"සුභ දවසක්! ඔයාලා හැමෝම දන්න
විදිහට මං තමයි Kim & Jeon corporation එකේ සභාපති. අද මං මෙතෙන්ට ආවෙ ඇයි කියනෙක ගැන මං හිතන්නෙ මං වගේම ඔයාලත් දන්නවා.""හොඳයි එහෙනම් අපි කෙලින්ම කාරණාවට එමු. ජොන් ජන්ග්කුක්... 3J-S group එකේ idol කෙනෙක් වෙන ඔයාලා හැමෝම දන්න ජොන් ජන්ග්කුක් සහ මම ගැන යන news එකක් ඔයාලා හැමෝම දකින්න ඇති. හැබැයි rumor එකක් උනත් ඒක වැදගත් විදිහට දාන්න ඕනෙ නේද? ජන්ග්කුක් gold digger කෙනෙක් කියලා කොහොමද ඔයාලා කියන්නෙ? එයා idol කෙනෙක්. "
"ඒත් මිස්ටර් කිම්, මිස්ටර් ජොන් ජන්ග්කුක් කියන්නෙ තාමත් rookie idol කෙනෙක්. සර් අපේ රටේ ඉන්න ධනවතුන් අතරින් අටවෙනි තැන ඉන්නෙ. ඒ ලිස්ට් එකේ පළවෙනි දහවෙනි දෙනා අතර ඉන්න එකම අවුරුදු තිහට අඩු කෙනා සර්. එතකොට ජොන් ජන්ග්කුක් සහ සර් අතර තියෙන්නෙ ලොකු පරස්පර තාවක්." ටේහ්යුන්ග්ට බාධා කරමින් එක reporter කෙනෙක් පැහැදිලි කරා.
"හොඳයි.. ඔයාලා දන්නැති දේවල් ගොඩක් මෙතන තියෙනවා. පලවෙනි එක.. ජන්ග්කුක් gold digger කෙනෙක්වත් නිකන්ම නිකන් මගෙ boyfriend කෙනෙක් වත් නෙවෙයි.. එයා මගෙ fiance.." ටේහ්යුන්ග් එහෙම කියද්දි හැමෝම පුදුම වුණා.
"සර්ට ඒක ඔප්පු කරන්න පුළුවන්ද?"
"සානා ඔය ෆොටෝස් ටික පෙන්නන්න." ටේහ්යුන්ග් කියද්දි සානා ටේහ්යුන්ග්ගෙයි ජන්ග්කුක්ගෙයි engagement එකේ ෆොටෝස් dates එක්කම පෙන්නුවා. ටේහ්යුන්ග්ට පිටිපස්සෙන් තිබුණු තිරයෙන් ඒ ෆොටෝස් දකිද්දි හැමෝගෙම සැකය දුරුවෙලා ගියා.
"දෙවෙනි එක.. Kim corporation එකේ සභාපති උනු මම දැන් අවුරුදු දෙකක ඉඳන් Kim & Jeon corporation එකේ සභාපති. ඔයා ඔය කියපු ලිස්ට් එකට මට එන්න පුළුවන් උනේ company දෙකම එකට එකතු කරපු නිසා. Jeon.. jeon jungkook.., පොඩි සමානකමක් තියේ නේද? ඔව්, ජොන් ජන්ග්කුක් කියන්නෙ Jeon corporation එකේ නීත්යානුකූල උරුමක්කාරයා. Mr. Jeon ගෙ එකම පුතා. මං තරම් සාර්ථක කෙනෙක් නොවුණත් Mr. Jeon කියන්නෙත් නමක් තියන් හිටපු CEO කෙනෙක්. එතකොට ජන්ග්කුක් gold digger කෙනෙක් වෙන්නෙ කොහොමද? ඒ නිසා මං ඉල්ලා සිටිනවා වහාම ජන්ග්කුක්ට අපහාස කරපු අය එයාලගෙ වැරැද්ද නිවැරැදි කරගන්න කියලා. එහෙම නැති උනොත් මං නීතිමය ක්රියාමාර්ග ගන්නවා. මගෙ fiance වෙනුවෙන් ඕනෙම දෙයක් කරන්න මං ලෑස්තියි. එහෙනම් එච්චරයි මට කියන්න තියෙන්නෙ. මේ conference එක මෙතනින් ඉවරයි. "
YOU ARE READING
Mr. Kim's Badboy [Taekook] ✔️
FanfictionCEO කෙනෙක් උනු ටේහ්යුන්ග්ට Bad boy type එකේ ජන්ග්කුක් වගේ කෙනෙක්ව හම්බුණාම මොනවගේ වෙයිද?? Started : 2022-02-04 Finished : 2022-03-01 ⚠️️ All names, places and organizations in this story are fictitious. The story has nothing to do with real life c...