Böylede sürpriz yaparım işte, hadi biraz ağlayalım .
Şarkı ; Dedublüman - Belki - Akustik
Şarkıyı açmayı unutmayalım .
☽☽☽☽☽
'' Biz deli miyiz ?'' Oğuz Binbaşı. Şu anki saçma durumunu sorguluyordu, minibüs tarzında bir arabaya doluşmuş 8 adam, daha evleneli bir saat olmamış yeni çiftin düğün arabasını takip ediyorlardı.
"Ya Oğuz kurban olayım bir şey de sorgulama. Beyza ablacığım böyle istedi yapacağız işte." dedi Doruk Komutan.
" Ya abi ne yapayım tenha tenha yerlere gidiyoruz Hayır şu kadar adamız ama sanki yeneceğiz gibi" dedi Oğuz Komutan.
"Bilal şu ayağını az öteye at" dedi Cihat Yüzbaşı
"Eh sanki yer var da senin dibine girmeyi çok meraklıyım, sus be" dedi Bilal Komutan, yerinden hiç memnun değildi.
Ateş Yarbay ise arkadaşlarının diyaloglarına tebessüm ediyordu. Zaten uzun zamandır gülme eylemini kullanamıyordu. İçinde ki yangın 9 aydır sönmüyor ilk günkü gibi yanıyordu ama daha fazla kimseye belli etmek istemiyordu. Kafasına dışarıya çevirdiğinde gittiği yolu çok iyi tanıyordu. Her bulduğu boşlukta, her canı yandığında, aklının ucuna her düştüğünde aştığı yoldu bu.
Bağçeşme Namazgâh Şehitliği yazısı göründüğü zaman arabada büyük bir sessizlik oluştu. Araba kabristan'ın en son adasına vardığında park edip toplu bir şekilde arabadan inmiştiler. Gelin üzerindeki bembeyaz gelinliği umursamadan çamurun elbisesini kirletmesine rağmen mezar taşına doğru ilerledi. Mezar taşına vardığında yanına usulca oturup isminin yazdığı taşı okşadı.
"Deli kızım bak biz geldik." dedi Beyza Komutan, can dostunun taşını okşarken.
Ezel İsra BERAN
14.01.1995 -10.03.2021
Herkesin Boğazı düğüm düğüm olmuş, sadece birkaç dakika önce olan gülüşmeler tatlı atışmalar, bir saat önceki düğünde dans edişleri yok olmuş yerine sadece hüzün bırakmıştı.Herkes Mezarın etrafında dizilirken yuvarlak oluşturmuşlardı, sadece aralarında Ateş komutan yakındaki bir ağaca sırtını dayamış gözlerini yummuştu. Aralarına yeni katılmış olan Yasin komutanın nişanlısı Afra, bu duygu selini anlayamıyordu.
"Şahidim Asmin oldu Çok fazla istediğim şeyi yapmasa da iyi bir şahit oldu Egehan'ın şahidi ise Rüzgar oldu görmüşsündür zaten neler yaşadığımızı şahit değil de köstek oluyordu az daha, 2 komutanımızı da görmen lazımdı Ezel yemin ediyorum Cihat komutandan daha fazla içtiler sünger gibiydiler, olsaydın keşke seninle bir dalga geçerdik ki. Uğur'un Akın'ın Fatih'in selamı var sana düğüne Gelemediler çünkü görevdeyiz görevdeler ama öbür hafta evi ziyarete geleceklermiş şimdi ne gerek varsa sanki dip dibi değiliz. Ayrıca düğünün sonuna doğru Ege'ye kırmızı papyonu taktırdım. 3 ay sonra da Yasin'in düğünü var onu da zaten gelir anlatırım sana. Seni çok özledim güzelim. Keşke burada olsaydın. "gözlerinden inci tanesi gibi damla damla gözyaşları dökülürken arkadaşının Mezar taşını okşuyor sanki karşısında o varmış gibi konuşuyordu.
" Yalan yemin ediyorum kuru iftira öyle bir şey olmadı Ezel bu iki geri zekalı yüzükleri bana bırakacak kadar şuursuzlar ben ne yaptım tabii ki de o yüzecekleri kaybettim. Allah'tan Fatih abi geldi o buldu meğersem kaybederim diye ben bunları Asmin'in çantasına koymuşum ama unutmuşum sonuç itibariyle kaybetmemişim " dedi Rüzgar komutan, gözlerinden yaş akarken .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şafakta Aşk ₪
Action10.03.2021 TAMAMLANDI ✔️ " Buyur gülüm " " Yanındaki Bir Bordo Bereli . Şu an Arkadaşları ağır silahlarla geliyor . Çatışmada , arkadaşları için esir düşmüş . Konumuz bu değil , büyük ihtimal yanındadır . Sen Arı kovanına , çomağını soktun mu ? " ...