Ajánló

694 16 0
                                    

Ez valami új lesz, legalábbis azoknak, akik nem ismerik a danmei-t (kínai irodalmi műfaj, BL)

Csak nézzétek meg az ajánlót, és akinek új lesz, azt remélem elrepíthetem egy izgalmas és gyönyörű világba. Komolyan nem akarok nektek rosszat!😉

Hatalmas danmei rajongó vagyok, de közel sem tudok róla mindent, és nem is olvastam mindent, viszont amit olvastam, azt az utolsó betűig merem ajánlani, mert tudom, hogy nem fog csalódást okozni.

3 regényt szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, mindegyikhez van, illetve folyamatban van a magyar fordítás. Mindegyik BL műfajban mozog, de elég széles skálán.

1.

Ezüst pillangók!? Csengők!? - aki máris tudja, hogy mi jön, az azonnal kövessen be twitteren, hogy együtt epekedhessünk értük!❤🌸🗡

Tiān Guān Cì Fú/ Heaven Official's Blessing/ A mennyei tisztviselő áldása című regény, az elképesztő írónőtől, név szerint Mo Xiang Tong Xiu.

Rövid összefoglaló, a magyar rajongói fordítóktól: nyolcszáz évvel ezelőtt Xie Lian volt Xianle királyságának koronahercege, az istenek és az emberek dédelgetett kedvence. Nem is volt meglepő, hogy nagyon fiatalon az istenek közé emelkedett. Most, nyolcszáz évvel később Xie Lian harmadszor emelkedik fel az istenek közé, de ezúttal mint "három világ nevetségének tárgya". Első isteni küldetése során találkozik egy rejtélyes démonnal, aki a szellemek uralkodója, és még a Mennyekben is rettegnek tőle. Xie Liannek azonban sejtelme sincs róla, hogy a démonkirály már sok-sok ideje figyeli őt.

A magyar rajongói fordítás egyszerűen tökéletes, élvezhető, jól átgondolt és megfogalmazott. Innen is hatalmas ölelés Nekik! Minimum heti egy, de gyakran több fejezet fordítása kerül ki a kezeik közül.
244 fejezet+ extrák, jelenleg 167 rész olvasható magyarul.

"Ha nem tudod, hogy miért érdemes élni...élj értem!"

A HuaLian (Hua Cheng x Xie Lian) párosnál nincs szebben megírt pár a világon. A kettejük története valami hihetetlen módon van elmesélve, és a köztük lévő kapocs sokkal több egy sima szerelemnél. Imádom Hua odaadását a Koronaherceg felé, és Xie Lian kissé bolondos természetét, miközben mind a ketten megjárták a mennyet és poklot egyaránt. Most hirtelen nem jut eszembe, hogy hol olvastam, szóval egy idézet jön valakitől: "ők ketten újra feltalálták a szerelmet"... ha valaki elkezdi olvasni, meg fogja érteni. Aki már olvasta vagy olvassa az tudja.

Készült belőle donghua, vagyis animáció, illetve live action, amit egyelőre még nem adtak le, de elképesztőek az élő szereplők is. A donghua egyelőre 11+1 extra rész, de jön a folytatás, és gyönyörű az animáció is, a OST- ről nem is beszélve, imádom azokat a dalokat. Én ahányszor megnézem, az első rész végét mindig megkönnyezem, annyira szép az egész. Oké, csak áradozni tudok róla, de ez van, bocsi.

A fenti videó a kedvencem és elképesztően gyönyörű a dalszöveg, amit a magyar donghua fordításnál meg is tudtok nézni, az első rész utolsó perceiben. Pont ezt hallgattam, miközben kinyomtam a maradék fejezeteket... Az a Hua Cheng mosoly a végén, ahh, kész vagyok tőle még mindig.🥰

Ha valakitől nem áll messze az anime műfaja, akkor feltétlenül nézze meg!

Pár kép innen-onnan, hogy lássátok kikről is van szó:

Pár kép innen-onnan, hogy lássátok kikről is van szó:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Megszerezlek (Jikook)Where stories live. Discover now