11. Bölüm ▶Bir Şey 11 { FİNAL }

2K 91 21
                                    



Selam Nasılsınız ? Ben iyi değilim , anlarsınız şimdi . Hadi bölümün sonunda konuşalım . İyi Okumalar .

AYRILIK - Selda Bağcan



" Doğru olanı yaptığımıza emin miyiz ?" diye sordum elimdeki kalemi yan yatırarak , kağıt yığını ile uğraşan Asmine doğru döndüm .

" Ambaş bunu şimdi mi soruyorsun , sen gaza getirdin herifi " dedi .

" Ne be , o zaman çok mantıklı gelmişti ." dudaklarımı büzdüm " Şimdi ise Beyza'nın beni öldürme senaryolarını düşünmeye başladım " dedim

" Sadece seni değil ki Alayımızı sikecek ama olsun pes etmek yok bu gün her şey bitecek . " dedi ve kağıtlarla uğraşmaya geri döndü .

" Yalnız Servet Komutan imzayı kopyaladığımızı anlarsa bizi yakar " dedim , yapmaya çalıştığım Beyza'nın imzasına bakarak . Kafama har hangi bir şey yiyince Asmine döndüm ,

" Lan Felaket tellalımısın bu gün , sus kızım at şu imzayı , belgelerde bitti onaylatalım gitsin artık , yetti ya " dedi sinirli sinirli . 3 Haftadır şu prosedür işleri ile uğraşmaktan imanımız gevremişti . Ege'yi ikna etmek daha kolaydı lan . Mürekkep kuruyunca Kağıtları özenle katlayıp Asminin cebelleştiği evraklarla birlikte katlayıp zarfın içine depmiştim . Zarfı Ali Ömer'e verdiğimizde ise resmi işimiz bitmişti şimdi ise en kolay işe gelmişti . Saatime baktığımda saat 14.15 idi , Beyza'nın tırtıllarla eğitimi biticekti , egeyi bulmam gerekiyordu .

Zaten bulmakta zor değil idi Akın ve Ateş ile iniş pistinin orada ki soyunma odalarının önündeydiler , Egehan sitresten sapsarıydı Ateş onu sakinleştirmeye çalışırken Akın ise haline sırıtıyordu .

" Beyler " dedim dikkati kendime çektim , ege hemen

" Bir sorun mu var bak var ise söyle yapmayalım " dedi gözlerimi devirdim , Akın kafasına bir tane vurdu

" Bi sakin abi , dur bi konuşsun kız " dedi , gülümseyerek ona baktım .

" Sağol Abi , " Egeye döndüm " Hayır oğlum bir sıkıntı yok zaten onay hemen hemen geldi eksik evrakları da bu gün yolladık ." dedim , Öküz Anlayışı yaparak ' Heea' dedi . " Sığır " diyerek etrafıma bakınmaya başladım . Rüzgar ile Uğur gördüğümde sırıttım , Plan başlıyordu .

" Ege , haydi " dedim , Götüne sopa kaçmışçasına dikeldi . Bizimkiler gelince Hilal oluşturmuştuk arkamızda ise Ali hortum ile hazır olda bekliyordu . Yeni yetmeler gelmeye başlayınca bizi görünce bir durakladılar Konuralp onları hızla kovalayıp soyunma odasına yolladı . Görüş açısına Bilal ile Beyza girince Ege bir kaç adım ile ortamızda durdu . Beyza bizi görünce duraksasa da ilerlemeye devam etti .

" Ne oluyor be , bu gün kimse ilk uçuşa çıkmadı ." dedi . Bu merasim her zaman İlk uçuşa çıkıp başarı ile gelen pilotlara yapılırdı , herşeyden bir haber canım arkadaşımın şaşırması gayet normal idi . Beyza ilerledikçe ege de ona doğru adımlıyordu .

" Beyza " dedi Ege ve boğazını temizledi .

" Bir problem mi var " dedi

" Yani büyük bir Problem var " dedi Ege , Beyza kaşlarını çatarak ona baktı .

" Ne oldu , eğitim ile ilgili bir şey mi var " dedi

" Yok Hayır sıkıntı eğitim değil , benim ."

" Sen misin ? Ne oldu "

" Biliyorsun beni ben öyle sevgi patırcığı değilim , Güzel söz söylemeyi de pek bilmem , içimden geleni de söyleyemem . Ama bildiğim tek bir şey var ise , Beyza ben seni seviyorum . Bunu bildiğini de biliyorum beni sevdiğini de . Sevgili olamadık işlerimiz yüzünden onu da biliyorum " dedi, sakince tek dizinin üstüne çöktü ve benim özene bözene seçtiğim yüzüğün kutusunu açtı " Ama çok iyi karı koca oluruz biliyorum , Bayzam Benim ile evlenir misin ? " diye sordu.

Şafakta Aşk ₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin