- Ha jól emlékszem, akkor egyszer már beszéltünk erről. – mondta Jungkook, az asztalon ülő fiúnak.
- Sok mindent mond az ember, amit valójában nem is gondol komolyan. – mosolyodott el Minjun, majd könnyedén leugrott az asztalról, és Jungkook felé sétált. – És különben is, csinálni sokkal jobb, mint beszélni róla.
- Azt hiszem, hogy itt lenne az ideje, hogy elmondd végre, hogy mit is akarsz! – emelte meg a hangját a férfi.
- Az ég világon semmit és mindent. – mondta a fiú, majd megrántotta a vállát. – Én csak megteszek mindent, ahogy te tanácsoltad. És ha jól értesültem, akkor te sem vagy ellene az ilyesféle dolgoknak. – kuncogott Minjun.
- Azt javaslom, hogy frissítsd az információidat, és ne hagyatkozz arra, amit hallasz. – tanácsolta Jungkook a fiúnak, majd sarkon fordult, hogy elhagyja a termet, mert semmi kedve nem volt játszadozni.
- A nagy és híres Jeon Jungkook, aki már megannyi szívet tört össze, mégis egyre többen hevernek a lábai előtt, hogy kapjanak belőle egy kis darabot. – szólt utána a fiú, mire Kook megállt, Minjun pedig felült egy másik kis asztalra, ami Jungkooktól alig egy méterre volt. – Ezek a tények, és most nem szeretném, ha lerombolnád a rólad alkotott képemet. Nagyon is jól tudom, hogy mire vágysz.
- Az lenne a legjobb, amit jelen helyzetben megtehetsz, hogy most azonnal eltűnsz innen, holnap pedig megteszel mindent, hogy ne kelljen csalódnunk benned. – figyelmeztette Jungkook. – Még nagyobbat! – tette még hozzá, de kezdte úgy érezni, hogy nem fogja tudni észhez téríteni a fiút, ha ezek után sem hallgat rá.
És igaza is volt.
- Hidd el nekem, hogy nem okoznék neked csalódást. – duruzsolta a fiú, miközben lehúzta a melegítőjének a cipzárját, láthatóvá téve egy tökéletesen kidolgozott felsőtestet. Jungkook pár nappal azelőttig, már ettől rávette volna magát a célszemélyre. Minjun viszont ennyinél nem állt meg, lecsúszott az asztalról majd kilépett a melegítőnadrágjából is. Így már csak a szétnyitott felső takarta valamennyire az amúgy meztelen testét.
- Nagyon veszélyes játékot játszol! – mondta Jungkook feszülten, miközben a fiú szemébe nézett.
- Imádok veszélyesen élni. Te nem? – válaszolta a fiú, majd lassan, végigsimítva az egész testén, keze megállapodott a péniszén, majd tett rajta pár izgató mozdulatot, amit kéjes nyögések kísértek a részéről. – Mondd, hogy nem izgat fel a látvány. – mosolygott Minjun, majd végignyalt az ajkain, és előre lépett, pontosan Jungkook elé, és meztelen testével a férfihoz simult. Csípőjét olyan hevesen nyomta Kookhoz, hogy a férfi érezte Minjun kemény péniszét, amint a testéhez dörgölőzik. – Megmondtam, hogy bármire képes vagyok. Ez a megoldás pedig mind a kettőnknek örömöt okoz. – suttogta a fiú, miközben lenyúlt, és marokra fogta Jungkook szerszámát.
A férfi halkan felnyögött, amint megérezte a fiú kezeit a farka körül.
- Ezt most fejezd be! – szólt rá erélyesebben Jungkook.
- Ugyan már!- kuncogott a fiú. – Ne add nekem itt a szentet. Tudom, hogy nem újdonság ez számodra. Egyel több vagy kevesebb... nem mindegy? – mondta Minjun, majd elkezdte izgatni Kook farkát, miközben kéjesen nyöszörögve dörgölőzött a férfihoz.
- Azt mondtam, hogy fejezd be! – dörrent Jungkook hangja, amitől Minjun egy pillanatra megrezzent, és mivel a fiú,a felszólítás ellenére csak elmosolyodott, majd folytatta a kis játékot, Kook elkapta a fiú kezét, majd határozottan taszított rajta egyet. Látszott Minjun arcán, hogy meglepődött, és kicsit zavart is volt, mert azt hitte, hogy minden simán fog menni, de erre nem számított.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Jikook)
FanfictionA történet egyik szereplője, Jimin, aki végre kap egy kihagyhatatlan esélyt, hogy elinduljon a kicsit sem könnyű úton, az álmai megvalósítása felé. A másik szereplő pedig Jungkook, aki elég ismert körökben mozog, gazdag és meglehetősen szeret "társ...