3.Bölüm ►İki Çizgi*

12.9K 730 174
                                    



" Tamam çocuklar yeter artık, bu da kafa yani " Servet Albayım, en sonunda pes etmişti.

"Komutanım, dalga geçtiğinizi söyleyin nolur ya " diye mırıldandı bir bordo bereli. İne gelip olayı anlatınca tüm ekipten isyan sesleri çıkmıştı tabi aralarında birinin " Kız var lan, tüm yıl Edirnede kalırım " dediğini duydum. Tabi görev boyunca sağ elle kuvvet.

"Evladım niye dalga geçeyim, Edirneye gidiyoruz iki ekip, siz ne zaman yurdumuzun korumak için mız mız kız rolünü üstkendiniz " diye bağırdı, Yusuf albayım.

" Ayıp oluyor komutanım " dedi Beyza. Hayır yanında toplam 3 kadın var, sen nasıl öyle bir yürek yersin. Servet albayım alışkın olduğu için konuyu değiştirdi.

" Zaten şu Irak görevi yüzünden bir tepki vermesini bekliyordum zaten " dedi Rüzgar lafa karıştı

" Komutanım 2 ay geçti o konunun üstünden ya " dedi, oturduğu yere yayılarak, alayla gülümsedi " Kedi dağı sikmiş, dağın haberi olmamış "

" Rüzgar bunu üstüne alınabilirsin aslanım " diyerek omuzunu sıvazladı Bilal.

" Tamam lan kesin dalgayı, bir kaç ay birlikte olucaz tanıyalım birbirimizi. " dedi servet albayım. Eh haklıydı bir yandan da , mesela şu adamın adını hala bilmiyordum.

" Komutanım ben sizi şu ana dek hiç görmedim. Ne sizi ne de birliğinizi. " dedi bordo berelerinden biri.

" Çünkü binbaşım, siz karasınız . Biz resmi olarak havacıyız . Sizin değiminizle kanatlılardanız " dedi.

Aynı adam " Bu göreve niye bir havacı geliyor ki, bir havacının yerine denizci ekibi gelmesi gerekmez mi " dedi Servet Albayım gülümseyerek

" Aslanım resmi olarak dedim zaten " Anlayan varsa kendini belli etsin.

"Nasıl yani komutanım" dedi, sabahtan beri yanımda olupta hala adını bilmediğim adam.

" Bu ekip Anadolu Demirleri" dedi. İşte can alıcı olay bu.

Anadolu demirleri , Türk Askeri birliklerin bir projesiydi . Lise olarak askeriye de okuyan özenle seçilen ya da halkın içinde göze çarpan özellikleri olan kişileri özenle seçip sıkı bir eğitime alıyorlardı. Söz de değil, hayatınızda görebileceğiniz ve yaşayabileceğiniz en sıkı 4 yıl.. Tatil yok, izin yok, eğitim alanından çıkış yok. Bize iki şekilde çıkabileceğimizi söylediler ya dilekçeyi verip askerlik hayatını bitireceksin ya da tabut içine gireceksin. Bu birlik aslında iki ekibe ayrılıyorlar.

İlk ekip Alfa takımıdır , 10 kişiden oluşan arama kurtarma ekibi gibi bir şey. Her alandan en az iki asker bulunduran ekiptir. Görev zamanı, nerede, nasıl olursa olsun göreve gidecektir.

Diğeri ise Beta takımı , 6 kişi ve daha fazlasından oluşan ekiptir. Ekipte, her alandan alınmış diplomalar lazımdır. ( Kara kuvvetleri ve deniz Kuvvetleri ) Özel kişiler tarafından oluşturulmuştur. Ekip resmi olarak Havacılara bağlı olsada, tüm alanda eğitim alıp diplomalıdır. Gerekirse karada, denizdeki görevlere gidebilirler.

Tabi ki de özel görevlerden ötürü kimliklerimiz gizlidir. Sonuçta her sepette bir çürük elma vardır ve biz bu durumu göze alamazdık. Özel bir istisna olmadıkça da başka bir birlikle göreve bile çıkmazdık ki bu bir istisna idi. Yunanlılar adı altında diğer ülkelerin bizi mahvetmesine hiç bir şekilde göz yumamazdık.

Irak görevinde yapılan küçük bir - ki Genel Kurmay başkanına göre bu çok büyük - yanlış anlaşılma sonucunda görev adı altında ceza gelmesini bekliyorduk. Bu bize ceza değil resmen ödüldü. Tabi Rüzgarın aklında Türk Hava yollarına uçuş pilotu olmak vardı ama hayalleri erkekler arasında geçen bir göreve düşmüştü, sağ eline kuvvet aslanım.

Şafakta Aşk ₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin