Ağlayarak yazdığım bir bölümdü.
Önceki bölüm Ateşin Nasıl Ezel ile aynı yere düştüğünü anlatmak için vardı. Davamını siz zaten biliyorsunuz.
Bölümü Haber vermeden paylaşıyorum çünkü bu gün çok hüzünlü ve anılması gereken bir gün.
Yorumlarınızı bekliyorum. Son kısımda duygu patlaması yaşayabilirsiniz.
Keyifli okumalar.
▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲
" Hayalimdeki çift resmen karşımda " diye fısıldadı Rüzgar . Egehan sinirle ona dönüp susturmuştu .
Sinirle derin bir nefes alıp verdim , sert hareketimden dolayı başımdaki beyaz yazma kaymıştı , sinirle onu düzeltip boynumu kaldırdım .
" Hocam başlasak mı artık " dedi Osman Ağa , Hoca kafasını sallayıp onayladı . Dudaklarını oynatarak duasını etmeye bir yandan da ileri geri sallanmaya devam etti . Ayin mi yapıyon amca ileri geri gitme , fısıldamalar ne iş . Yeminle cin çıkartırmış gibiydi zaten ortamda ağırlıklı siyah renkler vardı .
" Estagfirullah, estagfirullah, estagfirullah el'azîm ellezî lâ ilâhe illâ hüv elhayyelkayyûme ve etûbü ileyh, tevbete abdin zâlimin li-nefsihî lâ yemlikü li-nefsihî mevten ve lâ hayâten ve lâ nüşûrâ. Yâ Rabbî! Hîn-i büluğumdan " dedi ve Beyza ile Egehana doğru üfledi .
" Âmentü billah ve bi-mâ câe min indillah, alâ murâdillah ve âmentü bi-Resûlillah ve bi-mâ câe min indi Resûlillah alâ murâd-i Resûlillah. Âmentü billâhi ve Melâiketihi ve kütübihi ve Rüsülihi velyevmil-âhiri ve bilkaderi hayrihi ve şerrihi minallâhi teâlâ vel-ba'sü ba'delmevti hakkun. Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühu ve resûlüh. Allahümme innî ürîdü en üceddidel îmâne vennikâha tecdîden bi-kavli lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah." dedi ve tekrar üfledi .
Derin derin nefesler alarak sallanmayı kesti , yemin olsun benim başın dönmeye başlamıştı .
(Sadakallahül'azîm) dedi , sonra, (Kâle Resulullah, "En-nikâhü sünnetî femen ragibe an sünnetî feleyse minnî." Sadaka Resulullah. Bismillâhi ve alâ sünnet-i resûlillah) dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şafakta Aşk ₪
Action10.03.2021 TAMAMLANDI ✔️ " Buyur gülüm " " Yanındaki Bir Bordo Bereli . Şu an Arkadaşları ağır silahlarla geliyor . Çatışmada , arkadaşları için esir düşmüş . Konumuz bu değil , büyük ihtimal yanındadır . Sen Arı kovanına , çomağını soktun mu ? " ...