Megszerezlek (Jikook) part 3.

1.1K 77 1
                                    

A hely, élőben siralmasabb állapotban volt, mint a képeken. Jungkook nagyokat sóhajtozott, miközben körbejárták a helyiségeket. De még így is, a kialakítása rengeteg lehetőséget rejtett magában.

- Nem erre számítottam, de azért nem menthetetlen a dolog. - motyogta az orra alatt, miközben megrugdosta az egyik válaszfalat, ahonnan nagy darabokban szakadt le a vakolat.

- Egy elég régi épületről van szó. - magyarázta az ingatlanos ürge. - Eredetileg gyárépület volt. A jelenlegi tulaj hasonló okok miatt vette meg, mert ő is látott benne fantáziát, de végül meggondolta magát és másba kezdett bele, ezt pedig szeretné eladni, hogy inkább abba fektesse a pénzt.

- Megértem. - mondta San is. - Ez a hely kész pénznyelő.

- Egyet értek. - bólogatott Jungkook. - De nagyon jó helyen van, szinte a város szívében, és amilyen árak vannak errefelé, ez szinte ajándék.

Ezt mondta, de azért egy-két szitokszót elengedett magában, amikor benyitott a konyhának szánt helyiségbe, ahol minden felvésve, a vakolat leverve, vezetékek mindenhol, a törmelék pedig halmokban állt mindenfelé.

- Minimum fel kell venni egy kivitelezőt, mert annyi a munka, hogy ezt nem győzi egy ember. - tanakodott San hangosan.

- Van egy haverom, Jaekyung. Már beszéltem vele, és azonnal elvállalná. Benne megbízom, és tudom, hogy jól dolgozik, mert már volt pár kisebb projektünk és nem mellesleg régóta barátok vagyunk. Ezzel nem lenne gond. - mondta Kook, majd inkább becsukta az ajtót.

- Van egy pince lent, valamint még egy szint fent, plusz a tetőtér. - magyarázta tovább az ingatlanos. - Több helyiség van mindenhol. Ezen kívül hátul van egy nagyobb raktár is.

- Lehetőség az van benne... - tanakodott Kook, miközben az agya már gyártotta is a terveket, hogy miként is tudnák kihasználni a hely adta adottságokat. - Mit gondolsz? - kérdezte Sant, miközben tovább sétálgattak az épületben.

- Attól függ, hogy milyen irányba akarsz elmenni. Mivel többszintes és van itt hely egy konyhának is, ezért ez a szint akár bérbe is adható rendezvényekhez. Ha a pince nincs beázva, elég nagy, és lehet vele kezdeni valamit, akkor egy alapos hangszigetelés után kialakíthatod ott az éjszakai klubodat. - ötletelt San is.

- Azt akartad mondani, hogy a klubunkat, nem? - vigyorgott Kook, mert látta, hogy a barátját sem hagyja hidegen az ötlet.

- Azért ne hamarkodd el. - vágta rá San egyből. - Először még nézzünk szét alaposan. Kíváncsi vagyok az emeletre és a pincére is.

- Akkor jöjjenek utánam. Megmutatom a többit is. - mondta az ingatlanos, és megindult egy folyosó felé, ahonnan egy lépcső vezetett lefelé, egyenesen a pincébe.

- Jobb állapotban van, mint a földszint. - mosolyodott el Jungkook reményteljesen. Beázásnak nyoma sem volt, és látszott, hogy a betonozás, amin jártak teljesen új volt. Feltehetőleg már a jelenlegi tulaj keze volt a dologban. Még a falak is frissen voltak vakolva.

- Kisebb, mint a felső szint. - állapította meg San, ahogy körbenézett.

- Mert két részre van osztva. - magyarázta az ingatlanos, miközben egy ajtóra mutatott a sarokban.

- Szerintem megfelelő intézkedések mellett összenyitható lenne. - tanakodott Kook. San pedig látta rajta, hogy feltehetőleg akkor is megveszi a helyet, ha ő nemet mondana a befektetésre.

- Nézzük meg az emeletet is! - mondta Jungkook izgatottan. Minél tovább gondolkodott, annál jobban beleszeretett a helybe, és a fantáziája a virágkorát élte éppen, ahogy egyre több ötlet jutott eszébe.

Megszerezlek (Jikook)Where stories live. Discover now