabi onlar beni anlamadıkları için , onlara laf söylediğimi sanmışlardı .

" Я здесь избавиться от Улан ..." ( Ulan Ben buradan bir kurtulayım ... )

Kafama yediğim şaplak ile öne doğru savruldum " Abi şunun dilinde birini bulalım , küfür mü ediyor başka bişi diyor anlıyalım " dedi adamlardan bir . He olum , Ana avrat sövüyrum burada size . İşim gücüm yoktu da .

" Jamir'ı çağırdılar , pezevenk karısının koynundan ne zaman gelirse o zaman konuşcaz bakalım neciymiş "

Vücudumda hissetiğim keskin soğuk ile kafamda küçük bir harita belirlenmişti . Amarikada bulunan evler gibiydi . Avlunun içinden geçmiştik , şu an ise asıl slona ve ya bodruma doğru yol almamız lazımdı . Bana yön verirken hunharca öküzlük yaparak kolumu kıran şerefsizin parmak izini bile kolumun üstünden bulurdum . Her türlü benimle karşılaşacaktı yani .

" Теперь я не могу понять, тебя прокляну саржа" ( Şimdi ben size küfür etsem anlamayacaksınız dimi )

" Ulan kadın , Ulan kadın . Bir sus . Sizin yabancı versiyonunuz bile çenesi düşük arkadaş ."

"Ананда уже мужчины " ( Ananda erkekti zaten )

Kafama yediğim ağır darbeden sonra inliyerek , öne doğru küçük bir uçuş geçitim " Yeter lan "

Yalnızca tahtanın çıkarabileceği gıcırtıyı duyduğum zaman kafamdaki oluşmaya başlayan haritaya , kocaman ahşap bir kapı çizdim . Gıcırdadığına ve her dokunuşta bağırdığına göre büyük ihtimal meşe ağacındandı . Adamlarda para bol tabi . Aşağı doğru merdiven bir yoldan geçerken , ayağımın altındaki zemin daha da sertleşmiş ve engebeli olmuştu , tenime değen sıcaklık ise merdivenlerde ısınmıştı bile . Demir bir ağırlığın sürtüşmesi ile kafamdaki haritaya , merdiven , taşlı bir yol ve demir kapıyı çizmeye başladım .

Oda gibi bir yere girdiğimde kulaklarımı kabarttım . 7 Tane normalinden , 1 Tanede Anormalinden nefes alış-verişi vardı . İkis yandaki adamlara 1 tanesi ben . Yani odada tam 5 kişi vardı .

" Bağlayın şunuda diğerinin yanına " Aha sıçtık , Başkası mi vardı ? Peki bundan benim niye şimdi haberim oluyordu ? Kulaklığıma doğru fısıldamaya çalıştım , sonuçta odada anlaşılma ihtimalim vardı ,

" Там еще один заключенный. " ( Burada başka bir mahkum var .)

" Abi bu nece konuşuyor ?"

Şafakta Aşk ₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin