Üdv, kedves Olvasó! 🤗
Annyi minden volt a fejemben, amit el akartam mondani hirtelen, de most egy sem jut eszembe.
Ez a könyv, a Megtaláltalakhoz hasonlóan, a saját könyvem átirata.
Az eredeti mű címe, Elveszett lelkek 2.El sem hiszem, hogy újra itt vagyok a negyedik könyvemmel, és ismét remeg a gyomrom, mert fogalmam sincs, hogy milyen reakciót fog kiváltani az olvasókból az, amit alkottam.(ha mondhatom így)
Már az első részt is élveztem írni, de ezt egyenesen imádtam. A két karakter az első részből nagyon a szívemhez nőtt, így természetes volt, hogy írnom kell nekik is egy történetet, és nem bántam meg. Remélem, hogy a kedves olvasóim is így fogják érezni, mire a történet a végére ér.
Amikor feltöltök ide valamit, mindig abban reménykedem, hogy lesz valaki, akinek tetszeni fog, legalább egy momentum vagy mondat. Mindig reménykedem, hogy érthető amit írok, még akkor is, ha sokszor hibázom. Szóval maradjunk ennyinél. Remélem lesz benne valami apróság, ami miatt azt mondja majd az olvasó a végén, hogy "jó volt" vagy "megérte elolvasni".
A történet BL szálat tartalmaz, intim jelenetekkel és időnként pimasz kis suttogásokkal egymás fülébe, ezért olvasása csak felnőtteknek ajánlott!
Kellemes olvasást Mindenkinek!
Ui.: Saját könyvem átírva (Elveszett lelkek 2.(BL.)) És, mivel egy folytatásról van szó, talán ezért vagyok annyira megijedve is tőle. Azoknak, akik olvasták a Megtaláltalak című könyvemet, remélem nem lesz nehéz elvonatkoztatni majd, és egy teljesen önálló sztoriként látni a történetet(lesz deja vu rendesen).
Viszont, aki olvasta, az meg fogja érteni, hogy miért nem lehetett teljes értékű folytatást adnom annak, Jikook változatban(gondolok itt a kivágott extrákra például)Mint mindig, a BTS tagjai kisebb-nagyobb szerepeket kapnak benne, de egyedül az ő, illetve San(Ateez) és Wooyoung(Ateez) neve szándékos. Tehát, ha valakinek megint csak ismerősen cseng egy név, akkor innen üzenem, hogy hasra csaptam. Ha véletlenül valahol nem írtam át egy nevet, azt pótolni fogom.
A borítókép @diorkm munkája, és egyszerűen tökéletes. Olyan tehetséges ő is.🥰
A fenti dal pedig, csak a szokásos, ezt hallgattam a legtöbbet ami alatt írtam.
Jikook🥰:
Woosan🥰:
YOU ARE READING
Megszerezlek (Jikook)
FanfictionA történet egyik szereplője, Jimin, aki végre kap egy kihagyhatatlan esélyt, hogy elinduljon a kicsit sem könnyű úton, az álmai megvalósítása felé. A másik szereplő pedig Jungkook, aki elég ismert körökben mozog, gazdag és meglehetősen szeret "társ...