Η Σαμπρίνα δεν είχε κλείσει μάτι όλη τη νύχτα, τα χέρια και τα πόδια της είχαν πιαστεί και κρύωνε πολύ εξαιτίας της γύμνιας της μες στον χειμώνα, αλλά το πιο δύσκολο απ' όλα ήταν ότι η ουροδόχος κύστη της είχε γεμίσει και δεν μπορούσε να σηκωθεί για να την αδειάσει... Εφιάλτης... έναν εφιάλτη ζούσε η κοπέλα που όλη τη νύχτα αποζητούσε να κάνει ένα τσιγάρο και να επισκεφτεί την τουαλέτα.
«Άντονι!» φώναξε, αφού δε γινόταν ούτε καν να κλείσει τα πόδια της για να καθυστερήσει την απελευθέρωση των σωματικών της υγρών.
«Άντονι, βοήθεια!» επανέλαβε ακόμα πιο δυνατά, ελπίζοντας πως θα την άκουγε προτού να ήταν αργά.
Εκείνος άκουσε τη φωνή της που τον έβγαλε από τον βαθύ ύπνο του και την κοίταξε ξαφνιασμένος από την απελπισία που είχε η φωνή της. Μόλις είχε ξημερώσει και οι πρώτες ακτίνες του ήλιου έπεφταν στα μάτια της κάνοντάς τα να μοιάζουν με ζαφείρια, τα σαρκώδη χείλη της που άνοιξαν ελαφρώς τον μαγνήτισαν και κούνησε το κεφάλι του βρίζοντας μέσα από τα δόντια του που για μια ακόμα μια φορά έπεσε στην παγίδα της ομορφιάς της.
«Τι θες πάλι, Σαμπρίνα; Σ' το είπα χίλιες φορές, δε σε θέλω», μουρμούρισε και γύρισε το κεφάλι του από την άλλη μεριά για να μην τη βλέπει.
«Θέλω να πάω τουαλέτα...» του είπε με παράπονο.
«Να πας», χαμογέλασε εκείνος καθώς θυμόταν πόσο καλό δέσιμο είχε κάνει στους καρπούς και στους αστραγάλους της για να μη φύγει και αναγκαστεί να κινήσει ουρανό και γη για να τη βρει. Αν σε περίπτωση έκανε το λάθος να την αφήσει να φύγει, τότε θα υπέγραφε την καταδίκη του, δεν ήταν και τόσο ανόητος όσο ήθελε εκείνη να πιστεύει.
«Μα δεν μπορώ να κουνηθώ», συνέχισε να παραπονιέται, «Σε παρακαλώ Άντονι, λύσε 'με για να πάω στην τουαλέτα.»
«Αντέχεις;» τη ρώτησε γυρνώντας και πάλι στη μεριά της.
Η ραχοκοκαλιά της ήταν σαν έργο τέχνης, έβλεπε κάθε σπόνδυλο καθώς κουνιόταν και στα μάτια του φάνηκε σαν το φίδι που έρπει μέσα σε ένα θεϊκό κορμί. Και οι βρισιές βγήκαν και πάλι πλούσιες από το στόμα του καθώς σηκώθηκε και πήγε κοντά της, λύνοντας το σεντόνι από το πλαϊνό ξύλο, και την πήρε στα χέρια του για να την πάει στην τουαλέτα.
«Δεν πρόκειται να σε ελευθερώσω, έτσι θα μείνεις μέχρι να μου αποκαλύψεις ποιος κρύβεται πίσω από τις πράξεις σου», την απείλησε.
ESTÁS LEYENDO
ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ
RomanceΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΡΕΙΣ ΑΝΤΡΕΣ. Η αποστολή είναι μία: Η Σαμπρίνα θα πρέπει να παγιδέψει τον επιχειρηματία Άντονι Μορέλι, να τον παντρευτεί και να τον ''δηλητηριάσει'' για τους επόμενους δύο μήνες ώστε να αναγκαστεί να της δώσει το διαζύγιο και μαζί του κ...