Jimin, a mellkasán markolgatta erősen a pólót, miközben egy fának támaszkodva remegő lábakkal próbálta feldolgozni a történteket. Abban a bizonyos pillanatban tényleg úgy érezte, hogy neki vége. Olyan elemi erővel támadt rá a félelem, hogy teljesen lebénult. Megmert volna esküdni, hogy a tiltakozásnak szánt szavak hangosan hagyták el a száját, és a heves mozdulatok, amikkel a férfit igyekezett ellökni magától, mind valódiak voltak, de végül rettegve vette tudomásul, hogy mind csak a fejében lejátszódott mozdulatsor volt, mert Jungkook, a rá gyakorolt hatásával teljesen lebénította.
A felismerés utáni rémület úgy cikázott végig a gerincén, mintha áramütés érte volna. Ezek szerint, ha akarna, akkor sem tudna nemet mondani a férfinak? A Jungkookból feltörő leplezetlen vágy, az érintései, a csókjai, a szavai, minden egyes tette olyan volt, mintha minden alkalommal szorítottak volna egyet a köré tekeredő kötélen, míg végül mozdulni sem tudott.
A tudat pedig, hogy ezt képes volt hagyni a férfinak, teljesen ledöbbentette.
Jimin gondolatai össze-vissza cikáztak, de egy épkézláb mondat sem állt össze a fejében. Mert az ölében lévő feszülő érzés minden egyes alkalommal kizökkentette. Arról nem is beszélve, hogy az ajkai még mindig bizseregtek, és szinte magán érezte Jungkook hatalmas kezeit, amint bejárják a testét.
Végül leült a fa tövében, hogy megpihentesse a reszkető lábait, majd mélyeket lélegezve, tíz percig meg sem mozdult, míg úgy nem érezte, hogy legalább már beszélni képes normálisan. Elővette a telefonját és hívást kezdeményezett.
- Szia Jimin! – hallotta meg Woo élénk hangját. – Na, milyen volt az első napod? – kérdezte is egyből.
- Szia. Egész jó. – hazudta, mert jelenleg a pokolba kívánta minden pillanatát. – Ha látnád, hogy milyen helyen vagyok, akkor sárgulnál az irigységtől.
- Láttam. – mondta Woo.
- Hogy-hogy? – kérdezte Jimin meglepetten.
- San mutatott pár képet róla. Azt mondta, hogy már nem egyszer volt ott Kookkal. Tényleg szép, szóval sárgultam is. De San azt mondta, hogy ha a klub körüli hercehurca kicsit csillapodik, és minden egyenesbe jön, akkor elvisz engem is.
- Nem lehetne, hogy ez az élmény megmaradjon csak nekem? – kérdezte Jimin, de nem sikerült féltékenynek hallatni a hangját. Örült, hogy a barátja boldog, a pasija pedig a tenyerén hordozza.
- Jöhetsz harmadik keréknek, engem nem zavarna. Vagy hozhatod az aktuális csajodat is. – ajánlotta fel Wooyoung.
- Na, az utóbbi egyből jobban hangzik. – kuncogott Jimin. – Csak pár szóban említetted, de mi ez a klub pontosan? – érdeklődött.
- San és Kook vágnak bele közösen. Egy klubot akarnak csinálni és még én sem vagyok teljesen tisztában a részletekkel, de úgy néz ki, hogy együtt dolgozhatok majd a kivitelezővel. – mesélte büszkén Woo.
- Mekkora mázlid van haver. Megtervezni a pasid leendő üzletét... nem vagy semmi. – mondta elismerően.
- Köszi, igyekszem viszonozni valamit abból, amit én kapok tőle, de elég nehéz lépést tartanom vele.
- A pasik nem egyszerűek... - sóhajtott Jimin.
- Oké haver, te is pasiból vagy, mégis olyan vagy, mint egy nyitott könyv. Most is tudom, hogy történt valami, mert hallom a hangodból, hogy baromira nem az én sztorim érdekel. Szóval ki vele! Mi a nagy helyzet?
- Bocsi, csak beszélgetni akartam valakivel. Nem akartalak letámadni az ostoba gondolataimmal.
- A gondolataid csak addig ostobák, ameddig ki nem mondod őket. Utána rájössz, hogy igenis valós problémákról van szó, csak te próbálsz minél kevesebb jelentőséget tulajdonítani nekik.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Jikook)
FanfictionA történet egyik szereplője, Jimin, aki végre kap egy kihagyhatatlan esélyt, hogy elinduljon a kicsit sem könnyű úton, az álmai megvalósítása felé. A másik szereplő pedig Jungkook, aki elég ismert körökben mozog, gazdag és meglehetősen szeret "társ...